بازدید 6259

زدن وزیر و تهمت زدن به وزرا هیچ نفعی برای کشور ندارد

کد خبر: ۹۰۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ 20 May 2019

یوناتن بت کلیا اظهار داشت: ای‌کاش ما یاد می‌گرفتیم که قدران کسانی باشیم که برای ما زحمت می‌کشند و برای رفاه کل جامعه تلاش می‌کنند و به عبارت دیگر همه‌مان از منیت خود جدا شویم و بشویم ما. اگر فکر ما بودن داشته باشیم نگاه می‌کنیم و می‌بینیم که چه کارهایی برای ما انجام داده اند و کجا بودیم و کجا رسیدیم همه اینها را یکی‌یکی باید برسی کنیم و بعد قضاوت نماییم.

این نماینده مجلس گفت: بعد بگوییم که کدام کار خوب و کدام کار بد بوده است نه اینکه به همه خوبی‌ها چشم‌های خود را ببندیم و گوش‌های خود را پنبه بگذاریم و تنها چیزهای بد را بشنویم.

وی در ادامه گفت: متأسفانه یک جو ناامیدی و بدبینی و عدم دوست داشتن به وجود آمده و سعی می‌کنیم با تخریب همدیگر جایگاه خود را بالا ببریم. و فکر می‌کنیم با ضربه به یکدیگر موفق‌تر خواهیم شد.کل این مسائل باعث شده تا جامعه به مسیر دیگری منحرف شود. دیدید که مردم در سیل چه‌کارهای بزرگی انجام دادند و دست و در دست هم دادند.

وی گفت: اکنون ببینید در مورد شرکت نفت ماقبل از زنگنه چه داشتیم والان چه داریم، از زمان که وی وزیر شده ما چه میزان پیشرفت در عسلویه داشته‌ایم، چندین اسکله راه‌اندازی شده است ما در تمام این سال‌ها با شدیدترین تحریم‌ها روبرو بدویم یک فرد باید در یک وزارت خانه باید چه‌کاری می‌کرد که انجام نداده است؟

این نماینده گفت: ما در مقابل تمام دنیا ایستاده‌ایم و در شرایطی که همه دست‌به‌دست هم می‌دهند تا نفت ما به فروش نرسد ما نفت خود را در بازارها عرضه می‌کنیم و روی پای خود ایستاده‌ایم.

وی گفت: در این شرایط ما بنزین خود را به خودکفایی رساندیم و تمام این اقدامات را با حداقل امکانات کرده‌ایم. به نظر من زنگنه کسی است که از حداقل امکانات حداکثر استفاده را می‌برد و باعث شده است که ما یاد بگیریم از حداقل‌ها حداکثر استفاده را داشته باشیم تا بتوانم روی پای خود بایستم.

زدن وزیر و تهمت زدن به وزرا و استیضاح هیچ نفعی برای کشور ندارد و به نظر من این کارها فقط دستاویزی در دست عده‌ای است تا بتوانند به امیال خود برسند من شخصاً هیچ سؤال و استیضاحی را تا کنون امضا نکرده و نمی‌کنم و اعتقادی به آن نیز ندارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی