بازدید 3586

ممنوعیت فعالیت ۳ دانشگاه وابسته به دستگاه اجرایی رفع شد

کد خبر: ۸۹۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 05 May 2019

معاون آموزش وزارت علوم گفت:مؤسسه شهیدقدوسی وابسته به قوه قضائیه، دانشگاه صدا و سیما و دانشگاه‌های علوم انتظامی از مصوبه شورای عالی اداری مستثنی شدند با این شرط که بر مأموریت خود متمرکز شوند.

به گزارش مهر، مجتبی شریعتی نیاسر درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی گفت: غیر از چند موردی که از شورای عالی اداری مجوز دریافت کرده‌اند، مابقی مشمول مصوبه شورای عالی اداری بوده و این مراکز نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: وزارت علوم مجری مصوبه شورای عالی اداری بوده و به عنوان یک تصمیم بالا دستی آن را قبول داشته و آن را مصوبه منطقی درستی می‌داند و در این راستا نیز حرکت می‌کند.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: مؤسسه شهید قدوسی وابسته به قوه قضائیه، دانشگاه صدا و سیما، و دانشگاه‌های علوم انتظامی از این مصوبه مستثنی شدند با این شرط که بر روی مأموریت خود متمرکز شوند.

شریعتی نیاسر خاطرنشان کرد: تلاش وزارت علوم نیز این است که رشته‌هایی به این مراکز ارائه کند که متناسب با مأموریتی که دارند باشد.

معاون آموزشی وزیر علوم با بیان اینکه به این دانشگاه‌ها کمک می‌کنیم در راستای مأموریت خود پیش روند افزود: مراکز دیگری هم که وابسته به دستگاه‌های اجرایی بودند در پرتو این مصوبه باید به تدریج به کار خود پایان دهند.

وی ادامه داد: منتهی این مصوبه آسیبی به دانشجویان جاری این مراکز نداشته و این دانشجویان بدون هیچ مشکلی می‌توانند به تحصیل خود ادامه دهند و وزارت علوم نیز ممانعتی ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل