بازدید 13148
۲

رودخانه «سرباز» زنده شد

کد خبر: ۹۰۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳ 21 May 2019

فرماندار سرباز گفت: بارش‌های سیل آسای چند روز اخیر در سرباز باعث حیات مجدد بسیاری از رودخانه‌های محلی و فصلی این شهرستان به ویژه رودخانه بزرگ سرباز شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، انور بیجارزهی فرماندار سرباز اظهار داشت: بارش‌های سیل آسای چند روز اخیر در سرباز باعث حیات مجدد بسیاری از رودخانه‌های محلی و فصلی این شهرستان به ویژه رودخانه بزرگ سرباز شده است.

بیجارزهی افزود: این بارش‌ها که به صورت رگبار و رعد و برق شدید بود باعث طغیان اکثر رودخانه‌های فصلی این شهرستان شد و به رودخانه بزرگ سرباز این شریان حیاتی جنوب استان جانی دوباره بخشید.

وی گفت: به دلیل شدت بالای این بارش‌ها به محورهای مواصلاتی و منازل مسکونی مردم خسارت وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: سد پیشین یکی از بزرگترین منابع آبی جنوب سیستان و بلوچستان در آستانه سرریز شدن قرار گرفته که در صورت ادامه بارش‌ها سرریز می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
چقدر عالی ومسرت بخش . خدارا هزاران بارشکر
در سالیان گذشته افغانستان خلاف معاهدات بین المللی عبور حقابه رودخانه ای در سیستان بلوچستان مارو گرفته بود و نقاط گسترده ای از آن استان رابه بیابان برهوت تبدیل کرده بود و در یک سخنرانی اقای اشرف غنی میگفت آبهای ما سرزمین ما ازنفت ایران با ارزشتره .تا ایرانیهای به ما پیسه (پول) ندهند ما هم جریان آب را به رویشان باز نمیکنیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی