بازدید 5057

رئیس سابق بارسا: باید با تمسخر رئالی ها کنار بیاییم

کد خبر: ۸۹۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ 08 May 2019

به نقل از مارکا، بارسا بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را با سه گل از لیورپول برده بود ولی شب گذشته در آنفیلد، زیر آوار 4 گل قرمزها دفن شد و سرشکسته به بارسلون بازگشت تا برای چهارمین فصل متوالی از راهیابی به فینال باز بماند.

به گزارش تابناک ورزشی، خوان گاسپارت، رئیس جنجالی سابق بارسا که به ضد رئالی بودن مشهور است، به مارکا گفت:« بارسا خصیصه ای دارد که خیلی تیم ها ندارند. ما باید همه بازی ها را ببریم و قهرمان شویم و اینجا مقام دومی هم بی ارزش است.
من و همه هواداران، شبی سختی را پشت سر گذاشتیم و حالا باید با کری و تمسخر رئالی ها کنار بیاییم. تا چند روز پیش ما به آنها می خندیدیم ولی حالا باید با شرایط جدید کنار بیاییم. به شخصه نتوانستم خوب بخوابم ولی معتقدم جدای از این شکست، فصل بارسا بد نبوده و اگر قرار است تصمیماتی هم گرفته شود، باید با خونسردی باشد. دلیلی برای افسردگی وجود ندارد.»

گاسپارت ادامه داد:« بارسا برابر تیمی بزرگ شکست خورد. لیورپول فوق العاده کار کرد و بازی در آنفیلد برای هر تیمی دشوار است. الان زمان درستی برای تصمیم گیری در مورد آینده نیست. هنوز یک فینال کوپا دل ری پیش رو داریم و فصل می تواند با دبل تمام شود. بارسا همین حالا قهرمان لالیگاست و نباید تصمیمات دیوانه وار در موردش گرفت.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار