بازدید 9300

قانون اصلاح قانون انتخابات به انتخابات سال جاری مجلس نمی رسد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: فکر نمی‌کنم قانون اصلاح قانون انتخابات به انتخابات سال جاری مجلس برسد چراکه در خصوص بحث استانی و تناسبی شدن انتخابات مجلس همچنان ابهاماتی وجود دارد و به احتمال قوی مجددا این طرح باید در مجلس بررسی شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ 09 May 2019

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: فکر نمی‌کنم قانون اصلاح قانون انتخابات به انتخابات سال جاری مجلس برسد چراکه در خصوص بحث استانی و تناسبی شدن انتخابات مجلس همچنان ابهاماتی وجود دارد و به احتمال قوی مجددا این طرح باید در مجلس بررسی شود.

وی اظهار کرد: طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس به شورای نگهبان تقدیم شده است. بحث شرایط انتخاب شوندگان، بحث تبلیغات، بحث تخلفات انتخاباتی و بحث استانی و تناسبی بودن انتخابات مجلس در این طرح مورد بررسی قرار گرفته است و می‌توان گفت کل موارد مربوط به انتخابات مجلس در این طرح دیده شده است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: اکنون باید این طرح در شورای نگهبان نیز بررسی شود و اگر ایراداتی به آن وارد بود در کمیسیون و صحن مجلس اصلاح شود. بنده فکر نمی‌کنم این قانون به انتخابات سال جاری مجلس برسد چراکه در خصوص بحث استانی و تناسبی شدن انتخابات مجلس همچنان ابهاماتی وجود دارد و قبلاً نیز پنج ایراد به اینگونه طرح‌ها گرفته شده که از نظر من در این طرح نیز این ایرادات وجود دارد. لذا فکر نمی‌کنم با رفت و برگشتی که این طرح بین مجلس و شورای نگهبان داشته باشد برای انتخابات سال جاری آماده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل