بازدید 7575

رام‌الله خواستار مداخله سازمان ملل درمورد غزه شد

کد خبر: ۸۹۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ 04 May 2019

تشکیلات خودگردان فلسطین از سازمان ملل خواست تا هر چه زودتر برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه مداخله کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، دولت تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس از سازمان ملل خواست تا برای جلوگیری از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه،‌ فورا مداخله کند.

در دور جدید درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان، جنگنده‌ها و تانک‌های ارتش این رژیم در واکنش به اقدام گروه‌های مقاومت غزه در شلیک بیش از ۱۵۰ راکت به جنوب سرزمین‌های اشغالی، به مناطق مختف نوار غزه حمله کردند.

این دور از درگیری‌ها پس از آن تشدید شد که در ادامه تظاهرات هفتگی مرزی فلسطینیان غزه در روز جمعه گذشته (۱۳ اردیبهشت)، چهار فلسطینی دیگر شهید و ده‌ها تن دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

گروه‌های مقاومت نیز در پی تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی، شهرک‌های رخووت، اشدود، اشکلون، سدروت و دیگر شهرک‌های نزدیک به غزه را آماج حمله راکتی خود قرار دادند

کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، به دلیل تنش‌های امروز در مرز غزه با فلسطین اشغالی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مشورت‌های امنیتی با رئیس ستاد مشترک ارتش، رئیس «شین‌بت» و رئیس شورای امنیت داخلی و افسران عالیرتبه خواهد داشت؛ نشستی که قرار است در ساختمان وزارت جنگ در تل‌آویو برگزار شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی