بازدید 6918
۱

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۸

کد خبر: ۸۹۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 15 May 2019

توکلی گفت: اسامی معرفی‌شدگان مصاحبه دکتری ۹۸ و برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری، هفته آینده اعلام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش درباره اعلام نتایج آزمون دکتری اظهار کرد: اسامی معرفی شدگان آزمون دکتری دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم این آزمون هفته آینده اعلام می‌شود.

ثبت‌نام بیش از ۱۹۶ هزارنفر در آزمون ورودی دوره دکتری

وی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان گفت: در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ تعداد ۱۹۶ هزار و ۶۴۹ نفر ثبت نام کردند، از این میان، تعداد ۱۷۷ هزار و ۵۷۹ نفر کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ را دریافت کردند؛ در نهایت تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر شدند و از این میان تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

توکلی ادامه داد: داوطلبان قبول شده بر اساس برنامه دانشگاه‌ها به موسسات و آموزش عالی معرفی می‌شوند تا مراحل بعدی گزینش (بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی) انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سازمان سنجش و موسسات اموزش عالی در حق رتبه های مجاز شده‌ای که خودشون اعلام فرموده بودند بسیار جفا کردند و ترازهای بسیار بالایی را برخلاف هر سال برای مصاحبه درنظر گرفته و انتشار دادند.چرا در این خصوص توضیحی داده نشده است.مثلا چه نیازی به مجاز شمردن رتبه ۲۵ هوافضا گرایش مهندسی فضایی بود در صورتی که تمام دانشگاه ها رتبه های کمتر را دعوت نمودند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار