بازدید 4080

واکنش هاشمی به احتمال استعفای ۶ عضو شورای شهر تهران

کد خبر: ۸۹۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 05 May 2019

رئیس شورای شهر تهران در خصوص احتمال استعفای ۶ عضو شورای شهر تهران برای حضور در انتخابات مجلس اظهار داشت: چنین موضوعی در شورا مطرح نیست و هیچ‌کدام از اعضا، این قصد را ندارند.

به گزارش ایلنا، محسن هاشمی در جلسه علنی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص شکایت یکی از شهرداران گذشته تهران از محمود میرلوحی و احتمال وساطت وی در این پرونده گفت: تابه حال درخواستی مبنی بر وساطت از من نشده است، اما اگر درخواستی در این رابطه باشد، حتما وساطت می‌کنم.

وی در خصوص انتصابات شهرداری گفت: انتصاب یکی از اختیارات شهردار است و شورا به آن ورود نمی‌کند.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص لایحه مالیات بر ارزش افزوده که هم‌اکنون در مجلس در حال بررسی است، تصریح کرد: قطعا تصویب این لایحه به شهرداری‌ها صدمه می‌زند و از مجلس این انتظار را داریم که این لایحه را به تصویب نرساند. پیش از این برخی عوارض، پراکنده و در اختیار شهرداری نبود که پس از قانون مالیات بر ارزش افزوده، این عوارض متمرکز شد که اگر مجلس لایحه جدید مالیات بر ارزش افزوده را تصویب کند، دوباره این عوارض پراکنده شده و در اختیار شهرداری نیز قرار نمی‌گیرد.

هاشمی با اشاره به شکایت پلیس از عوارض محدوده طرح ترافیک گفت: هنوز این شکایت پابرجاست و باید دیوان عدالت اداری در خصوص آن تصمیم‌گیری کند.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص احتمال استعفای ۶ عضو شورای شهر تهران برای حضور در انتخابات مجلس اظهار داشت: چنین موضوعی در شورا مطرح نیست و هیچ‌کدام از اعضا، این قصد را ندارند.

هاشمی در خصوص سوالات هماهنگ شده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفت: من درخواستی برای پرسش با موضوع اختلافات شورا نداشته‌ام، بلکه پرسش با موضوع اختلاف دیدگاه‌ها در شورا بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل