بازدید 6741
۲

مربی استقلال: امشب به استقلال ظلم شد

به کمک داور نگاه می‌کردم، وقتی گل زدیم پرچمش را بالا برد. بعد نمی‌دانست چه بگوید. اول گفت: توپ اوت شده است! فیلم‌ها نشان داد که توپ اوت نشده است. حق استقلال نابود شده! چرا کسی به داد تیم ما نمی‌رسد؟!
کد خبر: ۸۹۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵ 12 May 2019

بیژن طاهری، مربی تیم استقلال اعتقاد دارد تیمش با اشتباهات داوری از دستیابی به سه امتیاز دیدار خارج از خانه مقابل صنعت نفت آبادان باز مانده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بیژن طاهری پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل نفت آبادان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در مورد این بازی صحبت کردن، اصلاً بی‌معناست. ما خودمان مشکل گلزنی داریم، وقتی هم که یک گل سالم زدیم، آن را مردود اعلام کردند!

وی که به جای فرهاد مجیدی در نشست خبری حاضر شده بود، افزود: من خودم به کمک داور نگاه می‌کردم، وقتی گل زدیم پرچمش را بالا برد. بعد نمی‌دانست چه بگوید. اول گفت: توپ اوت شده است! فیلم‌ها نشان داد که توپ اوت نشده است. حق استقلال نابود شده! چرا کسی به داد تیم ما نمی‌رسد؟! چرا کسی به داوران نمی‌گوید چقدر در طول فصل اشتباه کردند؟!

مربی تیم استقلال تصریح کرد: آن کمک داوری که کنار خط بود، نقشش امسال بالاخره چه بود؟ ما که نفهمیدیم. اگر اشتباه کردی، اشکالی ندارد و بگو اشتباه کردم. خیلی شهامت می‌خواهد کسی بگوید اشتباه کرده است، اما آن کمک داور حرفی نزد. واقعاً چه کسی می‌خواهد جواب طرفداران استقلال را بدهد؟ واقعاً ظلمی که امشب به استقلال شد در طول ۱۰ سال گذشته ندیده بودم. واقعاً به استقلال ظلم شد و من به شخصه نمی‌گذرم.

طاهری در رابطه با اینکه گفته می‌شود توپ اوت شده است، گفت: من فیلم را دیدم. توپ اوت نشده است. پای مهدی قائدی روی خط بود که توپ را زد. از خودم که صحبت نمی‌کنم. من فیلم را دیدم و اینجا صحبت می‌کنم. (در این لحظه مدیررسانه‌ای تیم استقلال فیلم گل استقلال را به خبرنگاران نشان داد).

وی درباره سیاست باشگاه استقلال برای فصل آینده خاطر نشان کرد: نمی‌دانم سیاست باشگاه بر چه مبنایی است. ما یک بازی در لیگ و یکی هم در آسیا داریم و بعد از آن سیاست خود را اعلام می‌کنند. مربی استقلال در مورد فرصت‌هایی که بازیکنان استقلال از دست دادند، گفت: ما همین‌طوری مشکل گلزنی داریم. بعد از این همه فشاری که آوردیم و گل زدیم که مردود اعلام کردند. بله، قبول دارم که مشکل گلزنی داریم. مهاجمان ما بین نیمه نتایج بازی‌ها را می‌دانستند و تمرکزشان به‌هم ریخته بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
گل هم مردود اعلام نمیشد بازهم دستتان به جام نمیرسبد
دستتان به جام نمیرسبد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان