بازدید 33499

حمله همه جانبه به سلامت ایرانیان به کمک صداوسیما؛ این بار با «کشف ملی»!

به مدد تلاش‌های دانشمندان ایرانی، ترکیبی کشف شده که به رغم اثر معجزه آسایش، در هیچ مقاله علمی در هیچ مجله معتبر جهانی یا حتی داخلی اثری از آثار کشف آن به چشم نمی‌خورد. درباره ترکیبی خاص و منحصر به فرد سخن می‌گوییم که می‌تواند یکی از قدیمی‌ترین مشکلات بشریت را رفع کند و ساده و ارزان در دسترس تمامی ایرانیان است!
کد خبر: ۹۰۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ 18 May 2019

به مدد تلاش‌های دانشمندان ایرانی، ترکیبی کشف شده که به رغم اثر معجزه آسایش، در هیچ مقاله علمی در هیچ مجله معتبر جهانی یا حتی داخلی اثری از آثار کشف آن به چشم نمی‌خورد.

به گزارش «تابناک»؛ درباره ترکیبی خاص و منحصر به فرد سخن می‌گوییم که می‌تواند یکی از قدیمی‌ترین مشکلات بشریت را رفع نماید. ترکیبی برای از بین بردن ریزش مو و از آن فراتر، رفع مو‌های سفید و بازگشت رنگدانه به این دسته از موها. مشکلاتی که بسیاری از ثروتمندان در سراسر گیتی هم موفق به رفع آن نشده اند، اما راه حل ساده و ارزان آن در دسترس تمامی ایرانیان است!

کافی است به مدد کنترل تلویزیون، شبکه‌های مختلف رسانه ملی را رج بزنید تا با تبلیغاتی مواجه شوید که در آن رازِ درمان مشکلات یاد شده شرح داده می‌شود و البته مشمول تخفیف هم هست. تخفیف در خرید ترکیبی منحصر به فرد که دانشمندان ایرانی کشف کرده اند و می‌تواند هم ریزش مو را ـ که اغلب در مردان شایع است ـ درمان کند و هم سفیدی مو را ـ که اغلب برای خانم‌ها ناخوشایندتر است ـ از بین ببرد.

دارویی که باید و می‌توان ورای کشفی ایرانی و حتی افتخاری ملی، که کشف بزرگ بشری خواندش و چشم انتظار تمجید جهانیان درباره آن بود، اما در کمال تعجب یافتن کاشف آن در کشورمان هم مقدور نیست و حتی یک مقاله علمی هم در خصوص آن منتشر نشده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد کاسه‌ای زیر نیم کاسه است.

تردیدی که یک منبع آگاه آن را درست می‌داند و تأکید می‌کند، ترکیباتی که با این شعار‌ها و ادعا‌ها در رسانه ملی تبلیغ می‌شوند، واقعی نیستند و آثارشان در مقابله با ریزش مو هم موقتی است و هم ناشی از آمیزش برخی ترکیب‌های شناخته شده دارویی با آنهاست؛ به عبارت بهتر، این ترکیبات نه کشف جدیدی هستند و نه کاشف شان ایرانی است، بلکه ترکیباتی با اثرگذاری موقت و منوط به تداوم استفاده هستند که به مدد رسانه ملی با نام و برندی جدید عرضه می‌شوند.

درست مانند آنچه در ماجرای کرم حلزون شاهدش بوده ایم. همان کرم حلزونی که شبانه روز از رسانه ملی تبلیغ می‌شد و تأکید داشتند، مزیت‌های فراوانی دارد، اما در بازرسی وزارت بهداشت از خط تولید آن مشخص شد که حتی یک گرم (دریغ از یک گرم!) ماده گرفته شده از حلزون در کلِ خط تولیدِ کرم حلزون! کشف دردناکی که مانع از ادامه تولید این محصول بومی و ایرانی شد، اما رسانه ملی تا فروش آخرین کرم‌های دروغین حلزون که محصول این خط تولید بود، تبلیغات دروغینش را متوقف نکرد!

اتفاقی که البته کوتاهی وزارت بهداشت هم در تداوم آن سهم زیادی داشت. همان وزارت خانه‌ای که بعد‌ها در چند نوبت اعلام کرد بسیاری از کارخانه‌های لبنی برای چرب کردن محصولاتشان به آن‌ها پالم می‌افزایند یا در تولید خمیر مرغ، از مرغ استفاده ناچیزی می‌کنند یا سوسیس و کالباس‌ها اغلب اشکالات شدید بهداشتی دارند یا... و هیچ کدام از این پرونده‌ها را به مرحله رسیدگی قضایی یا حتی افشای هویت سودجویان و به خطر اندازندگان سلامت ایرانیان نرساند!

اتفاقی که حالا مدتی است با ترکیب معجزه آسایی تکرار می‌شود که هم مانع از ریزش مو می‌شود و هم مو‌های سفید شده را به سادگی به رنگ قبل بازمی گرداند و خدا می‌داند آیا یک بار مورد بازرسی بهداشتی قرار گرفته یا خیر؟ محصولی که شواهد حکایت از سود سرشار آن برای سازندگانش و رسانه ملی دارد، اما چیستی آن به مدد کوتاهی وزارت بهداشت فعلا بر همگان آشکار نشده است!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۱۱
به سیما دو قرون پول بدی واست همه چی تبلیغ میکنه فقط پول بده هر کاری خواستی بکن
پاسخ ها
ارش ارومیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
تابناک خواهش میکنم انتشار بده من دوسال پیش تحت همین تبلیغات 240هزارتومان بابت شامپو های اشغال دادم که هیچ تاثیری نداشت و جالب اینجاست هرچی باشماره تماسشون واسه مرجوعی کالا تماس گرفتن جواب ندادن، بدروغ گفته بودن حتی اگه استفاده کردین و راضی نبودین مرجوع کنید پولتون رو پس بگیرید، من واقعا اعتماد کردم که حتما مورد تایید هست که صداسیما پخش کرده و از سایت نمیخرم که درست نباشه
صدیقه
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
.. این صدا و سیما از اولش هم ملی نبوده
برنامه های تکراری ملال آور و کسالت بار با تبلیغات مضحک ک فقط فرهنگ مصرف گرایی و تجمل گرایی رو ب مردم نشون میده
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
یه شامپو هم تبلیغ میشد.که می گفتن مناسب اب و هوای ایران هست. البته من نفهمیدم مناسب اب و هوای رشت هست یا یزد بندر عباس یا اردبیل
دلسوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
تبلیغ موسسات کنکور در شبکه های استانی بیداد می کنه .یه تبلیغی هستش که با مقایسه درصد دروس نفرات برتر سالهای قبل چنین نتیجه میگیره که با استفاده از محصولات موسسه یهو رتبه 5رقمی شده رتبه زیر 100.جالب اینکه این آقا با دادن یه فرصت در حد چند ثانیه از دانش آموزان می خواد پیامک بزنن و رایگان خرید بکنند و وقتی شما تماس می گیرید تازه قیمت ها رو می شوند .یک سری جزوه و سی دی تکراری و بی محتوا براتون می فرستند ک واقعا بدرد نخور .ولی چون شبکه های سراری حساسیت ایجاد شده رفتند سراغ شبکه های استانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
تبلیغ آلیس موقع افطار در تما کانالها و بیش از 10 بار در یک روز داره حال همه را به هم میزنه من اخیرا اسم آلیس میشنوم کهیر میزنم.صدا و سیما رحم نداره؟!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
من این شامپو را مصرف کردم وموهام ، ریخت
تابی جون اینا که بسیار ناچیز و پیش پاافتاده شده مگه ادعا و تبلیغ نمی کنیم که مقام دوم نانو تکنولوژی و مقام پنجم سلول های بنیادی و مقام اول تولید علم در غرب و جنوب آسیا و مقام ششم در صنایع فضایی و مقام دوازدهم در صنایع خودرو سازی و...... را داریم ولی هنوز بسیاری از ماسین های تولیدی کارخانه های خوودروسازی به خاط یک یا چند قطعه نظیر سپز فندک ترمز ای بی اس کمک فر پمپ انژکتور و غیره در پارکینگ داره خاک می خوره همه چیزمون به همه چیزمون می خوره
پاسخ ها
زینال تبریزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
تا سالها پیش فقط تو تولید آبگوشت خودکفا بودیم و حرفی داشتیم که اخیر با همت مسئولین دلسوز تمام مخلفات آبگوشت هم از چین و کشورهای دیگر وارد می شود حتی دیزی سنگی !!!
کتاب نخوانی و ندانستن و نداشتن تفکر انتقادی باعث سادگی و زودباوری مردم شده است. و متاسفانه همه به دنبال سود خودشان هستند.
رسانه ملی ضررهای خیلی بزرگتر از این به سلامت ملت میزنه.مثلا سیاست انها در مقطعی این است که فلان جناح در انتخابات پیروز نشود٬ درنتیجه انبوهی از اطلاعات غیر دقیق وغلو شده را با نیت عصبانی کردن ملت به خوردشان میدهد. بدون انکه به تاثیر ان بر روح وجسم مخاطب توجه کند.
متاسفانه سیمای میلی مشتی نمونه خروار است که عملکرد پر از اشتباه و خلافش بر اکثر مردم افشا شده و میشود
ولی بدلیل عدم امکان کنترل و برخورد قانونی ، از طرف نمایندگان واقعی مردم هر چه میخواهد میگوید و میسازد و میکند و از هفتاد دولت آزاد است !؟
ولی از آن دردناکتر اینست که این ویترین در جلوی چشم مردم است و خلافش تقریبا برای اکثر بینندگان قابل رویت است
چه کنیم با هزاران سازمان و نهادی که کمتر و بیشتر از سیمای میلی خلاف کرده و میکنند و مردم فقط خسارات مادی و معنوی اشان را میپردازند و خبر ندارند !!؟؟
ریاست صدا وسیما به خاطر این سو استفاده بایستی محاکمه بشود
از جیب مردم برسد مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
دقیقا. قمار بازی رو هم بهش اضافه کن صدا و سیما رو کرده قمار خونه
مگه مشکلی داره؟ خب صداسیما با این عریضی و طویلی باید یه جوری خرج خودش رو در بیاره دیگه نهههههه؟
اینم مثل ماهواره هست دیگه
پاسخ ها
صادق آزاد زندان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
هزینه‌های ماهواره مث رسانه ملی روی قبض برق
نمیاد
انتظار خیلی زیادی دارید از رسانه ای که بار میلی را به دوش می کشد و هر کاری دوست دار د انجام می دهد. وقتی هیچ رقیبی نباشد قورباغه هم مدعی ابوعطا خواهد بود. انحصار همین است و بس.
پاسخ ها
آریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
پس بوجه صدا سیما چی ؟؟؟
کمک به صدا و سیما از ... ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
مسئله رقابت نیست

مسئله اینه که حتی بودجه هم داره!!!
چقدر منتظرم با همچین کلاهبرداری برخورد صورت بگیره. تبلیغای دیگه هم دست کمی ندارن! سردوش پلاستیکی ایرانی که 10 هزار تومنم نمی ارزه با تخفیف 180 هزار تومن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
وادعا می کنند که برای اولین بار این سردوش در ایران تولید شده است . سالها پیش من تایوانی شو که فلزی هم بود بقیمت 40 هزار تومن از بازار خریدم .
آفرین. خیلی خوب نوشتی
ذكر اول وآخر عالم و آدم شده است پول پول پول شما پول خرج كن آدم بكش شما پول خرج كن چپاول كن همه چيز در قالب ومعيار پول سنجيده مي شود
خدا لعنت کنه تمامی سودجویان که طبیعتا برخی مسئولان هم شامل میشه.وکسانی که میبینن و ساکت هستن
پاسخ ها
صادق آزاد زندان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
برخی!!!!!!!!؟
کاش مثل برنده باش و... با این مورد هم برخورد میشد
مطمئن باشید هیچ پیگیری و برخوردی با کسی نمیشه. متاسفانه صدا و سیما تبدیل به یک نهاد خودمختار و شخصی شده که از افراد و جاهای خاص دستور میگیره و اونها هم نه به افکار عمومی و نه به هیچ احد دیگری پاسخگو نیستند. این محصولشون هم مطمئنا تا دونه ی آخر میفروشن و بعدش بی سر و صدا تبلیغاتش رو قطع میکنن. البته احتمالا مثل قضیه کرم حلزون یکی از این سازمانهای مورد اشاره در خبر براتون یک جوابیه ی بلند بالامیفرسته و شما رو متهم به نشر اکاذیب میکنه و یه چیزی هم بدهکار میشین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
همه این کارها هدفمند هست . ادعای طراحی خودرو توسط یک کودک و هزاران مورد دیگر با هدف تبلیغ پیشرفتهای نکرده علمی هست . البته اینها کم کم داره به ضد تبلیغ علیه صدا و سیمای میلی تبدیل میشه .
تبلیغات تلویزیون عین کلاهبرداری هستن.صداوسیما به شعور مردم توهین نکنه.
در ضمن خانم های ایرانی اگر واقعا دوست دارن به حقوقشون احترام گذاشته بشه اول خودشون باید به حقوق خودشون احترام بذارن.در تمام تبلیغات تلویزیون خانم های بازسازی شده ابزاری برای جلب نگاه مخاطب هستن.
پاسخ ها
صادق آزاد زندان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
بازسازی شده رو خوب اومدی ولی بنظرم تخریب شده مناسبتره
ما تا جایی که تونستیم از محصولات داخلی استفاده نکردیم خدا رو شکر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
چهار نفر مثل خودت را بیکار کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
این یکی از روشهای اعتراض هست . و ناشناسی که در جواب ایشان نوشتید چهار نفر را بیکار کرده است ، مسئولیت بیکار شدن عده ای یا ایجاد اشتغال متوجه دولت هست . مگر قرار هست مردم کشور را اداره کنند ؟ وجود دولت و نظام به این عریض و طویلی با هزینه هنگفت برای چه هست ؟ یک ایرانی حق انتخاب دارد که چه چیزی مصرف کند یا نکند . بستن راه پیشرفت و صادرات و تولید وظیفه دولت هست و استفاده اجباری از کالاهای بنجل و بسیار گران وظیفه مردم ؟ کمی فکر کنید و بعد اظهار نظر .
هر دم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد.
ایرانی همینه. متقلب.
پاسخ ها
رضا
| Germany |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
شما پدر و مادرت اهل کجان ؟
آها ناشناسی ...
همه چیزمان به همه چیزمان می آید. در مورد خمیر مرغ می دانم که فقط وسیله ای بود برای باج گیری کارشناسان غذا و دارو و تعطیل کردن برخی از کارخانه ها به خواست خرده مافیا های سوسیس و کالباس(منظور از خرده مافیا کارخانه دارانی است که چند ده میلیونی و بعضا چند صد میلیون در اداره غذا و دارو و دادگاه خرج می کنند تا کارخانه رقیبشان را تعطیل کنند) . کارخانه های اصلی مصرف کننده خمیر مرغ همان ها هستند که پرتوان تر از قبل تولید دارند.
رسانه ملی خودش اطلاع دقیق از قلابی بودن بسیاری محصولات داخلی داره اما پول میخواد در بیاره تا حقوق هزاران خبرنگار بیکارشو در اقصی نقاط دنیا بده فکر میکنید خبرنگار پرس تی وی در زیمباوه ، نیجر ، گینه استوایی و... مفتی کار میکنن برادر،
رسانه ای که به بچه ها هم رحم نمیکنه و تبلت کودکان رو تبلیغ می‌کنه!! خیانت و وقاحت از این بیشتر؟؟! مراجع تقلید چرا به همچین مواردی واکنش نشان نمیدن؟!
دیگه حساب کنید تو اخباراشون چقدر دروغ تحویلمون میدن.
با عرض سلام . لطفا در مورد دستگاه دافع حشرات كه صدا و سيما اين همه تبليغ كرد بنويسيد . من براي موريانه سه تا با مثلا تضمين طلايي گرفتم و سمپاشي نكردم . الان بعد چند ماه موريانه يك چهارم كابينت ها رو خورده . زنگ زدم شركت ميگه احتمالا دستگاهها خراب بودن و گر نه بايد جواب ميگرفتي!!! بعدش ميگن خوردگي كابينت هاي شما به ما مربوط نيست اگر ناراحتي شكايت كن !!! كي به داد ما ميرسه واقعا؟ صدا و سيما اين رو به اسم محصولي كه معجزه ميكنه تبليغ ميكرد.
مگه مملکت صاحب نداره؟ اون از کرم حلزون اینم از این.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
فکر میکنی داره
حتما دست یکی از این آغازاده ها در کار است.
آیا خود تابناک تبلیغ هایی که ثبت می کند را قبلا کارشناسی کرده است؟!!
وبسایت هایی هستند که مدام در رابطه با کیفیت و مدیریت بد خودرو سازان داخلی حرف می زنند ولی مدام خبر پیشفروششون رو در سایت ثبت می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
پول خوبه دیگه
تابی هم نمی تونه ازش صرف نظر کنه
این به اصطلاح داروها حتی برای یک نفر اثر نداشته و همه دورغین هستند. صدا و سیما ها باید هزینه سریال های آبکیشو به هر حال در بیاره. مهم مردم هستند که باید عقل تو سرشون باشه و گول نخورن
علت انقراض حلزونها کشف بزرگ دلالان
برای صدا سیما پول داشته باشه کافیه، سلامت مردم کیلویی چند
صد رحمت به دست فروشای مترو
با سلام. خدمت خوانندگان مخترم.
به اطلاع می رسانم بنده نیز فریب تبلیغات نادرستی خوردم و با هزینه زیاد محصول معرفی شده را تهیه و مطابق دستورالعمل مربوطه این محصول را به متظور رفع سفیدی مو استفاده کردم ولی دریغا از کمترین تاثیر و بدتر اینکه هیچکس پاسخگوی این موضوع و جبران خسارت و استرداد وجه پرداخت شده نبود‌ . از هموطنان عزیز خواهشمندم فریب این نوع تبلیغات کاذب نخورند. سلامت و تندرست باشید.
جیب مردم چقد باید برای اونا خالی بشه؟
آقا پول و شیتیل بده همه کاری می تونی بکنی، واقعاٌ به موضوع خیلی مهمی اشاره کردین، دمتون گرم
مردم بیچاره که مجبورند این دروغ و درنگهای مثلا رسانه ملی را هر روزه ملاحظه کنند!!!
خیلی از مردم بدلیل تبلیغات اغوا گرانه صدا و سیما در دام پدیده شاندیز افتادند و هستیشان به فنا را رفت و در همان حال در ابتدای اخبار صلوات می فرستد و برنامه های مناجاتی می گذارد
در کرم حلزون به پول امروز پانصد میلیارد صدا و سیما پول به جیب زد حالا با کم کننده آب حمام و ماء الشعیر و شامپو برای رویش مو
داروهای تقلبی مخصوصا تو زمینه آرایشی بدون هیچ ناظری و بصورت عمده در شبکه های اجتماعی و بدون نظارت سازمان بهداشت و سازمانهای نظارتی فروخته میشه.بماند که مالیات نمیدن، عدم زیانبار بودن اونها هم مورد تردیده، شاید عوارضی همچون عقیمی داشته باشه.کراتینهای بدن سازی و کراتین مو، کرمها، داروهای جنسی، و موارد دیگه. وزارت بهداشت و بازرسان محترم همه خوابند و گروهی میلیاردی سود میکنن و افسوس چندین برابر به سلامتی جامعه آسیب میزنند.
سلام ..حتما این کاشف عزیز دستی و کسی که هم شریکش است و آنجا صاحب رای. دارد و یا یک و یاچند مجریان محترم کارمند موقت انجا و یک جیره لاکجری میگیرند که چنین شده و میشود وگرنه چرا برای حنای کرمان کسی اینهمه فرت و فرت نمیکنند این حنایی که تا کنون دهها محسنات از خود نشان داده است
صدا و سيما(بعنوان تبليغ كننده) هم باندازه توليد كننده كلاهبردار ، مقصر است و بايد در محاكم قضايي جوابگو باشد . سازماني كه بودجه دولتي دارد و از صندوق ذخيره ارزي هم برايش پول برداشت مي كنند ، چگونه داخل جرياناتي مانند تبليغات كاذب ، توليد مسابقات با شائبه قمار بازي و ..... مي شود . از سازماني كه نخبگاني مانند فردوسي پور را از آن اخراج كنند ، چه انتظاري داريد؟ !!!
با سلام
دوستان عزیز رسانه ملی به نظرم وظیفه بررسی صحت و دروغ اطلاعات تبلیغاتی را که شرکت ها بهش میدن نداره و خودشو مسئول نمی دونه؛ کلاً تأمین کسری بودجه اش براش مهمه. چند روز پیش یه بسته هواپیمای بالا بالا برای بچه ام خریدم دیدم توش یه جای هواپیمای ملخ جنگی یه هلیکوپتر بسیار ساده هست، بعد از کلی صرف زمان برای تماس تلفنی با شرکت موفق شدم با مسئول کنترل کیفی شرکت صبحت کنم. ایشون به جای عذرخواهی خیلی خونسرد گفت که نداریم، تمام شده، به جاش چیزی دیگری میذاریم. گفتم یعن چی؟ من به بچم چی بگم؟ پس چرا همچنان تبلیغ می کنید، گفت: گفتیم که تبلیغات را تمام کنند. ولی تا یک هفته بعدش همچنان تبلیغات با همان شکل اولیه ادامه داشت و نمی دونم که هنوز هم ادامه داره یا نه؟؟! خلاصه که کلاً به هیچ تبلیغی اعتماد نکنید، مخصوصاً این که از رسانه میلی پخش بشه. متأسفانه به جایی رسیدیم که هر روز باید شاهد تبلیغات ساده ترین و مسخره ترین کالاها (رب گوجه، چیپس و پفک، نوشیدنی ها، و....) به شکل ترانه و برخی مواقع هم ترانه سنتی باشیم که با روح این نوع ترانه در تضاده. اونم از رسانه ملی که باید سردمدار پاسداشت فرهنگ ایرانی اسلامی باشه. واقعاً آدم چی بگه................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
کجایی مرد مومن ، برای جلوگیری از قطع درآمد یا کاهش دریافتی ها عده ای ، داریم به کشورهای همسایه شاخ و شانه میکشیم که آب گل آلود شود و ماهی هایشان را صید کنند . اگر کشور در آرامش و صلح با همسایگان باشد ، حتما اقتصادش هم شفاف می شود و آنموقع این حضرات نمی توانند درآمدهای میلیاردی داشته باشند . اینها متاسفانه با سرنوشت کشور و مردم بازی میکنند .
مملکتی که پزشکانش مورد نفرتند و رمالها و حکیم علفیهاش رسما تبلیغ میشن، ازین بهتر نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
حالا تو دیگه از اب گل الود ماهی نگیر وهمه چیزو بهم نچسبون
ناشناس
| Netherlands |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
خدا خیرت بده که حرف دل منو زدی. حتی دانشگاه طب سنتی هم راه اندازی کردن که همه چیز رو تو قالب روایت تو مسایل پزشکی هم وارد کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
نفرت از پزشکان بیشتر بخاطر حرص و طمع درصد بزرگی از آنها بوجود آمده است .بیشتر پزشکان خودشان باور دارند که حرفه شان نوعی تجارت هست . خوتان تحقیق کنید .
دروغ گویی از تریبون رسمی بدون هیچ نظارتی .
تو اين مملكت كدوم يك از پرونده ها به سرانجام رسيدند كه اين بعديش باشه
دركل ما استاد ماله كشي و ماست مالي هستيم و پرونده ها رو اينقدر بلاتكليف ميذاريم تا به فراموشي سپرده بشه و آخرشم نمي فهميم چي ميشه و كي مقصر بوده!!!!!!
از اين جور پرونده ها هزارها يا ميليونها پرونده داريم
از اینا زیاده
سلام
واقعا باعث تاسف است که رسانه ملی اینقدر بی تفاوت است و چه بسا همراه.

بنده خودم از این محصول تهیه کردم و 40 روز روزی دو بار استفاده کردم ولی هیج نتیجه ای نداشت. فقط نکته جالب از این به بعد است ، هر کاری کردم باشماره ای روی فاکتور بود تماس بگیرم کسی جوابگو نبود ، با یک گوشی دیگر به همان شماره ای که در تبلیغات آمده بود اس ام اس دادم بعد از چند روز زنگ زدند ، دوباره شروع به توضیح دادن کرد و از تضمینی بودن محصول ، بعد از اینکه حرف هایش را زد گفتم که قبلا خریداری کرده بودم و می خواستم دوباره توضیح دهید و بعد بگویم تا حرف و حدیثی نباشد ، خلاصه .... نام شرکت را چیز دیگری گفت ، بعد گفتم به همان شماره اس ام اس دادم گفت شمارتون را میدهم بررسی کننند! گفتم شماره بدهیم گفت با همین شماره تماس بگیرد! خلاصه هیچ خبری نشد.
یک بار دیگر با همان شماره تماس گرفتند بعد از دو ماه گفتند برای محصولات اف ویژه قرار دادیم ، گفتم آدرس بدهید بیایم بگیریم (; که گوشی را قطع کرد!!!!
واقعا باید تاسف خورد که در رسانه ملی چنین کلاهبرداری هایی صورت می گیرد.
نمی دانم اعتماد مردم چقدر می ارزد که حاضر نیستند برایش کمی به خودشان زحمت بدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
بیانت خیلی ضعیف بود اصلا متوجه نشدیم چی گفتی انقدر گفت گفت داخلش بود
شهریار
| Germany |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
اتفاقا به نظرم خیلی واضح توضیح دادند.
فکر می کنم اشتباه شده باشد بعنی کشف ملی نباشد بلکه کفش ملی باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
گفتی کفش ملی یاد قیمتهای نجومی آن افتادم . دقیقا تو قیمت با برندهای خارجی رقابت میکنه ولی کیفیت براش مهم نیست .
کی گفته رسانهء ملی ؟ !!!!! آنجا هم شده نوعی از مافیای واقعی .
اعتماد مردم نسبت به صداسیما به حداقل رسیده
اقا پول داری برو بکار قطعی این کرم و روغن و اینا جواب نمیده همشو تا اخر رفتم هیچکدوم فایده نداره
و بدبخت مردم و ماشالله کالای ایرانی .متاسفم
جالبه هر روز شاهد کلاهبرداری جدید در تولیدات وطنی هستیم . هر روز شاهد افت کیفیت و افزایش قیمت در تولیدات وطنی هستیم و مثال بسیار روشن وواضح واظهر من الشمس خودرو سازی وطنی که گل سر سبد تولیدات ملی هست.
آن وقت گریه و زاری می کنیم که از تولید ملی حمایت کنید.
کی می خواهید بفهمید مردم عملکرد و کیفیت را می بینند نه تبلیغ را
زیاد حرص نخور! به هر حال از قدیم و ندیم گفتن : شنونده باید عاقل باشه ! اگه نباشه تقصیر خودشه !
اینا کلاه بردارن، یکی از دوستان ما فریب خورده و از اینا خرید کرد و موهای باقی مانده شو هم از دست داد، اگه به این سادگیها بود الان شرکتهای قدرتمند اروپایی خیلی وقت بود کشف کرده بودن
رفع سفیدی مو تبلیغ تقلبی هست و دیگر نباید پخش شود
وقتی کشور رها بشه همینه هرکسی قادره هرکاری بخوادانجام بده
صدا و سیما کلا تعطیله
سلام
از وقتی که کفش... شد اختراع و برند مثلا مهم و هر روز توی تلوزیون پشت سرهم تبلیغ شد کسی چیزی نگفت

وقتی ظروف و ماهیتابه های معمولی و چیز خیلی پیش پا افتاده ... شدن ((تولید ملی)) و هزاران بار تبلیغ شدند کسی چیزی نگفت
چندین محصول ریزش مو و ...که هیچ ارزشی از لحاظ کیفیت نداشتند و با تبلیغ وحشتناک هر روز به ما نشون داده شدند کسی چیزی نگفت
این جوری بود که تبلیغ (کرم حلزون) توی تلوزیون که رسانه ملی این کشوره وهمه از اون انتظار راست گویی وصداقت دارند شروع شد و باز هم کسی چیزی نگفت !!!
که این تبلیغ شبانه روزی شما بر چه اساسی انجام میشه ؟؟
ما باید این حقیقت تلخ و ناخوشایند رو باور کنیم که با دادن پول میشود همه چیز را تبلیغ کرد؟؟؟حتی اگر دروغ باشد،حتی اگر ناسالم باشد؟ واقعا این رو نباید اصلاح کرد؟
حالا که همه چیزا روشن شده میخواهیم یک چیز بگوییم
قبلا اطلاع نداشتید، حالا که روشن شده این کرم تقلبی بوده و کلاهبرداری بوده و مهمتر از همه اینکه به اعتبار خود تلوزیون هم اسیب زده چرا کسانی که تولید کننده و عامل فروش این محصول بودند محاکمه نمیکنید؟؟؟؟؟
چرا اونارو معرفی نمیکنید؟؟؟
چگونه چنین کسانی که ادعای داشتن کارخانه و تولید کردن محصولات داشتند و همه ادعاهاشون دروغ بوده و یا با واقعیت فرق داشته چرا اجازه میدهید به راحتی ماجرا تموم بشه و جوابگوی کار بسیار بدی که کردند نباشند؟پس جواب انسان هایی که به حرف شما اعتماد کردند چه میشود؟ لازم است با پیگیری و محاکمه افرادی که هیچ هدفی جز سودجویی از راه نادرست ندارند به همه احترام بگذارید، جلوی باب شدن دروغ و تبلیغ های فریبکارانه را بگیرید که خطر بزرگی به نام دروغ گویی رو جا انداخته و باعث مشکلات بیشتر میشوند
»»»»»فقط با محاکمه و بازخواست میشود به دیگری درس عبرت داد وبه جامعه اعتماد و ارامش تزریق کرد به غیر ان هیچ کاری انجام نمیشود
واقعا تاسف آوره،انحصار طلبی و سرمایه سالاری و عدم برخورد با خلافکاران اقتصادی از یکطرف نون مردم رو ازشون گرفته،و قدرت کارخانه های خودرو سازی و هزار و یک شرکت تولید محصولات بی کیفیت و فیک غذایی و بهداشتی داره از مردم جون و سلامتیشون رو میگیره.
خدایا خودت به دادمون برس
من با این جمله نویسنده که گفتن این داروها بی اثرند مخلفم چون اگرچه استفاده از داروهای تبلیغ شده برای رفع ریزش مو و یا کرم حلزونی ممکنه روی مو و پوست تأثیری نداشته باشه ولی روی افزایش فهم مشتری و رفع ساده لوحی کاملا اثربخشه.
پاسخ ها
صادق آزاد زندان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
ناشناس جان خاب و خوراک نداری ساعت پنج صبحه از منم بیکارتریا همش ناشناس ناشناس
هه هه من چقدر شیرینم انسولین بزنید قندم بیفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
چهل ساله تاثیری نداشته که !!! تنها تاثیرش تبدیل شدن عده ای به ربات های بدون فکر و عقل هست که حرفهای این رسانه را بدون ذره ای تفکر قبول میکنند .
...پایه و اساس تبلیغات برای هر جنسی همیشه بر اساس دروغها و حیله گری ها و نیرنگ بازیها بوده و هست و خواهد بود ودلیل این امر همین بس که یک محصول و یک جنس تولید شده که در ابتدای امر برای ورود به بازار به عوامل و نمایندگیهای فروش توزیع میشود در همان وحله اول اگر کیفیت و کمیت و ویژگی هایش ملموس باشد تحت هیچ شرایطی اصلا احتیاج به تبلیغ ندارد چرا که خودبخود ازدیاد مشتری باعث ازدیاد عوامل فروش و در نتیجه تولید بیشتر و معروفیت بالای آن کالا خواهد شد در حالیکه هیچ هزینه ای هم برای تبلیغ و پرکردن شکم دستگاه های تبلیغاتی و دلالان نیز پرداخت نشده ، این یعنی استفاده کننده و مصرف کننده خود دست بکار تبلیغ آن جنس شده وعوامل فروش و تولید کارخانه را بالا برده نه یکمشت تبلیغ دروغ و هزینه های چند صد میلیونی و میلیاردی که از طرف دیگر هم باعث فرستادن لعن و نفرین و .... مردم مصرف کننده میشود .
اقا مگه مجبورین صدها شبکه رادیوی و دها شبکه تلویزیونی که خیلی هاشون اندازه تعداد انگشتان دست هم
مخاطب نداره راه اندازی کنید ،چند دهتا شبکه تلویزیونی مثلا نمایشی که مدام به نوبت برنامه های تکراری رو پخش میکنن....مشکلات خیلی بالاتر از این حرفاس
تبلیغات گسترده سهام پدیده از سیما که یادتون هست...؟
از آنجایکه صدا و سیما با پول و سرمایه ملی اداره میشه و به قول معروف با پول مالیات مردم هست باید باهاش برخورد جدی بشه. اینکه هر کاری دلشون میخواد انجام میدن اصلا قابل پذیرش نیست. اینجا باید مدعی العموم ورود کنه. همونطور که واسه شادی بچه‌ها در چند تا مدرسه صدای همه بلند شد اینجا هم توقع میره حداقل واکنشی دیده بشه.
پول نفت و پول حاصل از کل مالیات ما ایرانیان و هزینه های ویزیت سرسام آور ی که ما ایرانیان به پزشکان میدهیم شکم پزشکان و صدا و سیما را سیر نکرده حالا هم با تبلیغات جیب ما ملت را خالی می کنند
هم صدا وسیمای پولکی باید محاکمه بشود وهم کاشف این محصولات . صدا وسیما فقط تبلیغ مراکز مضخزف اموزشی و قابلمه های الکی و دوش سوبان که اصلا کیفیتی ندارد اگر اینجور بود حتما وزارت نیرو ورود میکرد و بخاطر صرفه جویی در اب ثبت جهانی میشد خدا از سرتان نگذرد که این تبلیغهای بیخودی را با دریافت پولهای کلان به خورد مردم میدهید
هرچیزی تو صدا و سیما گفتن برای صحتش، اول باید توسط مسولین تایید بشه بعد مصرف کنید
سلام
مهیار ابداعات و اختراعات ژورنالهای بین المللی هستند. اگر این امر صحت داشته باشد در ژورنالهای تاپ مثل Nature و Science قابلیت انتشار دارد. پس معلومه عملی در کار نیست
از صدا و سیما مگر جز این انتظار دارید
واقعا جای تاسف داره قوطی تن ماهی رو از خارج میاریم و ماهی تن هم ازخارج خوب کاملش رو وارد کن
دم تابناک گرم با انتشار این مطلب ،باور کنید هر بار این آگهی را از تلویزیون می بینم کلی حرص می خورم که چرا مردم را احمق فرض کردند و کلی جوانان عزیز ما را با این تبلیغ دروغ اغفال کرده تا بدینوسیله داروی دروغین را با قیمت چند برابر بفروشند.
ای کاشک اول این کشف بر سر رییس صدا و سیما آزمایش می شد بعد اجازه تبلیغ می دادند.
تابناک این مطلب روشنگریت هزاران افرین دارد ولی چرا اینقدر دیر؟
با سلام من حدود 200 هزار تومان برای همین دادم نه تنها تاثیری نداشت که حتی با پشتیبانی هم زنگ میزنی کسی پاسخگو نیست تازه مقداری از این ماده روی پوست صورت من ایجاد لکه کرده است
به جای گیر دادن به صدا و سیما اون شرکتی که از قبل زمان های خاص تبلیغ صدا و سیما را یکجا و انحصاری خریداری کرده و برای بازگشت پولش هرچیزی رو میفروشه پیگیری کنین ببینین به کجا وصله که اینچنین سرمایه عظیمی داره تا اون جا که من میدونم سود ناچیزی به تولید کننده میدن بقیش مال اون شرکت تبلیغاتی هست
واقعا دروغ کسی گول این تبلیغات نخورده من ۲سال پیش شامپو گرفتم مشکلم حل نشدبماند ریزش موهایم بیشتر شدماملت ساده ای هستیم همجوره سوء استفاده میکنند
ای بابا
این یارو ناشناس نمیدونم زنه یا مرد چقدرم نظر داده و نظر میده ناشناس جان خسته نمیشی از نظر دادن؟
با تشکر هه هه هه
سلام. صدا و سیمای ملی که خیلی وقته افتاده توی کاسبی و من یکی از پرداختی در قبض برق برای این سازمان کاسب مدار به شدت بیزارم.
ولی بیش از این کاسبی، باید یقه وزارت بهداشت رو گرفت که داره چیکار میکنه؟ یعنی یکی از سران این وزارت این صدا و سیمای ملی رو نگاه هم نمیکنه تا بفهمه چی دارند به خورد ملت میدن توی این سیستم؟
تا حالا کی به فکر مردم بوده و چی واسه مردم یوده که حالا صداو سیما بخواد بفکر مردم هم باشه بجز منافع خودش؟ روزی ده تا وزیر و شخصبت میان توی تلویزیون که ما فلان میدان نفتی کشف کردیم و فلان چیز اختراع کردیم اخرسر هم روز بروز وضع مردم بدتر میشه ...
رطب خورده کی کند منع رطب
روزی میفهمند که در برابر دادگاه عدل الهی ایستادن که دیگه جایگاه شان جهنم است انشاءالله که هیچ نمیتواند نجاتشان بدهد نه پولشان نه مقامشان در جهنم فیها خالدون می مانند حسرت میکشند ای کاش چنین کاری نمی کردیم...
مگه اون کرم حلزون نبود که تا تی وی روشن میشد ،کرمو میکردن تو حلقمون ،بعدش گندش در اومد منتها بعد اینکه جیب خیلیارو خالی کرد اونم فقط واسه تبلیغات صدا و سیما و اعتمادی که ملت به این سازمان داشت
مشخصه که افراد قدرتمندی پشت این تبلیغات هستند که وزارت بهداشت هیچ عکسالعملی نشون نمیده.تابناک متشکرم که حداقل شما به این موضوع توجه کردید.
اگر ایران حتی ترکمنستان و قرقیزستان و یا افغانستان هم بود رییس و معاونین استاندارد را در روغن پالم سرخ می کرد
با محکم کاری که دوستان دارن هیچ اتهامی بهشون وارد نیست قاعدتا تو قراردادشون با شرکت های تبلیغ کننده درج می کنن که مسئولیتی در قبال سلامت کالا ندارن و هرگونه مسئولیت ناشی از استفاده محصول با تولیدکننده ست
ادعاشون اگر حقیقت داشت بجای اینکه 200 تومن،200 تومن از مردم پول بگیرن، فرمولش رو چندصد میلیون دلار میفروختن به یک شرکت خارجی و با پولش تا 7 پشتشون رو سیر میکردن.
یه قانونی هست تو دنیا:

تمام محصولاتی که به این شکل تبلیغ میشن و بهشون اصطلاحا میگن as seen on TV به جز آشغال چیز دیگری نیستند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی