بازدید 3494

دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاهی کارآفرین است

کد خبر: ۸۹۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲ 14 May 2019

مسئول غرفه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با بیان اینکه این دانشگاه دانشگاهی کارآفرین است،گفت: این دانشگاه حدود ۱۸۰ دانشکده در کل ایران دارد.

به گزارش آنا، جواد نصرتیان در رابطه با غرفه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاهی کارآفرین است. این دانشگاه حدود ۱۸۰ دانشکده در کل ایران دارد که چهار دانشکده آن در تهران قرار دارد و جزء معدود دانشگاه‌ها و شاید اولین دانشگاه‌هایی است که دختران رشته‌های مخصوص به خود و پسران نیز رشته‌های مخصوص خود را دارند.

مسئول غرفه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خاطرنشان کرد: با وجود تعداد بالای دانشکده‌های این دانشگاه در کشور، در این نمایشگاه غرفه کوچکی به ما تعلق گرفته است، لذا آثار منتخب از دانشکده فنی و حرفه‌ای تهران، قم، مرکزی، البرز را در غرفه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به نمایش گذاشتیم.

وی تصریح کرد: غرفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای غرفه‌ای فعال و پویا است و آثار فراوانی از دست‌ساخته‌های دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای به نمایش درآمده است که از آن جمله می‌‌توان به ساخت ماکت بقعه اسلامی توسط دانشجویان دانشکده معماری مرکز پسران انقلاب اسلامی تهران، تابلوهای معماری، قالی‌بافی تلفیقی از کرک و ابریشم، تابلوفرش، سُرمه‌دوزی، آینه‌کاری، معرق‌کاری و قلم‌زنی اشاره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی