بازدید 6174

گروهبندی مقدماتی نوجوانان و جوانان آسیا+عکس

کد خبر: ۸۹۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 09 May 2019

گروهبندی دور مقدماتی رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا انجام شد تا تیم های مدعی حضور در رقابت های قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا مشخص شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز مراسم گروهبندی رقابت های قهرمانی زیر ۱۶ و ۱۹ سال آسیا در دور مقدماتی برگزار و تیم های کل قاره حریفان خود را در گروه های مختلف شناختند. در شرایطی که مرحله نهایی این رقابت ها در سال ۲۰۲۰ برگزار می شود تیم های حاضر در گروه های مختلف باید جواز صعود به مرحله نهایی را دریافت کنند.

در رقابت های نوجوانان آسیا زیر ۱۶ سال، ایران در گروه C با تیم های فلسطین، افغانستان و مالدیو قرار گرفت. بنا به اعلام ای اف سی میزبان مرحله گروهی به ایران اختصاص داده شده است تا شانس بزرگی برای صعود ایران به جمع تیم های برتر آسیا رقم بخورد.

اما در رقابت های جوانان آسیا زیر ۱۹ سال، گروهی دشوار نصیب ایران شد چون باید به مصاف امارات، قرقیزستان و نپال برود تا در ماموریتی دشوار به عنوان تیم نخست جواز صعود را دریافت کند. نکته جالب این که این رقابت ها نیز با میزبانی ایران برگزار خواهد شد تا شاگردان سیروس پورموسوی برگ برنده بزرگی داشته باشند.

زمان دقیق آغاز این بازی ها قرار است از سوی مسئولان ای اف سی به صورت دقیق اعلام و برنامه بازی ها در گروه های مختلف مشخص شود. تیم های اول هر گروه در دو رده سنی مستقیم صعود می کنند و چهار تیم برتر دوم نیز این شانس را دارند که در مرحله نهایی حضور داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار