بازدید 2540

تخفیف در مجازات اسرائیلی متهم به قتل عمد خانواده فلسطینی

یک صهیونیست که با به آتش کشیدن خانه یک فلسطینی باعث شهادت طفل شیرخوار ۱۸ ماهه شده بود، با تأیید وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی از حکم قتل عمد تبرئه شد!
کد خبر: ۸۹۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 13 May 2019

یک صهیونیست که با به آتش کشیدن خانه یک فلسطینی باعث شهادت طفل شیرخوار ۱۸ ماهه شده بود، با تأیید وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی از حکم قتل عمد تبرئه شد!

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی با موافقت دادستانی کل این رژیم متهم اصلی آتش زدن خانواده فلسطینی "دوابشه" در شهر دوما را که باعث شهادت طفل شیرخوار و پدر و مادر وی شده بود، از حکم قتل عمد تبرئه کرد.

وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی در این باره تأکید کرد که متهم به گناه مشارکت در آماده‌سازی یک"جنایت نژادپرستانه" اقرار کرده است و طبق توافق صورت گرفته، دادستانی کل متعهد به محکوم کردن این متهم به حداکثر پنج سال و نیم شده است.

طبقه اعلام وزارت دادگستری این رژیم، از آنجایی که این متهم در زمان وقوع جرم زیر سن قانونی بوده، لذا از حکم قتل مبرا می‌شود.

در مقابل وکیل مدافع خانواده دوابشه نیز در مقابل دادگاه اعلام کرد که موکلین وی مخالف این حکم بوده و خواستار اشد مجازات برای این متهم صهیونیستی هستند.

این درحالی است که فعالان حقوق بشری اعلام کردند، مقامات رژیم صهیونیستی در انجام تحقیقات درباره چنین جنایاتی تعلل می‌کنند.

یک گروه چهار نفره متشکل از شهرک نشینان رژیم صهیونیستی ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۵ با حمله به دو خانه در شهر دوما در جنوب نابلس خانه سعد الدوابشه را به آتش کشیدند که در اثر آتش سوزی پدر و مادر خانواده به همراه طفل ۱۸ ماهه‌شان به شهادت رسیدند و تنها یکی از پسران این خانواده از این جنایت جان سالم به در برد.

به دنبال این جنایت، رژیم صهیونیستی علام کرد که چهار تن از شهرک نشینان صهیونیستی را در این باره بازداشت کرده است که دو تن از آنها به سن قانونی نرسیده‌اند و بازجویی از این متهمان نیز به شکل سری صورت گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار