بازدید 6571
۳

قابل توجه مجیدی؛ ژاوی ازبین گزینه های بارسا کنارکشید

کد خبر: ۸۹۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷ 14 May 2019

ژاوی هرناندز که همین هفته از دنیای فوتبال اعلام خداحافظی کرد، ابتدا قصد دارد به عنوان دستیار در کادرفنی بارسلونا مشغول به فعالیت شود و در سالهای آتی در سودای هدایت این تیم بزرگ است. خبری که باید الگویی برای فرهاد مجیدی در فوتبال حرفه ای باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، فصل گذشته ژاوی دوره مربیگری یوفا را در کنار برخی هم تیمی های سابق خود از جمله مارکوس سنا، ژابی آلونسو، رائول و ویکتور والدس آغاز کرد و در ابتدای فصل آینده، این دوره کامل خواهد شد و ژاوی مجوز یوفا برای مربیگری در سطح اول فوتبال را دریافت خواهد کرد. اما هافبک افسانه‌ای بارسا قصد دارد ابتدا به عنوان دستیار دوران تجربی کار حرفه ای خود در امر مربیگری را آغاز کند و برخلاف نمونه های وطنی همچون فرهاد مجیدی عجله ای برای نفر اول شدن و سرمربیگری ندارد.

قابل توجه مجیدی؛ ژاوی ازبین گزینه های بارسا کنارکشید

اخبار حاکی از احتمال پایان همکاری والورده با بارسلونا بعد از دومین سال ناکامی در لیگ قهرمانان منتشر شده است. اخیرا برخی از ژاوی به عنوان یکی از نامزدهای جایگزینی ارنستو والورده نام برده اند اما در صورت جدایی سرمربی فعلی بارسا، این تیم به دنبال گزینه ای باتجربه تر خواهد رفت و نام هایی چون اریک تن هاگ یا کوئیکه ستین در این خصوص مطرح شده است.احتمال دارد ژاوی چند فصلی به عنوان دستیار سرمربی بارسا یا سرمربی تیم دوم باشگاه فعالیت کرده و بعدها وارد عرصه سرمربیگری شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این چه قیاسی هست.این کجا و ان کجا
شما به برادران لنگی خودت اول نیگاه کن دلت برای دیگران نگران نباشه. کارنامه های دوستانت در تیم های ملی و امید و ووو برو دیگه
چرا حرف بیخود میزنی ادمین؟؟
فرهاد کی عجله داشته واسه سرمربی گری؟؟
1.سواد فوتبالیتون رو زیاد کنید تا ازین چرندیات ننویسین
2.
چندمین باره ک میبینم ب استقلال و فرهاد میتازین
بسه دیگه یکم آدم باشین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل