بازدید 5609

حذف الاهلی عربستان و پرسپولیس درشب صعود السد

در جدول رده‌بندی گروه D. لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های السد قطر (۱۰ امتیاز)، پاختاکور ازبکستان (هشت امتیاز)، الاهلی عربستان (شش امتیاز) و پرسپولیس ایران (چهار امتیاز) رتبه‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹ 07 May 2019

تیم السد قطر با کسب پیروزی خانگی برابر تیم الاهلی عربستان صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دومین بازی هفته پنجم گروه D. لیگ قهرمانان آسیا بامداد امروز (سه‌شنبه) با پیروزی ۲ بر یک تیم السد قطر برابر تیم الاهلی عربستان به پایان رسید. در این بازی علی اسدالله (۹) و اکرم عفیف (۲۰) زننده دو گل تیم السد قطر بودند و تنها گل تیم الاهلی عربستان نیز در دقیقه ۵۱ توسط عمر السومه از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

براساس این گزارش، در نخستین بازی هفته پنجم این گروه تیم پاختاکور ازبکستان با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داده و زمینه‌ساز حذف نماینده کشورمان شده بود.در جدول رده‌بندی گروه D. لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های السد قطر (۱۰ امتیاز)، پاختاکور ازبکستان (هشت امتیاز)، الاهلی عربستان (شش امتیاز) و پرسپولیس ایران (چهار امتیاز) رتبه‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند. از این گروه و تا به اینجای مسابقات صعود تیم السد قطر به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی