بازدید 4501

گزارش الرایه: آیا امید ابراهیمی درقطر می ماند؟

کد خبر: ۸۹۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 06 May 2019

روزنامه الرایه قطر با اشاره به تغییرات گسترده در ترکیب تیم فوتبال الاهلی قطر به منظور تغییر شرایط نامناسب این باشگاه نوشت: وضعیت بازیکنان خارجی الاهلی در فصل آینده مشخص نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، در گزارش روزنامه الرایه آمده است: مسئولان باشگاه الاهلی به دنبال ایجاد تغییراتی در این باشگاه هستند تا شرایط نامناسب فعلی را تغییر دهند. الاهلی بعد از ناکامی در جام امیر با توجه به حضور در رتبه پنجم جدول به دنبال تغییرات گسترده در فصل آینده خواهد بود. این تغییرات تنها شامل بازیکنان خارجی نمی‌شود و در خصوص بازیکنان داخلی این باشگاه نیز تغییراتی در راه است. باشگاه به دنبال خروج تعدادی از بازیکنان و جذب نفرات جدیدی است که توان فنی مضاعفی به الاهلی اضافه کنند و این باشگاه به جمع تیم‌های مدعی بازگردد.

این روزنامه در ادامه به بررسی شرایط بازیکنان خارجی الاهلی پرداخته و می‌نویسد: قرارداد 3 بازیکن خارجی تیم به پایان رسیده و محسن متولی از مراکش، کارلوس ونزوئلایی و جاناتان مک دونالد اهل کاستاریکا دیگر با این باشگاه قرارداد ندارند. تنها نایجل دی یانگ هلندی و امید ابراهیمی هستند که به مدت یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارند.در همین حال گفته می‌شود که باشگاه به دنبال جذب یک مدافع میانی و یک هافبک بازیساز تاثیرگذار خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار