بازدید 7508

رقابت سپاهان با پرسپولیس بر سر خرید این بازیکن

مرادمند چهار سال است که در پدیده توپ می‌زند. او در فصل نقل و انتقالات زمستانی هم مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت، اما در نهایت در پدیده باقی ماند. قرارداد این مدافع باتجربه با پدیده تابستان به پایان می‌رسد
کد خبر: ۸۹۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 04 May 2019

با پایان فصل جاری بلافاصله بعد از آن تیم‌ها بعد از چند روز استراحت برای فصل بعد برنامه ریزی خواهند کرد و پروسه جذب بازیکن هم آغاز می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در فصل جاری چند بازیکن توانستند کیفیت بالایی از خود نشان دهند و طبیعی است که در فصل نقل و انتقالات تابستانی بیشتر توجه‌ها به سمت آن‌ها باشد و به احتمال خیلی زیاد هم راهی یکی از تیم‌های بزرگ شوند. یکی از بازیکنانی که فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و از بهترین‌های لیگ بود محمد حسین مرادمند مدافع ۲۵ ساله پدیده است که یکی از اصلی‌ترین دلایل درخشش تیم مشهدی در فصل جاری لیگ برتر بود.

مرادمند یک مدافع یارگیر با توانایی بسیار بالا در زدن ضربات سر است. او با تعصب بالایی بازی می‌کند و توان بازیسازی از عقب را هم دارد و این باعث شده تا او به مدافعی باکیفیت و سطح بالا تبدیل شود. این بازیکن متولد اصفهان است و توسط آکادمی سپاهان هم به فوتبال ایران معرفی شد و سابقه بازی کردن در سپاهان را هم دارد. او در تیم ملی نوجوانان و امید هم بازی کرده است و این به خوبی نشان می‌دهد که چه بازیکن باکیفیتی است.

مرادمند چهار سال است که در پدیده توپ می‌زند. او در فصل نقل و انتقالات زمستانی هم مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت، اما در نهایت در پدیده باقی ماند. قرارداد این مدافع باتجربه با پدیده تابستان به پایان می‌رسد و او هنوز قراردادش را تمدید نکرده است.

با توجه به اینکه مرادمند اصفهانی است و سابقه حضور در سپاهان را هم دارد و این تیم اصفهانی با قلعه نویی برای کسب عنوان قهرمانی بسته خواهد شد طبیعی است که مشتری مدافع باتجربه پدیده باشند و از طرف دیگر هم پرسپولیس به تقویت خط دفاعی خود نیاز دارد و بازهم این بازیکن را در فهرست خرید خود قرار خواهد داد و باید دید که در نهایت پدیده او را متقاعد به ماندن می‌کند و یا اینکه او راهی سرخ پوشان تهرانی خواهد شد.

با توجه به اینکه پدیده در هفته بیست و نهم برابر سپاهان بازی خواهد داشت تقابل مرادمند با سپاهان بسیار جالب و دیدنی خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر