بازدید 4494
۱

رکورد برعکس پرسپولیس برانکو: چهاربازی بدون برد!

کد خبر: ۸۹۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳ 05 May 2019

پرسپولیس در حالی برای دیدار هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود که در چهار بازی اخیرش پیروز نشده است. این تیم با ۴ امتیاز از ۴ بازی در رده‌چهارم جدول گروه چهار قرار گرفته و شرایطش برای صعود چندان مساعد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان برانکو در چهار بازی اخیر خود پیروز نشده‌اند و آخرین پیروزی آنها، در لیگ برتر و با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل سایپا بوده است. پرسپولیس در ۴ بازی اخیرش ۳ مساوی و یک شکست به دست آورده. شاگردان برانکو ۱۱ اردیبهشت در تبریز مقابل پرسپولیس با نتیجه یک – یک متوقف شدند و پیش از این مقابل سپاهان در روز پنجم اردیبهشت بدون گل در ورزشگاه آزادی متوقف شده بودند.

قرمزها قبل از دیدار با سپاهان، در لیگ قهرمانان به مصاف الاهلی عربستان رفتند و در حالی با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند که قبل از آن هم بازی‌شان با ذوب‌آهن در اصفهان بدون گل به پایان رسیده بود. پرسپولیس در این چهار بازی ۲ گل به ثمر رسانده و ۳ گل دریافت کرده که این آمار نشان می‌دهد آنها در هفته‌های اخیر شرایط خوبی در نتیجه‌گیری نداشته‌اند. همین نتایج بود که باعث شد فاصله سپاهان در جدول با قرمزها به ۳ امتیاز کاهش یابد و یک رکورد منفی به نام تیم برانکو ثبت شود. پرسپولیس البته همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است اما برای صعود از مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان باید حتما پاختاکور را در بازی دوشنبه در ازبکستان شکست بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پرسپولیس مهاجم ندارد آن از خرید بودیمیر بی مصرف و تنبل ، و این هم از بازی علیپور گل خراب کن ! دروازه خالی را گل نمی کند و توپ را به اوت می زند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار