بازدید 5600

پیشنهاد ناچیز از کویت برای ستاره جوان استقلال

کد خبر: ۸۹۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 18 May 2019

بعد از رفع تعلیق فوتبال کویت از سوی فیفا باشگاه های این کشور در تلاش هستند با جذب بازیکنان خوب خارجی عقب ماندگی سال های اخیر را جبران کنند. این تلاش در همه سطوح فوتبال و حتی فوتسال کویت دیده می شود، بطوریکه تیم ملی فوتسال بانوان کویت هم شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال ایران را به خدمت گرفت. 

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی قائدی که دو فصل پیش از ایرانجوان بوشهر به استقلال تهران آمد یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و جدایی او از جمع آبی ها باید منوط به رضایت باشگاه باشد. از اینرو مدیر برنامه های این بازیکن از باشگاه کویتی خواسته نامه درخواست خود مبنی بر جذب مهدی قائدی را به باشگاه استقلال بفرستد تا این باشگاه نظر خود را در مورد این همکاری اعلام کند.

جالب اینکه میزان پیشنهاد مالی باشگاه کویتی هم به مهدی قائدی مشخص است. 200 هزار دلار برای یک فصل. این اتفاق درحالی رخ داده است که با حضور فرهاد مجیدی در راس کادر فنی تیم استقلال بازی مهدی قائدی پر رنگ تر شده و او به ترکیب ثابت تیم برگشته است. مهدی در دو بازی اخیر استقلال در ترکیب ثابت تیم به میدان آمد که در بازی با صنعت نفت پاس گل او به روح الله باقری می توانست سه امتیاز ارزشمند برای استقلال به ارمغان بیاورد که داور به اشتباه این گل را قبول نکرد. هم چنین در بازی با سپیدرود رشت مهدی قائدی یک گل زد و یک پنالتی گرفت که البته ضربه پنالتی را وریا غفوری هدر داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار