بازدید 8703

رفیق اسپانیایی فرهادمجیدی در راه نیمکت استقلال؟

کد خبر: ۸۹۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ 04 May 2019

از سرمربی سابق اسپانیول به عنوان یکی از گزینه های جدی هدایت استقلال سخن به میان می آید.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال در فصل جاری عملکرد ناامید کننده ای با شفر داشت و این مربی باتجربه آلمانی با وجود آنکه با آبی پوشان قرارداد داشت اما در نهایت از کار برکنار شد. گمانه زنی درباره جایگزین شفر زیاد است و گزینه های زیادی وجود دارند.از گالِگو به عنوان یکی از گزینه های نهایی مدیران باشگاه استقلال برای سرمربیگری آبی پوشان در فصل آینده سخن به میان می آید.

دیوید گالِگوی ۴۷ ساله سرمربی سابق اسپانیول بی بوده که مدتی هم در تیم اصلی اسپانیول مربیگری کرد و گفته می شود بدلیل شناخت فرهاد مجیدی از او (در زمانی که در اسپانیول به عنوان کارآموز حضور داشته) یکی از گزینه های مربیگری استقلال است. او نه بازیکن بزرگی بوده و نه در تیمی جز همین و تیم اول و دوم اسپانیول کار کرده و درکل اصلا فرد رزومه داری محسوب نمی شود.

او تا آخر ماه می (همین ماه میلادی) با تیم دوم اسپانیول قرارداد دارد. گالِکو در زمان حضور در تیم اول اسپانیول، در ۵ بازی ، ۴ برد و یک تساوی کسب کرد. هم اکنون او با تیم دوم اسپانیول ، در لیگ دسته دوی اسپانیا (سطح سوم فوتبال این کشور) با ۱۴ برد ، ۱۱ تساوی و ۱۰ شکست در گروه سوم این رقابتها در رده پنجم قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار