بازدید 10175
۸

امارات: ایران عامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه است

کد خبر: ۸۹۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱ 15 May 2019

وزیر مشاور در امور خارجی امارات ضمن تکرار ادعاهای ابوظبی علیه تهران، مدعی شد که کشورش خواستار ثبات در منطقه است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجی امارات روز سه‌شنبه گفت به کاهش تنش‌ها در منطقه پایبند بوده و خواستار ثبات در منطقه هستیم.

وی که با رویترز مصاحبه می‌کرد، گفت: تحقیقات درباره حمله به نفتکش‌ها تمام نشده و همچنان پایبندی به سیاست خویشتنداری را ادامه می‌دهیم.

چند روز پیش چهار فروند کشتی تجاری در نزدیکی آب‌های سرزمینی امارات در نزدیکی فجیره هدف عملیات خرابکارانه قرار گرفته‌ است.

وزیر مشاور در امور خارجی امارات در ادامه این مصاحبه به سخت توصیف کردن موضع کنونی ایران اشاره کرد و گفت: اظهارات وزیر امور خارجه ایران توخالی بوده و ایران بر خلاف آن چیزی که در منطقه انجام می‌دهد حرف می‌زند.

قرقاش مدعی شد: با واشنگتن توافق داریم که ایران دلیل اصلی بی ثباتی در منطقه بوده و از ایران می‌خواهیم که در راستای بهبود سیاست‌های خود با کشورهای منطقه و جهان گام بردارد.

وی در این مصاحبه به بحران یمن نیز اشاره کرد و گفت: توافق سوئد بهترین گزینه برای حل بحران یمن بوده و از حمله حوثی‌ها به تاسیسات نفت سعودی‌ها نگران هستیم و به شورای امنیت سازمان ملل نامه‌ای را درباره خرابکاری در نفتکش‌ها در بندر الفجیره ارسال کردیم.

وزیر مشاور در امور خارجی امارات گفت که خواستار تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شرقی بوده و مذاکره با اسرائیل موضوعی مثبت بوده و از مشارکت آمریکا در روند صلح فلسطین و اسرائیل حمایت می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
موشکی ایران خار چشم چند کشور حاشیه خلیج همیشه فارس و نتانیاهو و بود و خواهد بود.
امارات ملعون بیش ازچهارسال است دریمن کودک کشی میکندوبه هیچیک ازقوانین انسانی وبین المللی احترام نمیگذاردوحال برای خسارت چهارتانفتکش بسازمان ملل شکایت میکند، امارات ملعون، زمان قلدری گذشت!!!.
امارات کیلویی چند که شما ازش خبر می گذارید.
آقای انور قرقاش چشم های نابینای خود را باز کن و عربستان را ببین که در یمن نسل کشی می کند بعد ایران را متهم کن
داعش و طالبان را ایران به وجود آورد یا شما با عربستان؟ یمن را ایران هر روز بمب باران می کند یا شما و عربستان؟ دست خیانت با اسرائیل را شما و عربستان داده اید یا ایران؟ و............................... حالا شما عامل بی ثباتی منطقه هستید یا ایران؟
حالا مثلاٌ اگر خویشتندار نباشی چه غلطی می کنی ؟
باتوجه به توقف ناوهای جنگی امریکادردریای عمان و واردنشدن انهابه خلیج فارس برای انکه درتیررس موشک های ایران نباشند شکی باقی نمی ماندکه امریکامصمم به حمله است باید برای دفاع اماده شویم
همیشه از خداوند خواسته ام تا فقط یک روز به من قدرتی دهد تا همان روز کار کشور امارات وعربستان را یکسره کنم .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی