بازدید 5592

اولین سهمیه عربستان درلیگ قهرمانان مشخص شد

کد خبر: ۸۹۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 04 May 2019

جمعه شب ورزشگاه زیبای شهر جده در حضور پادشاه عربستان، میزبان فینال جام حذفی این کشور میان تیم های الاتحاد و التعاون بود.

به گزارش تابناک ورزشی، این بازی که در حضور بیش از 40 تا 50 هزار تماشاگر و طی مراسمی خاص استارت خورد با فراز و نشیب های فراوان در نهایت با برتری 2-1 التعاون توام شد تا این تیم نه چندان سرشناس با مربی موفق پرتغالی خود به اولین جام تاریخ باشگاه برسد و شگفتی ساز این فصل فوتبال عربستان لقب بگیرد.

پدرو مانوئل مربی 47 ساله پرتغالی با ساختن تیمی قدرتمند و هماهنگ در کنار بازی های خوبی که در لیگ عربستان به نمایش گذاشت با عبور از سد الهلال آن هم با نتیجه 5-0 در نیمه نهایی جام حذفی نشان داد عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده است. اتفاقی که چند روز بعد در ورزشگاه جده با عبور از دیگر تیم پرافتخار عربستان یعنی الاتحاد رقم خورد تا التعاونی ها جشنی بزرگ در این ورزشگاه راه بیاندازند.

با این قهرمانی التعاون به عنوان اولین سهمیه مستقیم فوتبال عربستان جواز حضور در ACL2020 را دریافت کرد تا به این ترتیب تیم پنجم لیگ عربستان یعنی الاهلی هم این شانس را داشته باشد تا فصل آینده به عنوان یکی از سهمیه های پلی آف سعودی ها دوباره طعم حضور در لیگ قهرمانان را بچشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل