بازدید 9939

مشاوره خانواده تلفنی شبانه روزی چگونه به ما کمک می کند؟

مشکلات مربوط به کار، ناسازگاری فرزندان، مشکلات جنسی، مرگ، طلاق و بسیاری از موضوعات دیگر می توانند زندگی را به یک اتفاق آزاردهنده تبدیل کنند. حال آنکه افراد به راحتی و با کمک گرفتن از مشاورین مجرب می توانند تمامی مشکلات را پشت سر گذاشته و زندگی به دور از دغدغه و نگرانی را برای خود و خانواده ایجاد نمایند.
کد خبر: ۸۹۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ 11 May 2019

مشاوره خانواده یا خانواده درمانی گرایشی از انواع مشاوره است که در آن به مطالعه ی تک تک افراد خانواده می پردازد و نقش آن ها را در خانواده مورد بررسی قرار می دهد.

مشاور به اعضا یک خانواده کمک می کند تا درک آن ها را از یکدیگر بالا برده و به نیاز های یکدیگر پاسخ دهند تا با تغییرات مفیدی که در خود به وجود می آورند به استحکام خانواده ی خود کمک کنند.

روانشناس حیطه خانواده می تواند هم در زندگی روزمره و با مشکلات متداول و هم در شرایط بحرانی و حساس زندگی به کمک افراد آمده و مشکلات آن ها را با گفتمان، آموزش و تمرین مرتفع سازد. همچنین مشاوره خانواده تلفنی شبانه روزی یکی از انواع مشاوره است که افراد می توانند بدون دغدغه ی زمان و موقعیت از آن استفاده کرده و نتایج آن را در زندگی خانوادگی خود مشاهده نمایند.

مشکلات مربوط به کار، ناسازگاری فرزندان، مشکلات جنسی، مرگ، طلاق و  بسیاری از موضوعات دیگر می توانند زندگی را به یک اتفاق آزاردهنده تبدیل کنند. حال آنکه افراد به راحتی و با کمک گرفتن از مشاورین مجرب می توانند تمامی مشکلات را پشت سر گذاشته و زندگی به دور از دغدغه و نگرانی را برای خود و خانواده ایجاد نمایند.

مشاوره خانواده تلفنی شبانه روزی چگونه به ما کمک می کند؟

بهره گیری از مشاوره همچنین می تواند مشکلاتی همچون اعتیاد و یا افسردگی را که ممکن است خانواده ها مدت های مدیدی را با آن سر و کار داشته اند، به درستی تشخیص داده و در جهت رفع هر چه بهتر آن بکوشند.

بهره گیری از مشاوره تخصصی خانواده می تواند در جهت حفظ سلامت خانواده و در واقع جامعه و کشور بکوشد. چرا که خانواده جزئی از یک جامعه است و سلامت آن به صورت مستقیم بر جامعه و حتی کشور تاثیر گذار خواهد بود.

معضل خیانت

خیانت می تواند یکی از موضوعات مهمی باشد که زندگی های زناشویی را به چالش کشیده و مشکلات زیادی را برای افراد به همراه آورد. در بسیاری از موارد حتی با افشای این مورد اشخاص دست به انکار زده و زیر بار همچین موضوعی نرفته و سعی در حل و فصل موضوع دارند.

یکی از نشانه هایی که می تواند خیانت افراد را هشدار دهد تغییرات رفتاری است. اشخاص می توانند با کمی شناخت از ویژگی های طرف مقابل خود به شناخت نشانه های خیانت دست یابند. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که نشانه های هشدار برای خیانت همسر در یک رابطه ممکن است با رابطه ی دیگر متفاوت بوده و نشانه هایی که یک رابطه را تهدید می کند در رابطه ای دیگر حتی نگران کننده هم نباشند. این به دلیل تفاوت های رفتاری و خصوصیات اخلاقی افراد و خانواده های متفاوت است.

چنانچه می خواهید حالات زن بعد از خیانت را بشناسید پیشنهاد می کنیم پیش از هر گونه شک و تردید و نگرانی که ممکن است روابط شما را به تنگنا بکشاند به یک مشاوره مراجعه کرده تا بتوانید رفتار های او را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و علت تغییر رفتار های رو شناخته و عجولانه قضاوت نکنید. حتی در صورت خیانت نیز با دریافت یک مشاوره ی مطمئن و مجرب می توانید با استفاده از راهکار های علمی و تست شده از این بحران بیرون آمده و مشکلات را پشت سر گذارید.

توجه کنید که به جای رفتار های غیر منطقی و عجولانه در برخورد اول و نیز مشورت با افرادی که تجربه ای در این زمینه نداشته و بدون علم و آگاهی مشورت نادرست به شما می دهند با فکری منطقی و درست پیش بروید. چرا که با مشورت و پیش گرفتن روش های درست هم می توانید از انکار جلوگیری کنید و هم در صورت اثبات، کیفیت روابط آینده ی خود را تضمین کنید.

حل مشکلات با مشاوره زناشویی

مشکلات در زندگی تمامی افراد وجود دارند و تنها نوع آن ها در زندگی افراد مختلف، متفاوت است. به قول معروف زندگی مشترک همانند خریدن کفش نیست که در صورت نارضایتی بتوانیم آن را دور انداخته و کفش دیگری بخریم. افراد در زندگی زناشویی و خانواده بایستی بتوانند اختلاف نظر های خود را با گفتمان و تمرین مرتفع سازند و با وجود اطلاع از مشکلات با همدلی در مسیر زندگی سعی در برطرف کردن موانع کرده و زندگی آرامی را برای خود ایجاد نمایند.

مشاوره زناشویی تلفنی می تواند با ذکر تفاوت ها و راهکار های نزدیک شدن افراد به یکدیگر بسیار کمک کننده و سازنده باشد.

آگاهی از عواطف، خواسته ها و تمایلات یکدیگر در رابطه ی زناشویی می تواند بسیار مهم و اثر بخش بوده و به افراد کمک کند تا به وسیله ی آن همواره در تلاش برای رضایت خاطر طرف مقابل خود بکوشد. همچنین صحبت کردن در خصوص نیاز ها و خواسته ها می تواند به افراد کمک کند تا بدون بزرگ نمایی مشکلات، در صدد برطرف کردن خواسته های طرف مقابل خود برآیند و درصد رضایت از زندگی زناشویی را افزایش دهند.

مشاوره خانواده تلفنی شبانه روزی چگونه به ما کمک می کند؟

بسیاری از افراد در روابط خود در خارج از منزل اخلاق نیکو و پسندیده ای از خود نمایش می دهند اما در هنگام رفتار با همسر بسیاری از موارد را نادیده می گیرند. این مورد خصوصا در رابطه هایی که سن آن ها به بیش از چند سال می رسد مشاهده می شود. برای آنکه زندگی شما پس از گذشت چندین سال، طراوت و شادابی خود را حفظ کند بایستی مانند یک نهال نوپا همواره به آن رسیدگی کنید تا دچار سردی و خمودگی نشود.

مشاوره یکی از دیگر راه حل های مفید و موثر در حفظ یک رابطه ی خوب و اثر بخش است. مشاوره زناشویی می تواند همواره راه حل های مفید و موثری را که متناسب با نوع رابطه ی شما است ارائه داده و شما را در مسیر زندگی با یکدیگر همراه و متحد سازد.

حفظ زیبایی و بهداشت فردی، تنوع و ایجاد شادی در زندگی زناشویی می تواند از بسیاری از مشکلات دیگر حتی خیانت جلوگیری کند. شما می توانید با راهنمایی های مشاورین مجرب در این زمینه با تنوع بخشیدن و نیز ایجاد رضایت در روابط زناشویی به حفظ و بالا بردن کیفیت زندگی خود کمک کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار