بازدید 5548

انهدام باند فیشینگی‌های ۱۰۰ میلیارد ریالی

کد خبر: ۹۰۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸ 19 May 2019
فرمانده انتظامی استان زنجان از انهدام ۵ باند فیشینگ با حدود ۱۰۰ میلیارد ریال برداشت غیر مجاز توسط ماموران پلیس فتا شهرستان خدابنده خبرداد.

سردار رحیم جهانبخش اظهار داشت: در پی وصول چند فقره شکوائیه مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شهروندان، شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس فتا شهرستان خدابنده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی تراکنش‌های بانکی، یک باند فیشینگ در شهر "قیدار" شناسایی شد، گفت: در ادامه تحقیقات و بررسی‌های بیشتر طی ۴ عملیات پلیسی، دیگر باند‌های فیشینگ، پولشویی، خروج ارز و تبلیغات غیراخلاقی در استان‌های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۷ نفر در این رابطه دستگیر و به پلیس فتا خدابنده انتقال داده شدند.

سردار جهانبخش ادامه داد: در بازرسی از محل استقرار اعضای این باندها، ۴۵ دستگاه تلفن همراه، ۶ دستگاه رایانه، ۳۰ قطعه سیم کارت بی نام نشان، ۴۵ عدد کارت بانکی، ۱۵۰ گرم طلا و ۱۸۰ میلیون ریال پول نقد کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در خاتمه با اشاره به اینکه مال باختگان در این پرونده از سراسر کشور هستند، گفت: در این پرونده، بیش از ۳ هزار کارت بانکی مورد فیشینگ واقع شده و حدود ۱۰۰ میلیارد ریال برداشت‌های غیر مجاز انجام شده است که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل