بازدید 2560

آغاز عملیات جدید نیروهای کرد سوریه علیه داعشی‌ها در دیرالزور

نیروهای سوریه دموکراتیک عملیات خود علیه تروریست‌های مرتبط با گروه تروریستی داعش در شهرک استراتژیکی در استان دیرالزور را آغاز کردند.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ 16 May 2019

نیروهای سوریه دموکراتیک عملیات خود علیه تروریست‌های مرتبط با گروه تروریستی داعش در شهرک استراتژیکی در استان دیرالزور را آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) روز چهارشنبه عملیات خود علیه تروریست‌های وابسته به داعش را در استان نفت خیز دیرالزور در شرق سوریه که به گفته ساکنان و شاهدان عینی مرکز اعتراضات علیه نیروهای تحت حمایت آمریکاست، آغاز کردند. این نیروها که تحت کنترل یگان‌های مدافع خلق کرد هستند تا این لحظه ۲۰ افراطی را بازداشت کرده و در عملیات امنیتی در اطراف شهرک الشحیل و منطقه بیابانی آنجا سلاح‌های تروریست‌ها را مصادره کرده‌اند.

نیروهای قسد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: نیروهای ما عملیات پاکسازی را در اطراف شهرک الشحیل در ساعات اولیه صبح چهارشنبه آغاز کرده و در این عملیات ۲۰ تروریست بازداشت شده و با کشف مخفیگاه‌ها و دو تونلی که از آنها برای آغاز حملات استفاده می‌شدند مقداری اسلحه و مهمات کشف و ضبط شدند.

مصطفی بالی سخنگوی نیروهای قسد کشته شدن هر گونه غیرنظامی در این عملیات را تکذیب کرد و گفت: در این عملیات یکی از پناهگاه‌های داعشی‌ها در شهرک الشحیل که بخشی از منطقه بزرگی در شمال شرق سوریه است هدف قرار گرفت و عملیات با دقت بالایی انجام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار