بازدید 3813

ادغام مؤسسات آموزشی شهرداری

کد خبر: ۸۹۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 05 May 2019

رئیس شورای شهر تهران جزئیات ادغام موسسات آموزشی شهرداری تهران را تشریح کرد.

به گزارش مهر، محسن هاشمی در پایان جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای جلسه امروز تعدادی از اعضای شورای شهر تهران تذکراتی در زمینه‌های مختلف بویژه در ارتباط با لایحه مالیات بر ارزش افزوده مطرح کردند و از نمایندگان مجلس خواستند در ارتباط با این لایحه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: قاعدتاً با تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده منابع درآمدی پایدار شهرداری‌ها به مخاطره می‌افتد و همین امر مشکلاتی را برای مدیریت شهری در کلانشهرها به وجود می‌آورد که امیدواریم نمایندگان مجلس به تذکرات اعضای شورای شهر تهران عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در ادامه جلسه امروز کاهش تعداد مراکز آموزشی شهرداری تهران در دستور کار اعضا قرار گرفت و تعداد این مراکز از ۹ مرکز به ۴ مرکز کاهش پیدا کرد.

وی گفت: براساس تصمیم اعضای شورای شهر تهران ۹ مرکز آموزشی شهرداری تهران به ۴ مرکز فرهنگی اجتماعی - فناوری و هوشمند سازی - حمل و نقل و همچنین ایمنی و بحران کاهش پیدا کرد.

هاشمی همچنین در ارتباط با مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۳۵۰۰ دانشجو در این مراکز حضور دارند که بالغ بر ۶۰ درصد آنها از بیرون از شهرداری در این مرکز حضور دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار