بازدید 7224
دستیار فرمانده کل ارتش :

جوانان با بصیرت انقلابی از ارزش‌ها نظام دفاع می‌کنند

کد خبر: ۸۹۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰ 06 May 2019

دستیار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تعداد زیادی از جوانان و نسل جدید ایران اسلامی با وجود اینکه دوران اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند، با شناخت و بصیرت انقلابی از ارزش‌ها و باورهای این نظام دفاع می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی دستیار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در امور پدافند هوایی در یادوراه شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، گفت: براساس فرمایشات خداوند متعال در قرآن کریم کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند نباید مرده تلقی کرد، بلکه آنها زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بحث دشمن‌شناسی پرداخت و بیان کرد: آمریکایی‌ها هم‌اکنون در 100 کشور دنیا به ویژه در کشورهای اطراف و همسایه ما پایگاه نظامی دارند و هیچ کمکی به پیشرفت علمی و اقتصادی این کشورها نمی‌کنند.

امیر اسماعیلی تصریح کرد: با وجود گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی ایران امروزه شاهد این هستیم که تعداد زیادی از جوانان و نسل جدید این سرزمین علی‌رغم اینکه دوران اوایل انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند، با شناخت و بصیرت انقلابی از ارزش‌ها و باورهای این نظام دفاع می‌کنند.

مشاور فرمانده کل ارتش در امور پدافند در پایان خاطر نشان کرد: همه ما وام‌دار و مدیون شهدا هستیم و باید برای رضایت قلبی آنها با تلاش و کوشش به فعالیت بپردازیم تا در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی