بازدید 8642
۱

پاسخ آذری جهرمی به ترامپ درباره فیک نیوز

کد خبر: ۸۹۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۶ 18 May 2019

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و موضوع اخبار جعلی و «فیک نیوز» نوشته است: منشاء فیک نیوز، مشاورانت هستند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمد جواد جهرمی شنبه در توئیتر ضمن درج این مطلب درباره ترامپ نوشت: به نظر می‌رسد که وی از سایه خودش هم می ترسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین به شبکه «فاکس نیوز» و برنامه «فاکس اند فرندز» (fox and friends) توصیه کرد که آنها برای مشاوران نابخرد ترامپ، شامل استیو بَنِن (استراتژیست پیشین کاخ سفید و مشاور پیشین و جنجالی رئیس جمهوری آمریکا)، جان بولتون (مشاور امنیت ملی کاخ سفید)، «جرد کوشنر» (داماد ترامپ)، و «استیون میلر» (مشاور پیشین سیاسی)، یک برنامه آموزشی تهیه کنند.

دونالد ترامپ روز جمعه در حساب توئیتری خود نوشت: بود رسانه‌های خبری دروغین با پوشش خبری شدیداً نادرست در مورد ایران به کشور ضربه می‌زنند اما دستکم ایران سر درگم شده که چه خبر است؛ چی درست و چه چیزی نادرست است که اتفاقاً شاید خیلی هم بد نباشد. وی یک روز قبل از آن گزارش‌های نیویورک تایمز و واشنگتن پست را جعلی دانسته و مدعی شده بود: مطمئن هستم ایران بزودی خواستار مذاکره خواهد شد.

پیش از آذری جهرمی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به این ادعای ترامپ توئیت کرد: وقتی تیم 'ب' یک حرف می‌زند و دونالد ترامپ حرف دیگری، کاملاً آشکار است که چه کسی نمی‌داند چه فکری باید بکند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خوش بحالت آقای وزیر توئیترت فیلتر نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان