بازدید 4444

سرمربی ماشین‌سازی: انگیزه زیادی داریم تاسرنوشت لیگ راتغییردهیم

پیشگو نیستم، ولی چون این فصل در هر دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی فعالیت داشته‌ام، هدف و آرزویم کسب بالاترین رتبه برای نمایندگان فوتبال تبریز در لیگ برتر است. هواداران پرشور فوتبال تبریز مطمئن باشند که با تمامی توان و اقتدار مقابل حریفان ظاهر می‌شویم
کد خبر: ۸۹۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳ 10 May 2019

محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز ابراز امیدواری کرد، دو تیم تبریزی حاضر در لیگ برتر بهترین عنوان را در پایان فصل جاری مسابقات کسب کنند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز، محمدرضا مهاجری که به دلیل شرایط پروازی سفر تیم به تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسولیس حضور نداشت، درباره بازی فردا اظهار داشت: به خوبی بر حساسیت این دیدار واقف هستیم و همچون سایر بازی‌های گذشته با تمامی توان وارد میدان مسابقه خواهیم شد.

سرمربی تیم ماشین‌سازی با اشاره به حواشی ایجاد شده طی روز‌های اخیر بیان کرد: واضح است که هدف این افراد به‌هم زدن تمرکز و پایین آوردن انگیزه بازیکنان‌مان در دو دیدار باقیمانده فصل است. متأسفانه برخی رسانه وقتی مصاحبه می‌گیرند، جواب‌های دلخواه خود را برای سؤالاتی که مطرح می‌شود، تنظیم می‌کنند تا به قول خودشان ارزش خبری و هیجان بیشتری ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه آبرو و اعتبار خود را به مخاطره نمی‌اندازد، خاطرنشان کرد: من شخصیت حرافی ندارم و بازی کلمات را هم بلد نیستم، به همین خاطر صحبت‌هایم را خیلی رک و صادقانه بیان می‌کنم و چون در حال حاضر آرامش تیمم بر سایر مسائل ارجحیت دارد، اقدام و پیگیری لازم درباره رفتار رسانه‌های مذکور را طی روز‌های آینده انجام خواهم داد.

مهاجری در ادامه افزود: ما دو بازی تا پایان فصل پیش رو داریم که هر دو برای‌مان مهم است، به همین منظور انگیزه زیادی برای ارائه بازی‌های قدرتمند تأثیرگذار در سرنوشت لیگ داریم تا حیثیت و اعتبار والای‌مان به نمایش درآید.

سرمربی ماشین‌سازی درباره پیش‌بینی‌اش از معادلات آخر فصل ابراز داشت: پیشگو نیستم، ولی چون این فصل در هر دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی فعالیت داشته‌ام، هدف و آرزویم کسب بالاترین رتبه برای نمایندگان فوتبال تبریز در لیگ برتر است. هواداران پرشور فوتبال تبریز مطمئن باشند که با تمامی توان و اقتدار مقابل حریفان ظاهر می‌شویم و ان‌شاءالله با کسب نتیجه دل آن‌ها را شاد خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان