بازدید 9255
۱
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

آخرین قیمت‌ها از بازار سکه تهران؛ حباب کمتر شد/ سکه امامی همچنان بالای ۵ میلیون تومان معامله می‌شود/ نوسان ارز بازیگر اصلی گرانی سکه

بازار طلا و سکه تهران دومین روز هفته را همانند روز قبل، با افزایش قیمت‌ها آغاز کرد. این در حالی است که بازار تحت تاثیر مستقیم تحولات بازار ارز قرار دارد و از تعطیلی بازار جهانی طلا، سیگنالی دریافت نمی‌کند. هرچند بازار این روزها، با تقاضا عادی روبروست و داد و ستد‌ها نیز، کم‌تر از گذشته شده است.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ 05 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران دومین روز هفته را همانند روز قبل، با افزایش قیمت‌ها آغاز کرد. این در حالی است که بازار تحت تاثیر مستقیم تحولات بازار ارز قرار دارد و از تعطیلی بازار جهانی طلا، سیگنالی دریافت نمی‌کند. هرچند بازار این روزها، با تقاضا عادی روبروست و داد و ستد‌ها نیز، کم‌تر از گذشته شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ۹۸) شاهد فراز و فرود قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بودیم. روندی که با افزایش بهای سکه آغاز شد و در پایان با کاهش نسبی قیمت ها، به اتمام رسیده است.
 
قیمت سکه

بر این اساس برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای در خصوص بازار امروز اظهار داشت: در معاملات صبح، شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم. این در حالی است بازار جهانی فلزات گران بها، امروز تعطیل بود و نرخ جهانی طلا همان ۱۲۷۹ دلار برای هر اونس طلا بود. اما بازار ارز، با افزایش قیمت دلار و یورو، سیگنال افزایشی را به بازار طلا و سکه تهران ارسال کرد و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) تا نرخ ۵,۱۲۰,۰۰۰ تومان هم پیش رفت، اما با کاهش نرخ ارز، آخرین قیمت سکه امامی برای معاملات امروز، ۵,۰۴۰,۰۰۰ تومان به ثبت رسید که نسبت به روز شنبه، ۵۰ هزار تومان ارزان‌تر می‌باشد.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم امروز تا رقم ۴,۸۵۰,۰۰۰ تومان هم قیمت گذاری شد، اما نرخ پایانی در بازار امروز، ۴,۸۲۰,۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز قبل، ۱۵ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز از رقم ۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان صبح به نرخ ۲,۸۲۵,۰۰۰ رسیده است و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم ۱,۸۳۰,۰۰۰ تومان فروخته شده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی بدون تغییر ۹۷۵ هزار تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش قیمت، رقم ۴۵۶,۴۰۰ تومان می‌باشد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱،۹۷۷,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شد. این در حالی است امروز صبح،  هر مثقال طلای ۱۷ عیار به قیمت ۲,۰۲۵,۰۰۰ تومان افزایش یافته بود.

حباب سکه نیز امروز با ۴۰ هزار تومان کاهش به ۵۵۰ هزار تومان رسیده است.  

کشتی آرای در خصوص حال و هوای این روز‌های بازار طلا و سکه به خبرنگار ما گفت: بازار این روز‌ها در شرایط عادی از لحاظ تقاضا به سر می‌برد و حتی داد و ستد‌ها کم‌تر از گذشته شده است، اما نوسان بازار ارز، باعث نوسان در قیمت‌های بازار طلا و سکه شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حباب سکه نیز امروز با ۴۰ هزار تومان کاهش به ۵۵۰ هزار تومان رسیده است.
با چه فرمولی محاسبه می کنید این قیمت حباب سکه بیشتر از ۱ میلیون ۵۵۰ هزار تومان است نه ۵۵۰ هزار تومان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار