بازدید 8348
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت‌های پایانی بازار طلا و سکه تهران در معاملات سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

بازار طلا و سکه تهران در چهارمین روز هفته با افزایش قیمت‌ها آغاز شد، ولی در ادامه روز، اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد. هرچند نرخ‌های پایانی بازار، حکایت از افزایش قیمت نسبت به روز گذشته دارد.
کد خبر: ۸۹۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ 14 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در چهارمین روز هفته با افزایش قیمت‌ها آغاز شد، ولی در ادامه روز، اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد. هرچند نرخ‌های پایانی بازار، حکایت از افزایش قیمت نسبت به روز گذشته دارد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (سه شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۹۸) بازار طلا و سکه، شاهد افزایش قیمت‌ها در ابتدای روز بودیم. به گونه‌ای که هر قطعه سکه امامی به ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هم رسید. روندی که به دلیل افزایش بهای جهانی طلا و نوسانات نرخ ارز رقم خورده است.

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

سکه

کشتی آرای با بیان اینکه امروز اونس جهانی طلا با افزایش به رقم ۱۲۹۹ دلار رسیده است، اظهار داشت: امروز بازار با افزایش قیمت‌ها شروع به کار کرد، اما در ادامه با کاهش نوسان نرخ ارز، شاهد افت قیمت نسبت به صبح بودیم، هرچند نسبت به روز دوشنبه، نرخ‌ها افزایش را نشان می‌دهد.

بر این اساس، آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه تهران به شرح زیر می‌باشد:

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) ۵ میلیون و ۷۰ هزار تومان می‌باشد که نسبت به روز گذشته، حدود ۴۰ هزار تومان افزایش داشته است.

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز به رقم ۴ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز قبل، ۲۵ هزار تومان گران‌تر شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۸۳۵ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و ۸۴۰ هزار تومان می‌باشد. نیم سکه و ربع سکه نسبت به روز گذشته، به ترتیب ۱۵ و ۱۰ هزار تومان افزایش داشته است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی یک میلیون و ۵ هزار تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۶۴ هزار و ۷۰۰ تومان می‌باشد.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۲ میلیون و ۱۳ هزار تومان تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، ۳۶ هزار تومان گران‌تر شده است.  

حباب سکه نیز امروز با توجه به کاهش تقاضا، ۵۱۰ هزار تومان بود که نسبت به روز قبل، ۳۰ هزار تومان کاهش داشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان