بازدید 2860

امیدواری وزیر خارجه فلسطین برای دیدار پوتین و عباس در ماه ژوئن

وزیر خارجه فلسطین نسبت به اینکه رئیس تشکیلات خودگردان و رئیس جمهوری روسیه در پانزدهم ژوئن با یکدیگر دیدار کنند، ابراز امیدواری کرد.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 13 May 2019

وزیر خارجه فسطین نسبت به اینکه رئیس تشکیلات خودگردان و رئیس جمهوری روسیه در پانزدهم ژوئن با یکدیگر دیدار کنند، ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین ابراز امیدواری کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در پانزدهم ژوئن (۲۵ خردادماه) در دوشنبه، پایتخت تاجیکستان با یکدیگر دیدار کنند. قرار است پایتخت تاجیکستان میزبان دیدار سران کنفرانس ارتباطات و اعتمادسازی‌ در آسیا باشد.

المالکی در ادامه افزود: طبق اطلاعات ما، پوتین قصد دارد در این کنفرانس شرکت کند. محمود عباس نیز در این نشست شرکت خواهد کرد و ما برای دیدار این دو مقام در حاشیه این کنفرانس تلاش می‌کنیم.

وی بر اهمیت مخالفت لاوروف با معامله قرن تاکید و اعلام کرد: رام‌الله فرصتی را برای ازسرگیری مذاکرات با اسرائیل در آینده‌ای نزدیک نمی‌بیند. ما از هر پیشنهادی برای مذاکرات استقبال می‌کنیم و شروطی را در این زمینه وضع نمی‌کنیم. امکانی برای برگزاری کنفرانس صلح خاورمیانه در آینده وجود دارد.

دو هفته پیش وزیر خارجه روسیه تاکید کرد، اگر طرح آمریکایی موسوم به "معامله قرن" با توافقنامه‌های متعدد سابق تناقض داشته باشد، مسکو بر مخالفت با این معامله مصمم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار