بازدید 6547
۱

دختر جیب‌بر در کرج دستگیر شد

کد خبر: ۸۹۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 07 May 2019
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دختر جیب‌بری که اقدام به ۲۵ فقره سرقت در محدوده چهارراه طالقانی کرج کرده بود، خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر سرقت کیف بانوان در محدوده چهارراه طالقانی، پیگیری موضوع در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با رصد شبانه‌روزی محل‌های پر تردد به ویژه محدوده مورد نظر در نهایت موفق به شناسایی دختر جوانی شدند که به طرز ماهرانه‌ای در حال سرقت گوشی تلفن همراه از کیف یکی از رهگذران بود که با اقدام به موقع ماموران دستگیر و در بازرسی از کیف دستی وی چندین کیف پول، کارت عابر بانک و گوشی تلفن همراه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در زمان دستگیری سارق در محل، چهار نفر به ماموران مراجعه و در خصوص سرقت کیف و گوشی تلفن همراهشان اظهار شکایت کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر ۲۵ فقره سرقت از بانوان در محل‌های پر تردد و مراکز تجاری به ویژه محدوده چهارراه طالقانی اعتراف کرد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری این سارق حرفه‌ای سرقت‌های مربوط به جیب بری و سرقت‌های خرد در محدوده چهارراه طالقانی کاهش چشمگیری داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرزدر پایان به شهروندان توصیه کرد: در زمان تردد در پیاده رو‌ها و اماکن تجاری مراقب اموال خود بوده و از حمل پول زیاد، کارت ‎‌های بانکی و وسایل ارزشمند مانند طلاو زیورآلات در کیف خود خودداری کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
لطفا جیب بر های بیت المال را هم دستگیر کنید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر