بازدید 4678

لایحه مالیات برارزش افزوده مغایرقانون اساسی است

کد خبر: ۸۹۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 05 May 2019

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خواستار صدور بیانیه و حضور اعضای شورای شهر تهران در صحن مجلس به منظور اعتراض به لایحه مالیات بر ارزش افزوده شد.

به گزارش مهر، محمد سالاری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لایحه مالیات بر ارزش افزوده که در دستور کار مجلس قرار دارد، گفت: این موضوع یکی از دغدغه‌های جدی نهاد شوراهای شهر و روستای کشور است و این تصمیم مجلس نقطه عطفی در سرنوشت و آینده مدیریت شهری و حکمرانی محلی، مردم سالاری، دموکراسی و مشارکت دادن مردم در تصمیم گیری ها خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در برنامه سوم و چهارم توسعه کشور بر شکل گیری مدیریت یکپارچه و هماهنگ کشور تاکید شده و بر اساس آن تمام تصدی گری‌ها و تولی گری‌های حوزه شهر باید به شهرداری‌ها و شوراها برون سپاری شود، این تصمیم دولت هم در ارائه لایحه قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده و هم تصمیم کمیسیون اقتصادی مجلس مغایرت جدی با قانون اساسی، برنامه ششم توسعه و لایحه درآمدهای پایدار دارد.

سالاری در پایان پیشنهاد داد: نیاز است شورای شهر یک بیانیه اعتراضی جدی در این خصوص صادر کند و حتی اعضای شورای شهر برای اعتراض به این تصمیم در صحن مجلس حضور پیدا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل