بازدید 2916

پلیس اندونزی یک توطئه "تروریستی" را خنثی کرد

سخنگوی پلیس اندونزی از کشته شدن یک شبه نظامی و دستگیری شش مظنون دیگر که قصد انجام حملاتی علیه مأموران یا اقدامات تروریستی در پوشش معترضان را داشتند، خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ 07 May 2019

سخنگوی پلیس اندونزی از کشته شدن یک شبه نظامی و دستگیری شش مظنون دیگر که قصد انجام حملاتی علیه مأموران یا اقدامات تروریستی در پوشش معترضان را داشتند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی پلیس اندونزی اعلام کرد، این شش مظنون پس از یورش پلیس به منطقه "بکاسی" در جاوا غربی دستگیر شده و یک تن دیگر هم حین پرتاب یک بمب به سمت پلیس کشته شد.

وی ادامه داد: آنها قصد داشتند تا تسلیحات و مهمات پلیس را تصرف کرده و از آنها برای انجام اقدامات تروریستی خواه به صورت انتحاری یا انجام حملات علیه معترضان در راهپیمایی‌های مرتبط با انتخابات اخیر در کشور استفاده کنند.

جوکو ویدودو، رئیس جمهوری اندونزی براساس نتایج غیررسمی پس از انتخابات ۱۷ آوریل اعلام پیروزی کرده اما رقیبش مدعی تقلب در انتخابات است و تاکید به پیروزی دارد.

رقیب انتخاباتی ویدودو گفته اگر شکایتش راه به جایی نبرد و نتایج رسمی تا ۲۲ مه شکستش را تأیید کند، اعتراضات مردمی رغم می‌خورد.

سخنگوی پلیس اندونزی همچنین گفته که افراد بازداشت شده با "جماعه انصارالدوله" که مرتبط با داعش در اندونزی است ارتبط داشته‌اند و سال گذشته میلادی به اتهام انجام اقدامات تروریستی و پیوستن با داعش از نظر قانونی ممنوع‌الفعالیت شدند.

پلیس اندونزی از بمب گذاری‌های مرگبار بالی در ۲۰۰۲ عملیات خنثی سازی حملات تروریستی را به صورت موفقیت‌آمیزی انجام داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل