بازدید 2880
حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی:

عدم حضور وزیر اقتصاد در جلسات زیر سوال بردن مجلس است

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: وزیری که باید در جنگ اقتصادی جلودار باشد میدان را خالی می کند، عدم حضور وزیر در جلسات زیر سوال بردن مجلس است.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ 21 May 2019

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، 31 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با استناد بر ماده 22 آئین نامه داخلی مجلس، گفت: 16 اردیبهشت جلسه ای با حضور برخی از اعضای دولت و نمایندگان در خصوص بنزین برگزار شد که در آن تذکری در زمینه نحوه توزیع 14 میلیارد دلار در نظر گرفته شده برای تامین کالاهای اساسی داده شد تا مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 22 اردیبهشت ماه موضوع 14 میلیارد دلار در نظر گرفته شده برای کالای اساسی در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار گرفت، ادامه داد: متاسفانه وزیر اقتصاد در نشست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس حاضر نشد و جلسه به نتیجه نرسید.

وی با تاکید بر اینکه چه موضوعی مهم تر از معیشت مردم مطرح است و چرا وزیر مستقیم اقتصاد در جلسات حضور پیدا نمی کند، عنوان کرد: وزیری که باید در جنگ اقتصادی جلودار باشد میدان را خالی می کند، عدم حضور وزیر در جلسات زیر سوال بردن مجلس است.

علی مطهری نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر شفاهی، گفت: در صورت تداوم عدم حضور وزیر اقتصاد در جلسات وی قصور کرده و ما منتظر گزارش نهایی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات هستیم، نحوه توزیع 14 میلیارد دلار در نظر گرفته شده برای تامین کالای اساسی موضوع بسیار مهمی است که در آن تاخیر شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی