بازدید 14865

راننده خاطی پورشه راهی زندان شد

کد خبر: ۹۰۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ 19 May 2019

محمدرضا خدادوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در اصفهان اظهار داشت: پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای با دوردور کردن و کورس گذاشتن در خیابان‌ها نظم جامعه را به هم بریزند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ماموران پلیس در اجرای قانون تفاوتی میان افراد قائل نبوده و با هر شخصی در هر جایگاهی که باشند برخورد می‌کند.

وی با بیان این که پرونده راننده خاطی تحویل مراجع قضایی شده، ادامه داد: پسر جوان که گواهینامه نیز نداشته روز گذشته دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.

 بامداد روز پنجشنبه 26 اردیبهشت سال جاری تصادف یک دستگاه پورشه با پراید در خیابان کارگر منجر به مرگ راننده پراید شد، کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی توسط راننده پورشه اعلام کردند، انتشار تصاویری از این حادثه و اظهارات مالکان خودرو در صحنه تصادف در شبکه‌های اجتماعی حواشی زیادی را به دنبال داشته است.
به گزارش فارس، بامداد روز پنجشنبه 26 اردیبهشت سال جاری تصادف یک دستگاه پورشه با پراید در خیابان کارگر منجر به مرگ راننده پراید شد، کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی توسط راننده پورشه اعلام کردند، انتشار تصاویری از این حادثه و اظهارات مالکان خودرو در صحنه تصادف در شبکه‌های اجتماعی حواشی زیادی را به دنبال داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۱۹
دختر ژن خوب چی؟؟؟؟؟
باید مجازات راننده بی گواهینامه ای که به خاطر عقده های حقیرش ، جان یک انسان بیگناه را گرفته اعدام و مصادره خودروی این قاتل بی وجدان باشد .
کسی هم که در کورس شرکت داشته و برایش با پول شکار انسان شدنی بوده باید زندانی شود
مطمئن باشید زندان رفتن اونها هم لاکچریه. یا کلا زندان باز میفرستنش و شبها میره پیش مامان باباش که یه وقت دلش نگیره و یا زندان رو براش تبدیل به هتل میکنن. البته از یک منظر دیکه هم اینجور تصادفات نشون میدن چقدر ایمنی خودروی داخلی افتضاحه. طرف زده به یک پراید و درجا راننده رو کشته و بعد هم زده به یک پراید دیگه که پارک بوده کنار خیابون و اون پرایده هم با شدت به یک 206 برخورد کرده که چهارچرخ 206 از جاش کنده شده و بعد از همه این ها تازه راننده ی پورشه صحیح و سالم پیاده شده و میخواسته فرار کنه ! خدا از سایپا و ایران خودرو و کسانی که مردم رو مجبور میکنند به اسم حمایت از تولید ملی این ارابه های مرگ رو سوار شن نگذره.
راننده که دوست ه دختره بوده و فرار کرده خود دختره چی شد ؟؟؟؟ بابا جونش اومد نذاشت کسی از گل کمتر بهش بگه ؟؟؟ مدی العموم کجاست ؟؟؟؟
راهی زندان شد... برای چند ساعت؟ به سرعت برق باباجون وثیقه را میسپارد و با یک تلفن گل پسر بر میگرده بیرون بره تعطیلات که استرس ناچیز ناشی کشتن یک پرایدی را فراموش کنه. از همین امروز هم وکلای باباجون نزد خانواده جوان مقتول حضور داشته اند با دسته چک که البته مانند جان جوان قربانی برای قاتل ارزش پول تو جیبی هم نداره.
یه مشت رانت خوار،مفتخور که با پول حرام به نو کیسگی رسیدندو پدر ملت را دراوردند
با پول همه چیز درست میشه واسمشو هم میذارند اینکه قانون همینو میگه و دیه وتمام
امیدواریم مسئولین در این مورد هم مثل بی حجابی و سایر امور ،به جریحه دار شدن احساسات و عواطف عمومی توجه داشته باشن و عکس العمل صریح و قاطع نشون بدن.
به خصوص در مورد خانم صاحب خودرو
"پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای با دوردور کردن و کورس گذاشتن در خیابان‌ها نظم جامعه را به هم بریزند."
اگه پلیس اجازه نمی داد الآن راننده پراید زنده بود .
کدام زندان فردا پدر گرامی میلیاردها از سایه فقر ملت هزینه کرده ورضایت مرحوم وسایر شاکیان اخذ وموضوع با خوشی تمام مختومه خواهد شد ومیماند طبق معمول غیر خودیها در حسرت عدالت وبرابری
دختره که قراره پدرش بیاد کو؟؟؟؟؟؟
باید برخورد شدیدتر بشه تا کسی جان دیگری را الکی نگیرد-تازه باید خانوادش هم محکوم مالی شوند تا در تربیت فرزندشان بیشتر تلاش کنند مثل اروپا هم زندان هم جریمه مالی -جوانها باید یادبگیرند هزینه دارد این کارها تا کسی جرات نکند خلاف کند.
خدایا رحمی به حال ما کن
یا اعدام یا حبس ابد. چون گواهینامه نداشته و مولتی میلیاردر هم هستند باید ده برابر دیه بدن.
طرف ژن خوب نبوده؟؟؟
چرا مدعی العموم از پورشه سوارا نمیپرسه که پولش ماشینا و ویلاها و ... از کجا آوردن؟؟؟؟
برخورد قاطع و نه فقط پرداخت دیه.
این پولدارها هستندکه مملکت را اداره میکنند -اختلاس میکنند- آنهاقانون را مشخص میکنند نه قانون آنهارا.تخریب وآدمکشی برای آنها تفریح ولذت است .هیچکس هم نمی تواندجلو تهاجم آنهارابگیرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار