بازدید 5306

باشگاه فولاد، افشین قطبی را نخواست

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم بعدی آقای قطبی مشخص شده؟ عنوان کرد: از دو سه باشگاه پیشنهاداتی دریافت کرده‌ایم و همراه با آقای قطبی در حال بررسی گزینه‌ها هستیم.
کد خبر: ۹۰۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 21 May 2019

افشین قطبی و باشگاه فولاد برای ادامه همکاری با یکدیگر به توافق نهایی نرسیدند و در واقع فولادی ها پیشنهاد تمدید قطبی را نپذیرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه‌های افشین قطبی در ایران اظهار کرد: آقای قطبی روز بعد از بازی با تراکتورسازی برای دیدار با خانواده‌اش ایران را به مقصد هلند ترک کرد و در چند روز اخیر من در خصوص ادامه همکاری او با فولاد با مسؤولان باشگاه مذاکراتی را داشتم. او با بیان این‌که پیش از این که قطبی ایران را ترک کند، با مسؤولان باشگاه فولاد به توافقات اولیه رسیده بودیم، گفت: متأسفانه با ادامه مذاکرات طرفین به دلایلی به توافق نهایی نرسیدند. در هر صورت برای کار باید یکسری ابزار و شرایط لازم فراهم باشد

مدیربرنامه‌های قطبی ادامه داد: همان‌طور که قطبی هم در مصاحبه‌هایش بار‌ها اعلام کرد، او علاقه‌مند کمک به رشد و موفقیت فوتبال خوزستان بود و امیدوارم باشگاه فولاد در ادامه راه موفق باشد و خوزستانی‌ها روز‌های خوبی در فوتبال داشته باشند. وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم بعدی آقای قطبی مشخص شده؟ عنوان کرد: از دو سه باشگاه پیشنهاداتی دریافت کرده‌ایم و همراه با آقای قطبی در حال بررسی گزینه‌ها هستیم.

حاجی‌باقر در پایان بیان کرد: قطبی از مدیریت باشگاه فولاد، کادر فنی، بازیکنان محجوب و متعصب فولاد، و سایر عوامل اجرایی تشکر کرد. باز هم اعلام می‌کنم که اگر شرایط مناسب می‌بود، یقیناً فولاد بهترین گزینه برای خدمت قطبی به فوتبال خوزستان بود. روز‌های بسیار قشنگی را که در کنار هم داشتیم هرگز فراموش نخواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر