بازدید 52970
خوانده می‌شوید:
کیهان نوشت: در حالی که همه مسئولان سیاسی و نظامی کشور از موضوع «ناامن کردن تنگه هرمز برای آمریکا» در صورت تحریم نفتی ایران به عنوان گزینه‌ای قدرتمند در دستان کشورمان یاد می‌کنند و حتی رسانه‌های غربی نیز به آن اذعان دارند، محمد جواد ظریف به دلایل نامعلومی تلاش دارد این مزیت را به نقطه ضعفی برای کشورمان تبدیل کند.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 04 May 2019

تیتر یک امروز روزنامه کیهان این است: «آقای ظریف! قرار است تنگه هرمز را ما ناامن کنیم نه آمریکا!»
در بخشی از گزارش کیهان می‌خوانیم: در حالی که همه مسئولان سیاسی و نظامی کشور از موضوع «ناامن کردن تنگه هرمز برای آمریکا» در صورت تحریم نفتی ایران به عنوان گزینه‌ای قدرتمند در دستان کشورمان یاد می‌کنند و حتی رسانه‌های غربی نیز به آن اذعان دارند، محمد جواد ظریف به دلایل نامعلومی تلاش دارد این مزیت را به نقطه ضعفی برای کشورمان تبدیل کند.

نظر شما درباره تیتر امروز روزنامه کیهان چیست؟

 

نظرتان درباره تیتر امروز روزنامه «کیهان» چیست؟

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۳۶۳
ناشناس
|
France
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
روزی میفهمید که..........وگرنه کسی تا این حد جنگ طلب و ضد ایران نمیتواند باشد!
پاسخ ها
محمد ر ا
| United States |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
خدایابرای این حکومت کیهان کافیه
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
یکی بر شاخ بنشست و بن می برید ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
لعنت خدا بر هرچه جنگ طلب و کاسبان جنگه
اینهایی که رفتن جبهه و جنگیدن همچون برادر من تموم شدن و تک و توکی ازشون باقی مونده و نسل جدید پرسشهایی داره که هیچوقت جواب درستی بهش داده نشده و به عبارتی یک خلاء حسابی تو زندگیش احساس میکنه
بنابراین نمیتوان خیلی به اینها امیدوار بود که مثل اول انقلاب برن روی مین
بنابراین مسئولین اول برن آموزش نظامی ببنن چون خیلی محتمله بخوان تنهایی بجنگن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جنگ طلب کسی است که از حرف زور بمیرد ولی اخم روی خودش نیاورد!!!!
فریدون از اراک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
حسین شریعتمداری برایت متاسفم
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
درودبه شرفت کیهان بالاخره یکی بایدجلوی اقدامات واظهارات ازموضع ضعف ظریف بایسته
دوستانه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جنگ نمیشه قدرت بازدارنگی وسیعی ایران داره.روزنامه کیهان جنگ تبلیغاتی میکنه . الان کشور از چندین جا در حال جنگه مثال ( .تهدید امریکا . تهدید اسراییل .ادعای جزابر سه گانه .داعش در افغانستان .حمله ملخ ها.نا امن کردن اقتصاد ایران چه افراد داخلی چه خارجی.ترویج حس نا امیدی . )با این همه نا ملایمتیها محکم باشیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
درود بر کیهان و کیهانی نویس درود درود درود
ناشناس
| France |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
نظر من اینکه اقای کیهان مشکوک میزنی.خیلیم ناجور .بلاخره روزی معلوم میشه ....
ناشناس
| France |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
یه بارم کیهان حرف راستشو زده بهش گیر بدین.
رجب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
اگر جبهه مرفع و فرصت طلب و پولدار که هر روز هم دارن پولدار تر میشن نبود جنگ بهترین گزینه بود ولی الان کیا اماده جنگیدن هستند پولدارا -ژنهای برتر -بچه های مسئولین -جنگ در این زمان بهترین گزینه هست تا همه با یکسان بشند.
ناشناس
| United States |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کسی در سایه لطفت نیا سود
به عمرت کار دیواری نکردی
ناشناس
| United States |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
دنبال نفوذ در کیهان بگردید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جالبه امريكا تحريم كرده ما از داخليا ناراحتيم!!!
masoud
| United States |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آقای ظریف بالاخره ما نفهمیدیم که جنابعالی کجای قضیه هستی چرا داری همش زیرو رو میکشی چرا یکی به میخ یکی به نعل میزنی تو حقوق فرانجومی بگیر ملت ایرانی یا مدافع سیاست های عمو جان سام میترسی که یه وقت زبون نتانیاهو لال خدشه ای به منابع چه مالی چه نظامی چه اقتصادیش وارد بشه؟راستی اصلا چرا برگشتی تو که استعفا داده بودی خو مثل اون چندتای دیگه آبرومندانه میرفتی میخواستی ببینی ناز کش داری یا نه؟ آره داری.ولی یه فرق بزرگ با اونا که استعفا دادن رفتن داری و اینجاست که یقه جنابعالو گیر اَکِردِنِه اونم بابت برجام عزیزت که باید حسابی به مردم گزارش واو به واو بدی
Azadi khah
| Germany |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
سلام بهمگی
گاهی ادم میتونه تنگه های کوچکتری رو ببنده که مشکلات بزرگتر ایجاد نکنه


ادم یهو یاد شعار اخیر مردمی میوفته


دشمن ما همینجاست
کی گفته که امریکاست
پشت به دشمن رو به میهن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کیهان عزیز هنوز حمله به سفارت عربستان را در ان برهه توسط عوامل کج فهم و بی سیاست شما را فراموش نکرده ایم که علی رغم خطاهای بسیار آل سعود سبب مظلومیت عربستان و محکوم شدن نظام اسلامی گردیدبس است آب در آسیاب شیطان بزرگ و غرب ریختن به خود آیید و کمی همانند سردار بزرگ اسلام قاسم سلیمانی تعقل کنید انگاه دهان باز کنید
ناشناس
| France |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ازجنگ بدتر مردم بدبخت کردن این همه شهید دادیم تا باارامش زندگی کنیم اینه ارامش یک بار نشد درباره
من متاهلم بیکارم معیشت مردم صحبت کنن تو برنامه زنده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
دشمن ما آمریکا ست این درست نیست که با هم درگیر باشیم که این رو اونا میخوان دشمن هم جرأت حمله نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
آمریکا از خداشه که ما نتوانیم نفت بفروشیم و نوکرانش در منطقه با آرامش جای ما را در بازار بگیرند... تابناک هم اگر معنی تیتر کیهان را می فهمیدی معرکه نمی گرفتی.
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
باسلام اگه در زمانی که ناوگان آمریکا آمده بود تو خلیج فارس در زمان جنگ هشت ساله اولین ناو آمریکا را زده بودیم تاکنون هم شاخ آمریکا شکسته بود و هم مسئولینی نداشتیم آمریکا کوچکتر از آن هست که به ایرا حمله کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
همین شماها بودید که تا دیروز می گفتید سایه جنگ را با برجام از سر ملت برداشتید
مسعود
| United Arab Emirates |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
اگر کسی تهدیدت کرد توهم تهدید کن،،بهترین دفاع حمله است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
هشدارهاو تذکرات دلسوزانه حسین شریعتمداری متأسفانه بیشتر مورد سوءاستفاده جناحی قرارگرفت درحالیکه پیش بینی های اول همیشه اتفاق افتاده ومشخص شد که تحلیلی واقعی و منطبق بر عقلانیت از سوی مدیرمسئول کیهان بیان شده است. ایکاش گوشی شنوا پیداشود به این تذکرات وقعی بنهد
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
اقازاده ها هستن حق من کارگر رو خوردن ما با امریکا مشکل نداریم هرکی مشکل داره بسم لا ،فقط خدا
اریو ناهاریس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کیهان با این کاراش
تسنیم با اون خبرش درباره بنزین



من کسیو متهم نمی‌کنم ولی حداقلش اینه که اینا «خیرخواه» مردم نیست. اینا دنبال منافع خودشونن.
و به طرز عجیبی منافع‌شون با بدبختی مردم پیوند خورده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
منافع شما در چی هست؟
در نوکری و حرف گوش کنی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ناهاریس جان شما ناهارت یخ نکنه برو بجای حرف سیاسی زدن ناهارتو نوش جان کن خخخ
ناظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ناشناس محتر بالایی
رابطه با چین و روسیه هم نوکریه پس؟؟؟

شما جزو کسانی هستید که از تحریم سود میبرید؟؟
ناشناس
| France |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جریان اینکه دنیای کثیفیه.سود یکی در ضرر دیگری تعریف میشه و اگه جنگ و تحریم و بدبختی نباشه عده ای کاسبکار گرسنه میمونن.لذا به بهای بدبختی ۹۶ درصد مردم منافع ۴ درصد مردم در ایجاد مشکلات برای اون ۹۶ درصد بقیه هست.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
از نظر آقایون هر کسی که با آمریکا رابطه داره و مثل ادم داره زندگی میکنه نوکر آمریکاست از سوییس و نروژ و دانمارک گرفته تا عراق و قطر و امارات اما مثلا ایران و کره شمالی و ونزوئلا و کوبا بسیار بسیار با عزت و متکی به خود هستند فقط این وسط یه چیزی چرا این کشورهای با عزت پر فساد و بی عدالتی هستند چرا واقعا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
هر وقت چین و روسبه امدن دشمنی کردن بیا ادای روشنفکری در بیار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
پرچم المان
اول اینکه عراق جز امیرکا نشده
بعدش هم اینکه چرا تا امریکا تهدید می کند این کشورهایی که نام بردی تسلیم می شوند نمی توانند از خودشان یک جربزه ای نشان بدهند و از خودشان دفاع کنند در طاهر و بگویند که ما تابع سیاست خودمان هستیم و نه امریکا که دستور بگیریم
بی عدالتی در مصر و اردن و دها جای دیگر که زیر نظر مریکا هستند چرا بی عدالتی دارند
جوابی نداری و باز می خواهی توجیهات ابکی بکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
انشالله زودتر جنگ بشه. تکلیفمون مشخص بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جنگ چیز خوبی نیست . میدونی چند نفر ممکن است کشته بشوند و چند نفر بی خانمان میشوند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جنگ فقط بدبختی و ویرانیست
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
الان اوضاعمون خیلی بد. اما دوست عزیز جنگ خیلی وحشتناک . از دست دادن بچه یا خانواده و بی سرپرست شدن بچه ها. ویرانی و از بین رفتن حقوق و کار و زندگی عادی . جنگ جز بدبختی هیچی نداره اگر قرار جنگ بشه ترجیح میدم همراه خانوادم تو تصادف همگی یک لحظه کشته بشیم تا بخوایم دوباره تجربه جنگ رو تکرار کنیم تازه تو جنگ قبلی مردم ایران خیلی مهربونتر و لطیفتر و فداکارتر از حال حاضر بودن . الان خودتون ببینید چجوری شدیم. یک لحظه امنیت نباشه قابل تصور نیست چه رخ میده . من از جنگ میترسم گاهی شب ها خواب میبینم جنگ داخلی شده و یا حتی کشور دیگه بهمون حمله کرده . همه چی از حالت عادی خارج شده و مردم به جون هم افتادن و غذا و .. نداریم . کاش زندگیمون شبیه دورانی که خاتمی رئیس جمهور بود میشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ناشناس 12:31 ، جنگ بدبختی و ویرانی
است وشکی در آن نیست ولی دولتمردان ما به این جنگ خیلی خیلی راضیند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جنگ چیز بدیه اما بالاخره تکلیف معوم میشه
کسانیکه هارت و پورت میکنن باید از پستوها درشون آورد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
دیگه ازین بدبخت تر مردنه
بمیریم راحت بشیم
هرروز یه خبر بد
هیچ روزی خبر خوبی بگوشم نخورد که یه حرکتی برای مردم انجام بشه
اون از ماشینها
خا
سیل
گرانی بنزین و..
احتمال جنگ
تحریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
سالهاست که شهار مرگ بر این و مرگ برآن است. بگذار یکبار برای همیشه تکلیف همه معلوم شود. اگر می توانند کاخ سفید را طویله کنند بسم الله. اگر نمی توانند لطفا ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
الان اکثریت مردم می خوان کار یه سره بشه حالا با جنگ یا بی جنگ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
حداقل در جنگ زجر کش نمی شویم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جنگ خوب نیست اما شرافت مهمتر است
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
نمیدونم چرا همه مثبت دادن البته از خستگیه ولی قطعا بعد از جنگ خستگیهای بیشتر و طولانیتری رو باید تحمل کنیم و به خاک فنا میریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
تکلیف امثال تو خیلی وقته مشخص شده
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
جنگ تنها راه نجات ملت است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
هیچ نظری نسبت به این حرفها و جناحبندی ها ندارم . فقط بایدبگم ، ایا هنوز مسولان صدای شکسته شدن استخوانهای مردم را زیر فشار های اقتصادی نشنیده اند . چرا جناحها مسئولیتشان را پاسکاری میکنند. . کی جواب ان مردم را میدهد . کی از این همه فشار روحی و روانی و استرس خارج میشویم . چرا مردم باید تاوان بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
فعلا فقط یک جناح روی کاره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
رییس بزرگ ، چه کسی شکستن استخوانهای مردم را زیر بار گرانی احساس می کند ؟ خود مردم باید کم کم به این شیوه عادت کنند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
در ضمن اینها که مدام بر طبل جنگ می کوبند با شلیک اولین گلوله ، سریعا به دیدار خانواده هایشان در آمریکا و اروپا خواهند رفت تا از پشت به دشمن حمله کنند !!! خخخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ایول
nader
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مگه کسی کیهان میخونه که بخواد نظرهم بده ...
الان چه فرقی میکنه چه امریکا ناامنش کنه چه شما متضرر اصلی ملت ایران هستند
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مقصر سایت تابناکه که اظهارات کیهان را به اطلاع و بمردم می رساند وگرنه کی کیهان می خواند و به حرفهاش همیت می دهد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
کیهان خواننده زیاد داره شما برو ماهواره تو ببین چه نسخه ای واسه امروزت پیچیدن
کشاورز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
اگه کسی کیهان نمی خونه چرا اینقدر ازش میترسین
arash
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
همشون یک کرباسن
بهادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
یه سری تیترا خیلی مسخرس. یکی باید به این روزنامه متذکر بشه که وزارت امور خارجه دستگاه دیپلماسی کشوره نه وزارت جنگ. در ضمن ایران نباید وارد تنش عمدی آمریکا بشه و باید با سیاست ئ صبر جلو رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ناامن کردن منطقه برای مردم آب و نون میشه؟ واقعا چه دستاوردی برای مردم داره آقای شریعتمداری؟ بعضی وقتها فکر میکنم این آقایون اصلا ایران زندگی نمیکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
اینها ایران زندگی می کنند ولی ایرانی نیستند . اگر شک داری محل تولدشان را ببین .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
واقعا برای کج فهمی یه عده متاسفم امریکا پاشو گذاشته روی گلوی مردم و داره خفه شون می کنه و اونوقت نمی دونن که ابزار قدرت ما تنگه هرمز هست که مدیریتش دست ماست و می تونیم با اون امریکا رو تهدید کنیم
سیمینوف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کیهان تا همه ما رو به فنا نده ول کن نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
عددی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ماازبیرون ضربه نمیخوریم اگه بنزین گرون بشه اونوقت میفهمیم چه کسانی باعث نابودی دین وکشور مون میشن
. نه امریکا ونه حرف ضریف مشکل ساز نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
ترسوهای بزدل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
درست گفته کیهان
a
|
United States
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ظريف:ما جنگ را شروع نمي كنيم. ولي ما آماده دفاعيم.
كيهان: ما جنگ را شروع مي كنيم.
پاسخ ها
مهدی خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آمریکا رو ولش کنید یکی جلوی
غضنفر ... ببخشید این شریعتمداری رو بگیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
کیهان کی گفت ما جنگ رو شروع می کنیم؟ حالا شما چرا نگرانی که تو ناف امریکا نشستی
سین جیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
خود آقای شریعتمداری میره بجنگه؟
آقازاده های سببی و نسبی میرن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
بله ازونورتوییت میکنن وطنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
خودش تشریف می بره کانادا
ماری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
به زندگی و گذشته شریعتمداری و ظریف مراجعه کنید دوستان بیسواد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
راه حل فقط جنگ است تا شاید با مرگ راحت شویم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
از این نظر تیتر کیهان درست است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
با جوانان نسل جدیدی که داریم ، به این دلخوش نباشید که جنگ مدتی طول بکشد و کشته شویم . اشغال ایران و اتمام جنگ شاید یک هفته طول نکشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
از سیاست خارجی منفعل هر چیزی بر می اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
چرا چرت و پرت میگی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
ظریف همین سیاست انفعالی اشتباه رو ادامه میده و مردم روز به روز بیشتر تحت فشار قرار می گیرن والله الان وضع اقتصادی از زمان جنگ داره بدتر میشه
کاف لام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
حقوق آقای شریعتمداری دقیقا چقدره؟
املاکش چقدره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جمع شیم حقوقشو بدیم بره یه گوشه واسه خودش بازنشست بشه دیگه از این حرفا نزنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
از حقوق و املاک نپرس که همشون مثل هم هستند! املاک و حقوق روحانی و جهانگیری و ظریف و بقیه با شریعتمداری و این بقیه فرقی ندارد . دعوای آنها صوری است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مسئله فقط حقوق نیست جانم . ما حاضریم دوبرابر حقوق این آدمهای ناراحت به آنها داده شود به شرطی که دهانشان را ببندند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
در 40 سال گذشته باندازه دولت امروز دولت ایران تحقیر را نپذیرفته
و در 40 سال گذشته نیز تحریم هایی باندازه امروز ندیدیم.

در مقابل سگ اگر فرار کنید بیشتر دنبالتان می کند.
آیه قران هم همین را می گوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
حالا مثلا میخواستی چکار کنی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
تو فرار نکنی به کانادا آقای مفسر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
میگم بریم تمام تنگه ها و دریاهای اطراف آمریکارو ببندیم و دلار را تحریم کنیم تا به راه راست هدایت شوند !
الف میم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کیهان با این تیترهاش فقط جلب توجه میکنه!
به نظرم بهتره هیچ رسانه ای حساسیت نشون نده!
احسان
|
-
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
پس بگید خود آقای شریعتمداری بره ببنده.............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
اینا که بچه هاشون تو امریکا و کانادا و ... هستن
جور حرفای امثال شریعتمداری رو باید مردم بیچاره ای مثل من و شما بدیم ...
اگر حضرات راست می گن خودشون برن ببندن ... بجنگن
دستجردی - اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آقای ظریف وزیر خارجه فعال هستند نه منفعل البته در زمینه دیپلماسی که تخصص ایشونه و نه در جنگ
عبدالرحمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جهل و نادانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
خیانت و خوی ضد بشری
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
خدای ناکرده اگر جنگی بشه مگر تن به تن است با اسلحه ای به حمله می‌کنند که در خواب ندیده باشیم همش از هوا به سر ما می‌ریزند مگر با عراق چنگ داریم یا افغانستان کمی عاقلانه فکر کنید جنگ یعنی دمار یعنی نابودی یعنی عقب ماندگی آقای شریعتمداری
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
نان کیهانی هادرجنگ ونا آمنی است......یکی نیست بپرسه کی این قرار را گذاشته...اصلا این مسئولیت مبارزه با آمریکا و...چه کسی برعهده ی ماگذاشته؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
تاریخ کشورتون که دم از ان همش می زنید
ناشناس
| France |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
تاریخ کشور ما میگه بازپسگیری زمینهای ما از روسیه ملعون الان مهمتر هست
خودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کیهان هیچوقت از زبون مردمی که زیر بار این فشارها له شدند حرف نزده!
امثال شریعتمداری و دوستانش زندگی لاکچری دارن!!

یه بار هم شده از گرونی بگو و پیگیر شو!!
ماهورا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ظریف داره هوشمندانه از حربه اونا برای ادعای جنگ جاخالی میده و کیهان و امثالهم بی محابا بر طبل جنگ میکوبند اسم این حماقتشونم همیشه گذاشتن شجاعت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
هوشمندی این آقا ثابت شده در 6 سال. نیازی به تبلیغات ندارند ایشون.
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
شریعتمداری مثل جان بولتونه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کجا دیدی بولتون یک کلمه ضد منافع ملی کشورش بنویسه؟بولتون به جنگی اصرار داره که مطمئنه میبره و این یکی به جنگی که مطمئنه میبازه‌.بنابراین صد در صد فرق میکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
بله فرق دارن
ولی هر دو جنگ طلبن!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
داریم از گشنگی میمیریم تابناک جون تو هم حوصله داریا. کیهان که معلومه حالش همه هم میدونن. همه چیز جنگ قدرته و بدبخت مردم ایران
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
شایدمنافع بعضی هادرمتشنج کردن اوضاع باشدولی باورکنیدمردم دیگه تحمل شرایط بدترازاین را ندارند.این آقایان بالا نشین خوش نشین چه اطلاعی اززندگی طاقت فرسای مردم دارند.ای کاش به خودشان اجازه میدادندچندصباحی بعنوان یک شهروندمعمولی کنارمردم زندگی میکردند.مطمئنابااین تیترها قبل از مردم خودشان مخالفت میکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
شاید اینبار هم منافع کل ملت در تشنج باشد . درست است که جنگی اتفاق می افتد و عده ای هم قربانی می شوند ولی به احتمال قریب به یقین بساط اینها برچیده می شود .
آمریکا سربازان بیشتری در داخل دارد تا در خود آمریکا .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
اینا همش حرفای تکراری هست دیگه حالمون رو هم به هم می زنه
یعنی اون بالانشینها نمی دونن وضع مردم رو
سورن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
وابستگان شریعتمداری از تحریم ایران چه نفعی میبرن؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
کاری به کیهان ندارم ولی باور دارم ترس از دشمن یعنی مرگ. عربده دشمن از بیرون مرزها شنیده میشود اگر ترسیدی یقین بدان فردا فشار چکمه هایش را بر گلویت در درون خانه ات را خواهی دید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
آقای ناشناس چی میگی شما؟؟
سالهاست که فشارها روی گلوی ماست!
هرروز بیشتر از دیروز له میشیم!
چه فرقی داره؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
بستن تنگه هرمز گزافه ای بیش نیست ... تنگه دلار را ببندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
و تنگه ماکارانی !!!!
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ژوووون
جواد فرا هانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
سواد رسانه ای داشته باشیم وکل خبر رو تحلیل کنیم. دست بر دارید از دو قطبی سازی . هر چند نانتان در گرو همین امر است .انشاالله افتاب تابان مشکلات رو حل میکنه تا1400
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
علت تیتر چی بوده؟ اینکه جناب ظریف در اظهار نظر جدیدی فرمودند: اجازه نمی دهیم آمریکا تنگه هرمز را ناامن کند. در حالیکه رئیس خود ایشون بود که می خواست تنگه رو ببنده و هشدار میداد که با دم شیر بازی نکنند. تیتر کیهان درسته. حرف ظریف از روی ذلت بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
امان از ادمهای نادان .ما برای چی باید تنگه رو ببندیم؟.وقتی امریکا بخواد جلوی صادرات نفت ما رو بگیره تنگه در اثر اتش دو طرف بسته میشه.و اونکه باید پاسخگو باشه امریکا هست که از اونور دنیا اومده اینجا تنش درست کرده.نه ما که تو خونه مون نشستیم.پس خود امریکا هم باید غرامت بسته شدن تنگه رو بده نه ما.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
حسین شریعت مداری فرزند خود را برای جنگ بفرست تا بدانی مادران وپدران چه حسی دارند فرزند انها در جنگ است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
می فرستد ، البته به خود آمریکا می فرستد تا حسین آقا غم دوری فرزند را با جان و دل حس کند .
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
خیلی کوته نظری پس بشین تا آمریکا به تو غرامت بدهد
ناشناس
|
Austria
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
شما چه بیکارید که کیهان میخوانید.مگر اینکه بولتون خوشش بیاد از این تیتر.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ما کیهان نمی خوانیم. تیترش خیلی بزرگ بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
اگه ..... برو ناامن کن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
واقعا سطح سیاست ورزی کیهان را مقایسه کنید با مرحوم هاشمی رفسنجانی. در تمام مدت جنگ علت هدف قرار گرفتن نفتکش های سعودی را تیرهای غیبی عنوان می کرد. آقای ظریف سیاست مداری خبره و خوش فکر است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
شریعت مداری زبان شخص دیگریست ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
خدا آنچه خیر مردم ما است نصیب مردم ایران نماید ولی به قول قدیمی ها دیگی که برای من نجوشد می خوهم نجوشد . قرار نیست آمریکا گلوی ما را بفشارد و دیگران مثلا عربستان و امارات سودش را ببرند و جای نفت ما را در بازار پر کنند و آمریکا هم قیمت بنزین تابستانش مناسب باشد . اگر قرار به غرق شدن ما است همه را غرق خواهیم کرد . البته که جنگ هزینه و خرابی و یتیمی و جراحت و دیگر چیزهای بد را دارد و عقل حکم می کند تا آنجا که می شود از آن اجتناب کرد ولی جایی که دیگر باید جنگید باید جنگید و بی اغراق جنگ آمریکا با ایران پایان اقتدار امپراطوری آمریکا در جهان خواهد بود . ما جنگ آنها را در سوریه و عراق و افغانستان و جاهای دیگر دیده ایم . بیش از ما آنها باید بترسند .
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
سلام دوست عزیز اگر اقتدار آمریکا از بین بره سودش رو چین و روسیه می بره و چیزی به ما نمی رسه مگر
تلفات جانی و مالی که جبران ناپذیر هستش
ما نباید پیاده نظام روسیه و چین بشویم
توسوریه هم روسیه سود اصلی رو کرد و ما جز استفاده تبلیغاتی استفاده دیگه ای نکردیم و شاید یکی از علل تحریم فعلی هم حضور بدون در نظر گرفتن منافع هستش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
انشااله هر چی زودتر تکلیف مشخص بشه یا جنگ ...مردن بهتر از این زندگی هست
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
عزیزم نون خیلیا تو همین بلاتکلیفی ملته. نکن ! میخوای نون اونا رو آجر کنی! خدارو خوش میاد!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
خوب بنده خدا درست گفته فقط نگفته كي بالاخره.اينهمه رجز خوني كرديد يك بار هم عمل كنيد بلكه كار همه يكسره بشه مخصوصا شما آقاي شريعتمداري!
gholambaba
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
نظر رو باید در تیراژ این روزنامه جستجو کرد . فکر نکنم اگر این تیتر های بی فکر را نزند کسی حتی نگاه روزنامه ی کیهان هم بکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
*
*
به جنگ با آمریکا نمیروم ، اگر حاج حسین (جنگ افروز) آنجا نباشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
اب به آسیاب دشمن ریختن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ایشان مثل استاد اسدی خودمون هستن به دوازه خودمون گل میزند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
تنگه هرمز بسیار تنگه خوب و وفاداریست که همه ی عابران از آن باید بهداشت را رعایت کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
من خودم دیگه خسته شدم مردم دارند از شدت فقر له میشوند اقایون به فکر خودشون هستند من منم مییکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
نمیدونم چرا از بچگی از روزنامه کیهان بدم میومد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
دقیقا . کاغذش هم خوب نیست ، نه خوب تمیز میکنه نه خوب جذب میکنه .
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
یادش بخیر دانشگاه برای خشک کردن نمونه های گیاهی آنها را لای کیهان می گذاشتم و چند کتاب سنگین روش آن موقع گیاه را کیلویی میخریدم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
صب کن آقای شریعتمداری بزار جنگ بشه دیگه هیچکدوم از ما کاری واسه شما نمیکنیم اونوقت میبینمت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مرسی ...اه
مازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
داره ازدست می ریم ومسئولین ونظام خواب خواب روزی متوجه می شوند که دیگه دیره ؟/..
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
به نظر من آقای شريعتمداری بجای منافع ملی و اسلامی و منافع نظام ، فقط به فکر جواب های دندان شکن به جبهة سياسی مقابل است. حال آنکه بودجة همين رفتارهايش را هم از بيت المال می گيرد. حتما در آخرت بايستی پاسخ گوی رفتار و کردارش در پيشگاه حق تعالی باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
تابناک امیدوارم جنگ بشه و یک بمب اتم بخوره تو سرمون بعد مثل ژاپنیها میریم دنبال رفاه و آرامش و ساختن مملکتمون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
چقدر ما بدبختیم آخه خدا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
دشمن اصلی این کشور در خانه و بیخ گوشمان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آفرین
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
با تیتر کیهان کاری ندارم ؛ اما از حرفای ظریف علی الخصوص این اواخر واقعا ترس و عقب نشینی میشه استنباط کرد
مثلا از همین جمله ی "نمیزاریم آمریکا تنگه ی هرمز رو نا امن کنه" خب آمریکا که پی نا امن کردن این جا نیست ؛ ماهم که خودمون داریم میگیم عمراً نا امنش کنیم
در یک کلام ، بحث بستن تنگه هرمز به هیچ عنوان روی میز نیست ؛ خیالتون راحت خارجیا
کی این ظریف میره پی کارش راحت شیم از دسدش
پاسخ ها
مهدی خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ببخشید دیگه هر از گاهی "در کسب و کارتون" مزاحمت ایجاد میکنه این ظریف و شما رو کمی میترسونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
زبانش روراست بوده شما چرا اتیش گرفتی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
شما خودتو ناراحت نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آتیش گرفتنمون به خاطر زبون روراست ایشون نیست
اینکه دارین نونتون رو آجر می کنید ما رو آتیشی کرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
دوست عزیز شما در حالی مطلب می نویسید و به گفته آقای ظریف ایراد وارد میکنید که درک صحیحی از مطلب ندارید.آقای ظریف این موضوع را حالی عنوان کرد که برای درک درست آن باید تمام صحبت های ایشان را در کنار هم قرار داد و علاوه بر ان بدانید در پاسخ چه موضوعی ان را بیان داشته.والا مثل آقای شریعتمداری تنها در مرد یک جمله اظهار نظر فرموده اید. نظیر این اتفاق نیز قبلا افتاده بود.در ابتدای انقلاب از امام خمینی جمله ای نقد شد در خصوص بی اهمیت بودن اقتصاد.اما هیچکس به کل مطلب اشاره ای نکرد و تنها همان یک جمله مورد نقد قرار گرفت.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
تهدید همیشه کار آدمهایی است که دستانشان خالی است . کسانی که دست پر را دارند قطعا همواره صبور ترند و فرصت طلب تر . از کیهان بپرسید که اگر ما واقعا توانایی بستن تنگه هرمز را داریم چرا اینقدر در بوق و کرنا میکنید . چرا صبوری پیشه نمیکنید تا در موقع لازم واقعا این کار را بکنید . با منم منم که کار پیش نمی رود . ضمن آنکه دیگر همه همدیگر را شناخته ایم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
می خواهند آمریکایی ها همه گزینه هایی را که داخل کشو دارند و فراموش کرده اند رو روی میز بذارند . دعوای مردانه میکنند . این حرفها بخاطر این است که آمریکایی ها و اعراب از حالا برای هر سناریویی برنامه داشته باشند . سیاست نداریم که همش هارت و پورت
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کیهان کاملا حرف درستی زده همیشه برنده اون کسی است که تو دعوا اولین سیلی رو بزنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
لطفا کمی دقت کنید
منظور با توجه به وقایع اخیر و حتی گفته رییس جهور فعلی و اضحه
یعنی ابتکار عمل در خلیج فارس به دست ماست نه امریکا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
شریعتمداری عرزه اداره یه مجموعه را نداره حالا یکم خسته شده پشت میز نشسته بیاد بیل بگیره بره تنگه رو ببنده.
عشق اروپا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
احسنت به این تیتر.... خداییش در کار ژورنالیستی خودش خیلی خوب عمل میکنه.... و هنوز هم بیشترین خواننده مخالف رو به خودش اختصاص داده.....

کاش هر کسی در این کشور در مسئولیت خودش بهترین عملکرد رو داشته باشه.... اونوقت همه چیز درست میشه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
یعنی اینکه هر دولتی باشه همه ساز مخالف بزنند تا اوضاع درست بشه ؟؟؟؟؟ عده ای هستند که کلا مخالفند . هر چیزی که ببینند مخالفند !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
تابی جان فردا هم یه تیتر میاد برا خودت . تو هم مجبور میشی ازش عذر خاهی کنی مثل خیلی مثل امام جمعه. شریعتمداری دستش نمیدونم به کجا بنده که کسی حریفش نیست. هر چقدرهم ازش شکایت بشه بازم بره دادگاه جای متهم وشاکی عوض میشه.بهتره بزاری برا خودش خوش باشه .تیتراژ اون کمتر از 50 هزار تاس تو کشور 80 میلیونی 50 هزار تا رقمی نیست بهتره بیخیال بشی
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
من یک اصلاح طلب هستم ولی زنده باد کیهان !
چرا؟
چون مثل یک مرد نظراتش را می گوید و مواضعش هم مشخص است و از دوست ودشمن هم هراسی ندارد ولی امثال اقای ظریف و مط... و اقای ساکت مجلس یک روز به نعل می زنند و یک روز به میخ !
یا رومی رومی یا زنگی زنگی!
مشکل مملکت ما دروغ ، ریا ، دورویی ، ملاحظه کاری ، تملق ،چاپلوسی و هزاران نکبت دیگر است که متاسفانه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
؟ !!!!!!....شما .... خانم الهه راستگو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
یعنی یک بوته ای آتش گرفته یک سیل بیاد و همه چیز رو بشوره وببره تا این آتیش خاموش بشه ؟ اصلاح طلب خان دندان برای باز کردن گره نیست با دست هم میشه بازش کرد . اگه سیل بیاد همه رو میبره .
سام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
بلی من و امثال من تازه متوجه شدیم که برخی از افراد که دم از اصلاح طلبی می زدند و می زنند و حرفهای مردم پسند می زنند مثل اقای ساکت در مجلس که لب باز نمی کند از اصولگرایان هم یک قدم جلوتر اصولگرا هستند و قدرت تغییر برای مردم را هم ندارند پس من توبه می کنم و پناه می برم به خدا !و دیگر هیچ و خدا باید به دادمان برسد!
محسن
|
United Kingdom
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
اولاً: آقای شریعتمداری چه سِمَت و مسئولیتی داره که میگه «ما»؟ ثانیاً: بفرما ناامن کن جناب شریعتمداری! ببینیم چکار می کنی!
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کیهان، همیشه حرفی رو بزن که توان انجامش رو داشته باشی تا همه روت حساب کنند. توان انجام یعنی مجموع هزینه و فایده.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
من بسیار متحیرم از سیاست مبارزه طلبی مسولین محترم با امریکا امریکا کشور بسیار قدرتمندی است هم از لحاظ نظامی وهم اقتصادی مبارزه با این کشور یعنی شکست وقحظی این یک واقعیت است وهرگز نمیتوان ان را انکار کرد از طرفی حداقل بطور ظاهری هم باشد انها به دین مسیحیت معتقدند ودین مسبحیت را قران بارها تایید کرده اما دوستی با روسیه که در طول تاریخ به ایران عزیز لطمات جبران ناپذیری زده واز لحاظ دینی هم به هیچ دینی معتقذ نیستند ودوستی با انها تحقیر وفقر را به دنبال دارد چه توجیهی دارد لطفا مسولین پاسخ دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
دوستی با روسیه ؟ از ترس گرگ به دامان خرس پناه برده ایم . دوستی باروسیه به خاطز صعف هست نه سیاست . میخواهیم یک قلدر زورگیری مراقب ما باشد چون اخساس ضعف میکنیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کیهان آتش بیار معرکه است ....
کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مشکل اصلی جامعه اسلامی از زمان پیامبر تا همین عصر جاهلان مقدس ماب هستند! کسایی که فکر میکنند از همه بیشتر میفهمند و خدا اونارو مامور کرده تا بقیه رو از غفلت نجات بدهند! غافل از اینکه آسیبی که این افراد با حرفهاشون وارد میکنند همون آمریکا دشمن بظاهر درجه یک وارد نمیکنه
شاید یک روزی ترامپ محاکمه بشه یا حتی زندانی بشه ولی امثال این دوستان همیشه صاحب تریبون خواهند موند!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
سلام.به کیهان بگویید بفهمه که منظور ظریف اینه که اگه تنگه هرمز ناامن بشه تقصیر امریکاست نه ایران.بفهم خوب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
احسنت ......منظور دیپلمات بزرگ ایرانی همین است
.....کیهان از هوشمندی این مرد فرزانه بهره نمیبرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جنگ چیز خوبی نیست ولی در این شرایط بهتره چون یکدفعه تکلیفمون روشن میشه از این همه گرفتاری و مصیبت و استرس و.... خسته شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
دقیقا موافق حرف شما هستم . جنگ یکباره ویرانی و بدبختی میاره ولی بعضی دشمنان دوست نما کم کم کشور رو نابود میکنند . همان بهتر که جنگ بشه و سریعا پشت اون بازسازی و پاکسازی شروع بشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
تنگه هرمز را "حماقت" نا امن میکند . چه توسط ما و چه توسط آمریکا!
شهرام
|
Algeria
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
دکتر ظریف مذاکره کننده و دیپلمات برجسته ای است . کیهان مانند شرق و.... تیتر می زند و اهمیتی ندارد. ولی سخنان وزیر خارجه موضع رسمی کشور است . وقتی ایشان در محافل مختلف برخی مواضع را مطرح می کند که با سیاست های کلی نظام مغایرت دارد چه کسی باید پاسخ ایشان را بدهد. صرف داستن زبان و .... مناسب یک دیپلمات نیست باید مواضعی را مطرح کند که طرف مقابل طرف مقابل را به جالش باندازد . برخی مواضع ایشان قابل تامل است و باید به چالش کشیده شود . اشکالی هم ندارد . ایشان بیش از حد به غربیها اطمینان دارد البته من هم اگر از قبل از انقلاب تا سال 67 در غرب باشم تاثیر پذیر خواهم بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
راستی از خواهرزاده ایشون چه خبر؟
محبوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
سخنان شریعتمداری کیهان ارزش جواب دادن ندارد
منصور سیستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آقایون اول آقا زادههاشونو از آمریکا و اروپا بیارن بعد توی شیپور جنگ با آمریکا بدمن.ضمنا اونا آمریکا رو بهتر میشناسن از نکته و نظراتشون باباهاشون که تو صدر نظامند میتونن استفاده کنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
خوب کسانی که از همه مصیبت های جنگ به دور هستند خیلی راحت می توانند از یان خرف ها بزنند، مثل همان جنگ که پس از هشت سال کشتار هنوز برخی خواهان ادامه آن بودند. اصولا این افراد بقای خود را در تنش آفرینی و آشوب و ویرانی می بینند، کسانی که شاید دو کلام هم نتوانند درباره آبادانی و اصلاح سخن بگویند، اما نظریه پردازان درجه نخست ویرانگری و جنگ و نابودی هستند، و این نشریه هم کارنامه ای بسیار درخشان در این زمینه دارد و اصولا اگر از این حرف ها نزند باید بزرگان آن سر خیابان دست فروشی کنند
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کیهان روزنامه خوبی برای پاک کردن شیشه ست
پاسخ ها
آرین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
نه. امتحان نکن. شیشه رو سیاه میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
واسه شیشه پاک کردن ، فقط جام جم ، روزنامه رسانه میلی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آقای شریعتمداری اگه تنگه رو ببنیدیم دیگه محصولات اپل وارد کشور نمیشه که شما بتونی روی میزت بذاری خوب فکر کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
خودشم اعتقادي نداره به اين گفتش ماموره و معذور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
همین کیهان روزی تیتر میزد که ما ناچار هستیم برای بقای خودمون ، سلاح هسته ای بسازیم .. انصافا اگه الان سلاح هسته ای داشتیم و چند موشک هسته ای به سمت تل آویو و دهان گشاد نتانیاهو نشانه رفته بودیم ، آیا نتاناهو جرات می کرد برامون کری بخونه ؟؟؟ آیا ترامپ جرات میکرد صادرات نفت ما را قطع کنه ؟؟؟؟

قطعا الان عده ای از بازدیدکننده ها به من بد و بیراه میگن و میگن اگه بمب هسته ای خوب بود کره شمالی الان این شکلی نبود . ولی این نکته را مد نظر قرار نمیدن که کره شمالی از لحاظ جغرافیایی در مرکز انرژی جهان قرار نداره تا بتونه با بمب هسته ای از آمریکا باج بگیره وگرنه همین رهبر کره شمالی بهتون ثابت میکرد چطوری میشه با انداختن سایه بمب هسته ای بر چاه های نفت و فرزند حرامزاده آمریکا و انگلیس یعنی اسراییل ، از غرب باج گرفت

یک روزی از نساختن بمب هسته ای پشیمان میشیم که دیگه خیلی دیر شده و به سرنوشت ونزوئلا یا سوریه یا عراق دچار شده باشیم و ناموسمون زیر چکمه داعشی ها یا خوک های آمریکایی افتاده باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
برادر ..نکنه یادت رفته " ما بر اساس اصول اعتقادی که به آن پای بندیم بمب هسته ای نمی سازیم
یادت رفته ؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
خود غزبی ها گفته بودند که اگه ایرانی ها بمب بسازن بازی عوض میشه و تمام توانشونو به کار گرفتند تا با خارج کردن اورانیوم ها و جمع آوری سانتریفیوژها و نابود کردن راکتور اراک و خریدن زمان ، ما بمب نسازیم. متاسفانه به هدفشون رسیدند و بهترین فرصت ما برای حفظ بقا از دست رفت
دوستانه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
سلام به بمبه اتم احتیاج نداریم . مهمتر از اون قلبهای مردم (ایدئولوژی) در کشورهای مثل : افغانستان تا قسمت های مسلملن نشین روسیه .چندین کشور افریقای .تمام کشورهای مسلمان منطقه فلسطین لبنان .عراق. را تسخیر کردیم .ما تنها نیستیم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
بمبهای هسته ای کره شمالی امروز هم تا مناطق نفتخیز خاورمیانه میرسه. جمله شما در خصوص "لحاظ جغرافیایی" اشتباه است. سایه موشکهای هسته ای کره شمالی همین الان هم بالای چاههای نفت هست.
به نظر شما چرا کره شمالی از موشکهای هسته یی خودش استفاده نمیکنه تا چاههای نفت رو تهدید کنه؟ قدری فکر کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
همین استدلال شما درباره کره شمالی جوابتان را هم داد نیازی به بد وبیراه نیست . یکی از دلایلی که کره شمالی تا امروز مانده و قادر به تامین اولیه ترین نیازهایش نیست هم همین است . کره شمالی اگر در موقعیت استراتژیک بود و قدرت تعیین کننده گی داشت ، سالها قبل به تاریخ پیوسته بود .
آمریکایی ها برای تنویر افکار عمومی شهروندانشان و توجیه آنهمه بودجه نظامی و ساخت جنگ افزار به کشورچه هایی مثل کره شمالی نیاز دارند .کشورک هایی خنثی که وجودشان لازم هست ولی اجباری نیست !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
از مخالفان ساخت سلاح هسته ای فقط دو سوال دارم :

آمریکا و اسراییل و اعراب با کابوس بمب هسته ای ایرانی زندگی کنن و ما کابوس نداشته باشیم بهتره یا اینکه ما با کابوس بمب های هسته ای اسراییل و ارتش های تا دندان مسلح اعراب زندگی کنیم و اونها کابوس نداشته باشن ؟؟؟؟

و سوال دوم

اگه هند بمب هسته ای نساخته بود آیا آمریکا و اروپا حاضر بودند به این کشور در اقتصاد جهانی سهمی بدهند ؟؟ آیا بدون داشتن امنیت پایدار که در جنگل مدرن امروزی فقط با داشتن سلاح هسته ای یا حمایت پایدار یک ابرقدرت هسته ای بدست میاد ، میشه سرمایه های خارجی را جذب کرد و رشد داشت ؟؟؟

دریغ از یک ذره عقل و حس وطن پرستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
برو قوی شو گر راحت جهان طلبی / که در نظام طبیعت ضعیف پامال است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
موشک های کره شمالی کجا به خاورمیانه میرسه ؟؟؟ این شما ترسوها هستین که باید قدری فکر کنین .. اگه بمب هسته ای بد بود ، آمریکا و روسیه و چین و هند و اسراییل و اروپایی ها ، هزاران کلاهک هسته ای در انبارهاشون انبار نمی کردن .. اگه بمب هسته ای نبود معلوم نبود در 70 سال گذشته چند جنگ جهانی ویرانگر بین قدرت های جهانی راه افتاده بود.. اگه بمب هسته ای بد بود اسراییل نمیتونست با تکیه بر 300 کلاهک هسته ای در منطقه خاورمیانه بین صدها میلیون مسلمان دوام بیاره .. اگه بمب هسته ای بد بود کشور فقیری مثل هند امروز نمیتونست در سایه امنیت پایدار ناشی از بمب های هسته ای خودش سرمایه های خارجی را جذب و در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیره
اگه بمب داشتیم بالاخره غرب مجبور میشد از اقتصاد جهانی به ما سهم بده همونجور که به هند و چین داد


متاسفم برای خودم که چنین هموطنانی دارم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
موشکهای کره شمالی به نیویورک و خاورمیانه میرسه ولی
آنها تهدید نمی کنند. چرا؟
قدری فکر کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
موشکهای کره شمالی تا نیویورک و خاورمیانه هم میرسه. ولی اونها تهدید نمیکنند. چرا؟
قدری فکر کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ناشناس ۱۶:۳۶ اگه بمب هسته ای خوب بود چرا مقام معظم رهبری فتوی به حرام بودن اون دادن.
واقعا متاسفم که تو هموطن منی.
یا شاید نیستی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
اگر آمریکا و روسیه موشک وسلاح هسته ای انبار کرده اند بخاطر این نیست که قصد حکومت بر کل جهان را دارند . سلاح دادن دست یک دیوانه و عاقل فرق زیادی دارد . داشتن سلاح کشتار جمعی نشانه عقل و داشتن آرامش نیست ، همسایه شما هم برای اینکه در مقابل شما قدرت بازدارندگی داشته باشد بطرف تولید یا خرید سلاح خواهد رفت .
برای عوام و ساده اندیشان داشتن سلاح هسته ای بهانه ای هست برای هزینه های اضافی و سرسام آور .
دولت ها رگ خواب مردم ترسو و بی تفکر را بدست گرفته اند ، به بهانه دفاع از کشور ، خودشان کشور را غارت میکنند و عده ای در خماری داشتن سلاح کشتار جمعی خواب رفته اند !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
تابناک هر چند میدوم درج نمیکنی ولی :1
موشک هاوسونگ 14 کره شمالی دارای برد 10000 (ده هزار) کیلومتر است
موشک هاوسنگ 15 کره شمالی دارای برد بیش از 13000(سیزده هزار )کیلومتر است

فاصله پیونگ یانگ تا بغداد 7000 کیلومتر است
فاصله پیونگ یانگ تا بصره 7000 کیلومتر است
فاصله پیونگ یانگ تا تل آویو 7905 کیلومتر است
فاصله پیونگ یانگ تا مکه 8150 کیلومتر است
تمام میدانهای نفتی خاور میانه در تیر رس موشکهای اتمی کره شمالی است
ولی چرا هیچوقت تهدید نمیکنند؟
قدری فکر کنید
لطفا جهت تنویر افکار عمومی نظر را نشر دهید
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
عزیزم من و شما که نمیتونیم بمب هسته ای بسازیم. مسولین باید می ساخت. چرا نساخت؟ اگه میگین برجام و روحانی و ظریف و ... خب روحانی وقتی مذاکرات هسته ای رو شروع کرد فقط چند ماه بود که آمده بود. قبلش چرا بمب ساخته نشد؟ دورانِ هشت سالۀ احمدی نژاد که اون همه شعارِ هسته ای هسته ای داده شد و اون همه هزینه هم براش دادیم چرا بمب ساخته نشد؟ باور بفرمایید همه مون عجیب غریبیم!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
گویا کاسبان تحریم داخلی از کیهان تا رضا کوچولو نم یزارند مردم راحت باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
افکار پوسیده
آریو برزن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
شریعتمداری اگه این کاره بود یه سر میرفت سوریه با داعش بجنگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
سوریه هم می رفت باز امثال شما حرفی برای گیر دادن داشتید !
آریو برزن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
من و امثال من می دونیم با کیا طرفیم کسانی که 8 سال جوونهای مردم رو فرستادن روی مین ولی بچه های خودشون رو محکم بغل کردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
در تئاتر کشور ما ، کیهان نقش تند رو را بازی می کنه وگرنه خودش کاره ای نیست و حساب کتابش را به مردم نمیده به جای دیگه که بودجه اش رو تامین میکنه میده ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
بزرگترین اشتباه ما این بود که دنبال تکنولوژی هسته ای رفتیم تا به آمریکا ابزار لازم برای متحدکردن دنیا بر علیه خودمان را بدهیم و مرگبارترین اشتباه ما این بود که حالا که دنبال تکنولوژی هسته ای رفته بودیم ، سلاح هسته ای نساختیم تا به آمریکا جرات لازم برای راه انداختن جنگ اقتصادی و نظامی را ندهیم

آیندگان در مورد نسل ما چه قضاوتی خواهند داشت ؟؟ نسلی ترسو و راحت طلب که برای دو روز راحتی بیشتر جرات نکرد سلاح هسته ای بسازد تا برای همیشه ایرانی را از کابوس جنگ ، یکی از 3 کابوس بزرگ ایرانی ها در تاریخ ( حمله دشمن خارجی ، خشکسالی ، دروغ ) ، نجات دهد
دوستانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جنگ نمیشه قدرت بازدارنگی وسیعی ایران داره.روزنامه کیهان جنگ تبلیغاتی میکنه . الان کشور از چندین جا در حال جنگه مثال ( .تهدید امریکا . تهدید اسراییل .ادعای جزابر سه گانه .داعش در افغانستان .حمله ملخ ها.نا امن کردن اقتصاد ایران چه افراد داخلی چه خارجی.ترویج حس نا امیدی . )با این همه نا ملایمتیها محکم باشیم.
بانام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مگر امریکا یکبار ناوشکن های ارتش را غرق را نکرد مگر سکوهای نفتی را نزد مگر هواپیما روی خلیج فارس سرنگون نکرد؟ اگر قرار بود کاری در خلیج فارس انجام شود به اندازه کافی دلیل برای اینکار وجود داشته پس کو؟ کجاست این همه جسارتی که هر ثانیه از ان دم می زنید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ببند لامسبو ببینیم کسی می تونه نطق بکشه
خداداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
باسلام بهترین خدمتگذار به غرب وصهیونیستیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
اصلا تنگه هرمز را نا امن که سهل است میبندیم ونمیگذاریم هیچ کشتی عبور کند خوب بعدش چی؟ ما گندم شکر برنج روغن گوشت لوازم یدکی مواد اولیه ....... را از همان تنگه هرمز وارد میکنیم و نفت ومواد معدنی و فراورده های پتروشیمی ..... را از همان تنگه صادر میکنیم تنگه را نا امن کنیم که چی بشود؟ بهتر بود دوستان کیهانی این شعر سعدی را یکبار دیگر بخوانند
یکی بر سر شاخ بن می‌برید/ خداوند بستان نظر کرد و دید

بگفتا که این شخص بد می‌کند/ نه بر من که بر نفس خود می‌کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
به نظر من بهتره در مورد کسانی که خواهان سوق دادن کشور به سوی جنگ هستن یه تحقیق کاملی بشه و بعد در مورد جنگ از مردم هم نظرخواهی بشه . کارهای جنگ طلبان به نظر من اصلا عادی و در راستای منافع نظام کشور و ملت نیست .این نظر منه ولی بهتره کوبندگان بر طبل جنگ زیر ذره بین باشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
به نظر من بهتره در مورد کسانی که خواهان سوق دادن کشور به سوی جنگ هستن یه تحقیق کاملی بشه و بعد در مورد جنگ از مردم هم نظرخواهی بشه . کارهای جنگ طلبان به نظر من اصلا عادی و در راستای منافع نظام کشور و ملت نیست .این نظر منه ولی بهتره کوبندگان بر طبل جنگ زیر ذره بین باشن
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
شما نظر پرسیدین ؟
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
خدا وكيلي كاري به اين تيتر ها و حاشيه ها ندارم 5سال سوريه جنگ بود 1موردنام ببريد فرزندان مسئولين كجا بودن
آقا مردم زود غول ميخورن ولي اگه سيم ها قاطي كنه بدجوري قاطي ميكنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
اسراییل امریکا عربستان و....... همه و همه منتظر چنین حرکت احمقانه ای هستند تا اخرین بقایای تمدن ایرانی را طی چندساعت نابود کنند و از جنگ چیزی عاید نمیشود بجز فقر و ناامنی بیشتر
ناشناس
|
Thailand
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آقای شریعتمداری ! ما که جنگ‌برو‌نیستیم تا زمانی که اون مک امریکایی رو از رومیزت برداری و آقازاده‌ها و بچه‌های اونهایی که سفارت امریکا رو‌ گروگان گرفتن از فرهنگ برگردن و برن صف اول جبهه .
mohsen
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جنگ بشه ببینیم شریعتری خیالش راحت میشه؟ چقهدر به درد نخور این بشر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
خیانت یعنی همین یک تیتر. آنوقت آقایان در کویر لوت و میان فعالهای محیط زیست دنبال جاسوس میگردند!!
حاج احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
به نظرم ظریف خیلی ظریف حرف زده!! اینکه گفته ما نمیذاریم آمریکا تنگه هرمز رو نا امن کنه! منظور و مفهومش این نیست که ما نمی تونیم ناامنش کنیم!! بلکه منظورش اینه که تصمیم امن بودن و یا نا امن بودن تنگه هرمز با ایرانه! همین!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
فرق ادم باسواد و نادان در همین جمله مشخص میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
یک مشت آدم بی سواد که اصلا نفهمیدن منظور کیهان چیه هست فقط بلدند حرف بزنند!


کیهان کاملا درست گفته و منظورش این نیست که باید جنگ بشه!‌ بلکه منظور این است که اون کسی که باید از ناامنی تنگه هرمز بترسه آمریکاست و نه ما !!

کاملا هم درست گفته!

خصلت ذاتی آمریکایی ها اینه که هرچی جلوشون محکم تر بایستی بیشتر می ترسن و کمتر واق واق می کنند!! حالا این وسط یه مشت آدم بیسواد از هر شعار و جمله ای بیخود تن شون می لرزه !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
در مقابله ضرت و پرت های بولتن لازمه یکی هم از اینور ........ :))) البته ببخشید کیهان جان
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
شریعتمداری به خاطر نشر اکاذیب چرا محاکمه و زندانی نمیشه؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
در هنگامه نبرد مستقیم سیاسی اقتصادی کنایه های دیپلماتیک کار ساز نیست دولتمردان کنونی امریکا مثل سگ هاری هستند که اگر به طرف انان حمله نکنید احتمالا اسیب رسان خواند بودلقب شیطانی مه امام ره به انها داد بهترین توصیف است چون دایم در حال نقشه ریزی براب حمله به ما هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ترامپ می خوایم چکار
یک کیهان برای همه چیزمون کفایت می کنه
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جنگ چیز خوبی نیست ولی بدتر از آن کوتاه اومدن در مقابل دشمنان زورگوست.
امثال همین افرادی که چند روز زندگی بدون دردسر رو به عزت ابدی ترجیح میدن در زمان معصومین هم وجود داشتن که مدام پیامبر اکرم و حضرت امیر و سایر فرماندهان واقعی اسلام رو مدام میخواستن که دست از مبارزات حق طلبانه بردارن و تن به سازش با کفار و منافقین بدن.
حتماً بعضی ها الان فوراً استدلال میکنن:اون زمان موضوع فرق میکرد.
پاسخ ها
محمد شریفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ما میخوایم به کجا برسیم؟ با کی یا با چی داریم دشمنی می کنیم؟ الان هزینه ای که برای دشمنی میدیم خیلی خیلی بیشتر از هزینه ای هست که باا فرمانبرداریمون هزینه خواهیم کرد.....امام حسن هم یه روزی تصمیم گرفتن با دشمن صلح کنن....ما باید به خاطر داشته باشیم حکومت اولین وظیفه اش رفاه مردم خودش هست و بعد همسایه.....هر چند برای همسایه هم کار بزرگی انجام ندادیم.....نگاه کنید عربستان رو....هر کاری میخواد میکنه.....مردمش هم در رفاهن....ولی اصول خودش رو هم داره پیگیری می کنه....درست یا غلط کاری که میخواد رو داره انجام میده ولی کل دنیا رو هم دشمن خودش نکرده...
محمد شریفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
عربستان و امارات حرف آمریکا رو گوش می کنن.....پول دارن....رفاه دارن...هر کاری که بخوان انجام میدن هیچ کس هم جلودارشون نیست...... ما چرا اینکار رو نمی کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ای فرزند کوروش، قبلا این قدر واضح سخن نمی گفتی. تو را چه شده؟ خخخخخ
آرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
دیگه برای همه مشخصه کیهان از کجا دستور میگیره. و چه کسان و دولتهایی از شرایط تحریم و عدم صدور نفت بیشترین استفاده رو میبرن.
دست ایشان مدتهاست رو شده فقط پشتوانه ایشون با صدا و سیمای میلی یکیه.
خدا نگذره از هرکسی که برای نابودی این کشور قلم و قدم بزنه.....
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
متاسفانه نوشته ها و صحبتهای آقای شریعتمداری دقیقاً مانند مانن صحبت چند روز پیش آقای سردار سعید قاسمی است که فقط به کشور و نظام لطمه میزند. ایشان روزنامه کیهان را که معتبرترین روزنامه کشور بود به بی اعتبارترین و کم فروشترین روزنامه مبدل کرد و در تخریب کارهای سپرده شده دست قوی دارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
بابا جان .... پدر این ملت دراومده ... جان مردم به لبشون رسیده ... دست از جناح بازیهای مسخره بردارید ... این ملت آسایش میخواد .... بذارید دو روز عمرمونو بفهمیم چی شد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
در برجام مانده ضعف ما را به امریکا ودنیا اعلام میکند
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مرگ بر کاسبان تحریم و جنگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
تاکی پرده برافتد ......
انشاءالله به زودی با عنایات حضرت صاحب الزمان (عج)، چهره همه فراماسون های نفوذی در کشور برملا خواهد شد .
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
چرا شما حل هرچی بدبختی و سختی رو بگردن امام زمان میندازید ؟
ناشناس
| Sweden |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
چون میدونن در دسترس نیست.
محمدغیاثی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
فرموده امام حسین (علیه السلام)در روز عاشورا
زبونی زدشمن نباید کشید
بسی مرگ بهتر از زندگانی که فرجام اوسرافکندگیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کیهان آتیش بیاره معرکه، خود رای، بی انصاف ، افراطی بی منطق و ....
ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ببینید چه بر سر مردم آورده اید که همه خواهان جنگ هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
اینقدر بیکار نیستیم برای تیتر روزنامه ها نظر بنویسیم.
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مردم زمان جنگ اعتماد کردند نتیجش شد این چیزی که می بینید مطمئنا اگه دوباره جنگ بشه کسی به دیگری رحم نمی کنه نمونه اش صف پمپ بنزین
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ظریف اهل سیاسته و سیاسی بلده. شریعتمداری هم اهل لاف زدنه و لاف بلده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
خوب یعنی بمونیم تازیر فشار اقتصادی بمیریم خو ب حداقل تهدید کنیم که بترسند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
نشان دادن ضعف به دشمن مهمترین عامل جنگ هست.چون دشمن وقیح میشه.وقتی که هر کاری می‌کنه و ماساکت نگاه میکنیم به این نتیجه میرسه که ضعیف هستیم و بهمون حمله می‌کنه
پاسخ ها
دوستدار وطن
| Japan |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
موافقم
اشک کباب موجب طغیان آتش است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
خیلی هم عالی گفته. باید ناامنی به وجود بیاریم تا ممالک دیگر هم صداشون در بیاد. نمیشه که ما فقط زجر بکشیم. من بودم 4 تا کشتی اروپایی رو غرق میکردم حواسشون جمع بشه. مگه چی میشه جنگ بشه. الانم جنگه دیگه. از این بدتر نمیشه که
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آقای دکتر ظربف دارای نبوغ سیاسی می باشد.
در حد روزنامه کیهان نیست که در باره ایشان اظهار نظر کند.
جبار صیادی
|
Germany
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
دکتر ظریف خیلی دیگه ظریف تشریف دارن شایدم ضعیف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
سارا خانم شما یه کم به ایمانت اضافه کن,به خدا توکل کن, غذا برای شما زیاده
احتیاجی به برگشت به زمان قبل نداریم
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
این شعارا باشه واسه خودت .ازین شعارا هم زیاد .دادن حاجی همینه که الان داریم پیاز و کوفت و زهرمار رو با قیمت بالا میخریم من سالهاست دارم کار میکنم تحصیلاتم هم از دانشگاه بسیار خوب دولتی هست تهش هم جز یک بخور و نمیر هیچی نداریم . این شعارای دوزاریتون خیلی نخ نما شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
شماها که یا سینه چاک ا«ریکا هستید و یا مرعوب آن ، اگر نمی دانید بدانید که در جهان پیچیده ی سیاست ، کشورها و حکومت ةا از تمامی حربه های خود ( منجمله مطبوعات ) برای پیشبرد اداف خود استفاده می کنند. در واقع رسانه هامکمل سیاسیون خود هستند . نمونه بارزش همین آمریکاست!

بنابر این مطالب کیهان، ( هر چند عده ای منظور و بنیان آن را درک نکنند) ،‌در همین راستا است.
حسین دولابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مرگ بهتر از این زندگی نکبت باره. آقا زاده ها حالشو ببرن و ما بدبخت بیچاره ها هم طبق معمول بریم و بجنگیم تا کشته بشیم. و حالا یک لقب شهیدم شاید بهمون دادن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
هرکی دوست داره بره ببنده!!!!
ما که نیستیم!!!!
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مشکل اینه که برای سلام احوالپرسی نکردن باامریکا داریم تن به پاچه خواری روس و چین میدیم .کلا استعمارگرا هرکدوم یه جور دارن ازمون استفاده میکنه.امریکا مارو چماغ کرده گوش عریارو میبره که من از شما در مقابل ایران حفاظت میکنم روسیه و چین هم که شدن اون دوره گردی که غیر اونو کسیو تو روستا راه نمیدن و اونم همه چیو به هرقیمتی میخواد قالب ما میکنه
فرزان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آقای شریعتمداری عزیز . برو تنها بجنگ ما نیستیم .
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ای بابا گیج شدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
یکی از راه هایی که بخواهیم در مقابل دشمن صف بکشیم برکناری ظریف است ایشان بدرد بحران نمیخورد
جمشید خداکرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
اگه از همون اول نظرات کیهان رو عملا اجرا میکردن اینقدر خوار و ذلیل نمیشدیم و دل به کدخدا نمیبستیم یادتون باشه تو یه دعوا بکشی عقب طرف میاد جلو .پس باید محکم ایستاد .دولت روحانی که از همون اول گند زده و دست هاش رو برده بالا.الانم اگه تحویلش میگیرن بخاطر کارهای سپاه و سردار عزیز قاسم سلیمانیه.پس اگه نفت ما از تنگه هرمز عبور نکنه هیچ کشتی نباید عبور کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آدم شک میکنه که چرا حرفهای کیهانیها اینقدر به نفع صهیونیستهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
شاید منافع مشترکی دارند ؟
محمدرضا بابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آقایان ظریف وکیهان وچپ وراست هیچکدام ضرری نمی کنند ما ملت داریم خون جگر می شویم .آقای روحانی روزانه چندساعت فقط به ریش خودرسیدگی می کنند وبه ریش ملت می خندد واین موضوع اصلاح وأصول هم ندارد
سیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
من با کیهان موافقم
کیانوش مصباح
|
United States
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
من کیهان را خیلی دوست دارم چون شیشه ها خیلی خوب پاک میکند و اندازه اش طوری است که خیلی خوب در جاکفشی جامی گیرد.
حسین جون متشکرم.
پاسخ ها
زنبورک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
قبول دارم چون استفاده واقعی از روزنامه رو افراد باسواد میکنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
چقدر بیکار اینجاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کیهان درک درستی از حرف های آقای ظریف نداره ایشان یه دیپلمات موفق وبسیار زیرکه انصافا هم تاکنون دستگاه دیپلماسی رو خوب جلو برده ولی هر چقدر دستگاه دیپلماسی خوب عمل کرده دستگاه تبلیغاتی نه تنها بد عمل کرده بلکه به نفع دشمن هم عمل کرده
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
نون کیهان و دلواپسا توی اشفته کردن ارامش مردم ایرانه و به هر در و دیواری میزنند تا همین اندک ارامش رو هم بگیرین و هم مردم و هم زیر ساختهای کشور بفرستند توی اتش جنگ و کلاهی از این نمد برخودشون و رفقاشون درست کنند . خدا ختم به خیر کند انشالله .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
یعنی الان به لطف برجام و لبخند و.... توی آرامش غرقیم خودمون خبر نداریم، برو عزیز بیطرفم انگار تو ایران نیستیا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
با نظرش موافقم
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
بهتر راه آسیب زدن به یک عقیده بد دفاع کردن از آن است. و کیهان در این زمینه بی همتاست....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
بازی سیاسیه
سیاست چماق و هویج است!
تقي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
سلام، ما مسلمانيم ما خدا را داريم و به او اعتقاد داريم.ما فرهنگ عاشورا را داريم. آمريكا خيلي ضعيف تر از آني هست كه ما با توكل بر خدا بر او فائق آئيم. مگر پيروزي انقلاب از اين رويه نبوده است؟ كدام كشور در دنيار از پيروزي ايران در سال 57 خوشنود بوده اند؟ چون با توكل بر خدا مانع ظلم به حد و اندازه ظالميان شديم. جوان ايراني با اين همه داده هاي معنوي از چه هراس داريد؟ عرض مي كنم اگر فردي ذره اي به خدا اعتقاد داشته باشد، حاضر نيست آمريكايي كه اگر بتواند نمي گذارد يك ريال نصيب هيچ كس شود و همه را خودش ببلعد اگر حتي به كشتن تمام مردم يمن، عراق، ليبي، سوريه و ..... منجر شود. تا قبل از ترامپ مي شد فهميد كه درصدي از مردم عزيز متوجه نيستند و ماهيت دشمن را نشناختند. الآن كه خودش مي گويد عربستان تو گاو شيرده هستيد بايد به من پول بدهيد، آيا عمق غير انساني بودن اين كشور را متوجه نمي شويد؟؟؟؟؟؟؟ رجز خواندن در برابر دشمن را تماما قبول دارند كه البته بستن تنگه هرمز توسط ما عين حق است و اينكه بسته شود يا نه، بايد اجازه بدهيم مسئولين ما و رهبري عزيز ما تصميم بگيرند و ما مطيع باشيم.
سیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آقای ظریف همون جنابی هستند ک خودشونو سر تیتر خبرها کردند با استعفای ساختگیشون ک مبادا بشار اسد و اومدنش ب تهران سر تیتر اخبار بشه. صدای ما که بگوش ظریف نمیرسه حداقل صدای کیهان بگوشش برسه. ماراضی هستیم.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
دوست عزیز دل به این جماعت خوش نکن افرین
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
درود برکیهان دیپلماسی التماس نتیجش توبرجام مشخص شدجواب زورگوفقط سرب داغه وبس این اقایونی که از جنگ انتقادمیکنن بایدبدونن اگه باصدامم نمی جنگیدیم الان چیزی بنام ایران باقی نمی موند ترسوهمیشه بازندس
پاسخ ها
زنبورک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
درود و هزار لایک
سهراب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
شماجنگ طلبی آقای ناشناس...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
اینکه جلوی حرف زور دشمن مستکبر محکم بایستی و حرفت رو با شجاعت بزنی دلیری و شجاعت و غیرته، نه جنگ طلبی
طلبه نو اندیش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
به نظرم امریکا بدنبال گرفتن نقش تامین امنیت تنگه هرمزه و شیوه های این کار هم متفاوته
داوری
|
Germany
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
درواقع شروع جنک ازطرف ماست ونابخردانه می باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
فکر کنم سرمایه داران احساس خطرکردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کاملاٌ حق با کیهان است آقایون دولت مسامحه بس است دیگه.
سید اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
ما که ابزار تبلیغاتی قدرتمند نداریم چرا وقتی میتونیم با ادبیات هزینه های ناامن شدن یک منطقه رو نه در نظر خودمون بلکه در نظر سایر کشور ها به پای امریکا بنویسیم چرا این کار رو نکنیم؟؟؟؟

بر پا کردن آتش جنگ (اقتصادی - سیاسی_نظامی) خیلی راحته ... سرب داغ آخرین راهه
ایرانی
|
Turkey
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
دنبال دزدا باشید نمیخواد تنگه هرمز روناامن کنید موی دختر مردم بپوشونید دزدای میلیاردی روبگیرید همه چی درست میشه اسلام هم سرجاش میمونه
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
چی میگه این ظریف، این چه حرفیه!
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آمریکا از سال 1973 عامل بدبختی خاورمیانه س و باید بیشتر تنبیه بشه...مطمئن باشید امریکا هیچ غلطی نخواهد کرد چون جرئتش رو نداره...ونزویلا بیخ گوششه هیچ غلطی نتونس بکنه....عامل اصلی ایجاد تروریزم در جهان همین امریکای احمق و جنایتکاره و بزودی انشالله تقاص پس خواهد داد
نقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مملکت راامثال ظریف اداره میکنه چون با رای مردم اومدن سر کارنه شریعتمداری
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
اقای ظریف میخواد بگه امریکا با حضورش تنگه هرمز را نا امن میکنه ما اجازه نمیدیم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
به عنوان یک رزمنده کوچک دفاع مقدس عرض میکنم. جنگ الان مثل جنگ با صدام نیست. جنگ جنگ تکنولوژی غیر قابل قیاس ما با آمریکاست. ما فقط سلاح بازدارنده در حد منطقه ای داریم. یک جنگ چند روزه با توجه به شرایط موجود میتونه کاملا زیر ساخت خای ما رو نابود و شرایط زندگی در شهرهای بزرگ رو غیر ممکن کنه . باهوش و واقع بین باشیم.یا علی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
این متن کوتاهی که نوشتید واقعیات بسیار بدیهی و ساده ای بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
سلام
چه الان، چه اون موقع، چه هر وقت، ما برای خدا می‌جنگیم و از بزرگی دشمن ترسی نداریم.
مولایمان امیرالمؤمنین فرمود که اگر همه عرب به جنگ من بیایند در برابرشان می‌ایستم.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
سلام جنگ بسیار بد است جنگ قبلی را هم ما شروع نکردیم دفاع کردی جنگ قبلی را انریکا درست کرد و۳۷ کشور مستقیم در کنار صدام بود وما رفتیم از کیان خود دفاع کردیم الان هم ما نه جنگ طلبیم نه جنگ را شروع میکنیم ولی الان همه چیز ما را به باد فنا گرفتند اجازه نمیدن ماکار اقتصادی انجام بدیم وکل توافقات ما را به هوا بردن ما صنعت هسته ای خود را تعطیل کردیم
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
کلا سیاست خارجه ما اشتباه است ما بعد از انقلاب باید سعی می کردیم ایران را گلستان کنیم بعد از آن انقلاب خود به خود صادر میشد.
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
اگر منظور آقای ظریف این است که ما تنگه هرمز برای آمریکا نا امن میکنیم .درست گفته . اگر هر کشوری بخواهد از هرمز برای خودش استفاده کند بعد ما نتوانیم .باید هزینش پرداخت کنه .اما اگر ظریف برعکس گفته یعنی آمریکا حق داره اما ما داریم تا امن میکنیم بازم درست گفته .خلاصه آمریکا شاید حق داشته باشه از تنگه برابر با قوانین بین‌المللی عبور کند .اما باید در مقابل سپاه می ایستد . که قطعا جنگی در می‌گیرد .و بعد از اینکه ایران تبدیل شد به کشوری ویرانه بعد خیال همه راحت میشه
انقلابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
سلام بر انقلابیون و رونشگران راه حق و خداقوت به شهید همت میدان جنگ رسانه ای حاج حسین شریعتمدار ،راه و گفتار شما درست در راستای منویات مقام معظم رهبری است.به امیدپیروزی کامل جبهه حق و دادن پرچم بصاحب انقلاب، حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.
متاسف
|
United States
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آقا این همه سال مردم نظرشان را راجع به کیهان اعلام کرده اند ، چه چیزی تغییر کرده ؟ چه اتفاقی افتاده ؟ اصولاً کیهان آیا ارزشی برای نظر مردم قایل است ؟
نسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
تنگه هرمزبایدخیلی پیش ترازاین تنگ ترمیشدچندسال پیش پیامی دراین موضوع به رادیومعارف فرستادم تنگه هرمزمیتوانددام باشد
محمد
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
درود بر شریعت مداری
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
سرنوشت ۸۰میلیون ملت بایستی با حرفهای نسنجیده کیهان شریعتمداری مشخص شود وضعیت مالی خوبی نداره مهتاج نان شب !!!!!!!!!!!!!
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
بازم ظریف !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
خجالت بکشید چرا متنمو قیچی کردید؟.
فتح الله احمدیان.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
والله،بللا،اگر تو یکنفر باشه که ۴تا کلمه دیپلماسی حالیش باشه ظریفه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
سیاست ترامپ دیوانه و حشت آفرین به خوبی ترس رو تو دل همه دشمنان آمریکا انداخته و همچنین دوستانش رو وادار به امتیازهای زیادی کرده. در مقابل سیاست مذاکره و امتیاز دادن ما وضع نا امید کننده ای در جامعه حاکم کرده جنگ چیز خوبی نیست اما اگر این فشارها باعث بشه که چیزی برا ازدست دادن نداشته باشیم ازش استقبال می کنیم.
ایرانی
|
United States
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
تنگه هرمز را میبندیم و چشم دشمنان هم در مآوریم فقط یک عده به فکر شکم و آب ونان شان باشند
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
ما که تو برجام همه چی دادیم یه پاپاسی هم گیرمون نیومد. دیگه چی برامون مونده که بدیم ؟ فقط این خاک برامون مونده که بدیم بره خیال بعضی ها راحت بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
درود بر شرافت کیهان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
درود بر شرافت کیهان
بالاخره اورشلیم را فتح خواهی کرد
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
تابی جان...از کیهان پورسانت می گیری مطرحش کنی؟!!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
حاجی به این راحتی نیست ببین خط بی ار تی را نمیتونی ببندی که ۴ تا موتوری نتونن وارد بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
دمت گرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
آقا اشتباهی منفی دادم. صد در صد باهات موافقم. عالی نوشتی
احمد تیربند
|
United Arab Emirates
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
سلام ،اکثر دیدگاهها و نظرات داده شده در خصوص تیتر امروز کیهان را خواندم ، برای کسی که اندکی با مردم کوچه و خیابان حشرو نشر داشته باشد و ذره ای با حرف دل وآرمانهای مردم آشنا باشد ،تشخیص دفاع از منافع و آرمانهای مردم ونیز وادادگی وترس وجبن و دلدادگی به غرب ،کار دشواری نیست
Yaghoobmostafa93
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
تاماهستیم به کسی اجازه نمیدیم جایی راناامن کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
فرجام برجام نشون داد که قدرتهای سلطه طلب با منطق و عدالت و برخوردهای منفعلانه میانه ای ندارند
عابدی
|
United Arab Emirates
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
سلام ماامیدمان به خدای متعال واهل بیت وامام زمان می باشدوگوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی هستیم
پروردگارادرفرج آقاامام زمان تعجیل فرما رهبرانقلاب وهمه کسانیکه به اسلام ناب خدمت می کنندیاری فرماوهمه کسانیکه خیانت می کننداگر قابل هدایت اندهدایت واگرقابل هدایت نیستندرسواوریشه کن فرما آمین یارب العالمین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
یه دعای توسل هم میخوندی وسطش بد نبود
نسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
وظیفه ایران حفظ امنیت خودوکشورهای حاشیه خلیج فارس است تنگه هرمزبه ماتعلق داردودرآمدزائی هم میتواند داشته باشدبااجازه ایران کشتی هابایدازاین گذرگاه ترددکنندامنیت کشورهای خلیج فارس وخودمان اهمیت بالائی داردامریکائی هانقشه هادارندحالاازاینجاوازاین روزنه میخواهندنفوذکنندمسئولین محترم کشورمان ایران بی تفاوت نمی مانند
دوستدار وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
آقای شریعتمداری چی از این مملک می خوای ،بابت دو روز بازداشت شما در رژیم گذشته این مردم تا کی می بایستی بدهکار تو وامثال تو باشند این آخر عمری ول کن ودنبال کار های مربوط به آخرتت باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
کاسب تحریم
محمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
سلام مرگ یه بار شیون یه بار این جنگ دوحالت بیشتر نداره یا شکست هست یا پیروزی حداقل بجنگ شکست بخور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
فکری برای ویرانیها هم کردی؟ اگر یکی از عزیزانت جزو کشته ها باشه باز رو حرف خودت هستی؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
تیتر کیهان یعنی حرفهای معجزه هزاره سوم مثل هلوکاست و...... که کلی هزینه بیربط به ما تحمیل کرد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
این نتیجه شوی تبلیغاتی است که در انتخابات برای خواب نمودن اذهان بعضی ها کردند.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
اولا : کیهان راست گفته حتی بنا به قول و ادبیات رئیس جمهور مثل روحانی که مدتی قبل اعلام کرد اگر ما امکان صدور نفت نداشته باشیم هیچ کشوری برای اینکار امنیت نخواهد داشت .

و دوما :دنیاباید بدانداینجا خلیج فارس است نه خلیج ... که امنیت و عدم امنیت ان در اختیار امریکاباشد .
یا علی
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
موفق نشدم همه نظرهارابخوانم . منظورآقاي ظريف اينه که آمريکا مرتکب خطائي نشودکه مامجبوربه بستن تنگه هرمزبشويم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
مگر سایت تابناک توسط عوامل آقای شریعتمداری کنترل میشود که بنده کامنت گذاشتم «از حسین شریعتمداری و روزنامه کیهان انتظاری جز این نیست و اینگونه افراد کشور را به سوی جنگ سوق میدهند» اعلام میکنید این نظر غیر قابل انتشار است؟ واقعاً خجالت آور است.
ناشناس
|
Turkey
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
امثال کیهان غیر از نفرت پراکنی و بدبختی برای این مملکت چه دستاوردی داشته اند؟؟؟؟ چه سازندگی ای ؟ چه پیشرفتی؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
کیهان - صدا و سیما - مدیر شبکه سه - احمدی نژاد - دکل نفتی - شریعت مداری با عباس جدیدی باید عکس بگیره تا درست بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
وئ من الله توفیق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
سلام،اگر دین ندا رین لااقل آزاده باشید.
چرا هر کسی باغیرت سیاسی است از نظر بعضی ها منفورترین و بالعکس با خود فروختگان ودیاثت سیاسی همراهند؟
الان فیلم گردن زدن یک زن در خیابان توسط پلیس سعودی
رو دیدم فقط به جرم اینکه شیعه بود وهرچه فریاد میزد کسی به دادش نمی‌رسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
هر چی کیهان بگه نظر ما هم همونه فقط کاملا برعکسش
ارشيا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
مارادونا رو ولش كنيد ، غضنفر خودمونو بچسبيد !!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
به نظر من جنگ زمانی صورت میگیره که ایران تو موضع ضعف قرار بگیره . با این تیتر موافق نیستم ولی با ضعف پاسخ دادن خودش عامل بروز جنگه .
چوک بندر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
بنظرم اگه ما قدرت داشته باشیم.دیگه کسی جرات نداره چپ چپ نگاه مون کنه...آقای ظریف انسان با سیاستی هست..ولی در برابر قلدر نباید اینقدر شل بود..تیتر کیهان هم بنظر میشه برداشت مثبت ازش داشت...ولی دیدگاه منفی هم قابل احترام...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
فردی طلا به کف داشت و در بازار فریاد برمی آورد که مس دارم. حال و روز وزیر ما که مرغ همسایه را غاز می‌بیند و توان بالقوه خودش را نقطه ضعف.
ماری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
بدبخت ملتیه که فکر میکنه ذلت سایه جنگ رو برمیداره! هیچ وزیر خارجه ای به اندازه ظریف مارو پیش دشمن تحقیر نکرد نتیجه چی شد؟ آمریکا مهربون شد یا روزگارمون شد حال امروز؟؟ الان تو دنیا آمریکا فقط به یه جا قطعا حمله نمیکنه اونم کره شمالیه .تا الانم اگه حمله نکرده چون میدونه تو این کشور افراد شجاعی مثل حسین شریعتمداری هم هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
(ظریف) یه چیزی گفته دیگه! واسه شما که بزرگی (کیهان) این تیتر بچگانه است و البته خیال پردازانه! یه زمانی حضرت امام فرمودن آنها که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند الان باید گفت آنها که خواب بستن تنگه هرمز را می بینند خدا بهشان بیداری و به مردم نگون بخت صبر عطا کنه که زیر بار تحریم های آمریکا استخون هاشون داره له میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
سلام ودرود خداوند بر قلم سردار قلم حاج حسین شریعتمداری عزیز و بزرگوار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
آنهایی که بر طبل جنگ می کوبند دو دسته اند یک دسته کسانی هستند که زیر بار فشار زندگی کمر خم کرده اند و حاضرند جنگ شود و همه در یک صف قرار گیرند و دسته دوم کسانی هستند که منتظر تسویه حساب سیاسیند بیچاره اکثریت جامعه که فی مابین این دو طیف گرفتارند دسته اول از بیکاری به این درجه رسیدند ودسته دوم از چند شغلی و چند درآمدی .خدا به ما رحم کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
ب نظر من این سیاست تقسیم کار ایرانه که میخواد ب دلیل کاهش شدید صادرات نفت در منطقه انتقام بگیره ولی چون شروع کننده جنگ با عواقب بین اللملی مواجه میشه ..داره طوری وانمود میکنه که امریکا شروع کننده است ایران منتظر نمیمونه تا ورشکست بشه مثل ونزوللا من فک میکنم خیلی زود انتقام سختی از عربهای جنوب خلیج فارس میگیره
عشق میهن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
باید تو دهن آمریکا زده بشه تا هزاران کیلو متر بلند نشه بیاد جنگ راه بندازه، اگر جلوش بایستیم دمشو میزاره رو کولش اگر ازش ترسیدیم نفسمون میگیره، آقایان ترسو که از ابهت آمریکا می‌ترسید این کشور اگه میتونست تا حالا نسخه مونو پیچیده بود، عاقل باشید پشت رهبر بمونید درغیر اینصورت منتظر ذلت باشید
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
سلام علیکم

کاملا" درست گفته روزنامه کیهان . یعنی چی که رییس دیپلماسی مملکت تا این حد ضعیف برخورد کنه و بگه : اگه آمریکا بخواد تنگه هرمز رو نا امن کنه ما برخورد میکنیم؟؟ این موضع کسی نیست که داره محکم و با اقتدار حق خودش رو به همه دنیا یادآوری میکنه اون هم از موضع قدرت. این لحن کسیه که انتظار لطف و ترحم داره ولی تو دربایستی یه ذره چاشنی تهدید به کلامش میده . با آمریکای خبیث چه نیازی به لفاظی و مماشات ذلیلانه؟؟ تجربه های متعدد بستون نیست؟؟؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
ببندید
مقنیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
تنگه هرمز در کنترل و سیطره کشور قدرتمند ایران است و باید به دنیا قدرتش را نشان بدهد ،امریکا اینجا حضورش غیرقانونی و خصمانه است و باید ادب شود،کیهان حرف دل مردم را زده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
دمش گرم كيهان شجاع است
خواهر شهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
شریعتمداری وابسته به دنیا ورفاه طلبی نیست برای همین زبانش بلند و جیره خور هیچ گروهی نیست برو زندگیش را ببین با همسر پزشک متخصص زنان وتحصیلات عالیه خودش در المان در کجای شهر تهران زندگی میکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
سلام
ما هیچ وقت از جنگ استقبال نکرده و نمی‌کنیم؛ اما هیچ وقت هم وقتی دشمن این‌طور قصد ذلیل کردنمان را داشته باشد از جنگ نمی‌ترسیم...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
دوست عزیزی ک میگی جنگ بشه تکلیفمون روشن میشه...!
اگه جنگ بشه بین همه کشور ها میشه نه تنها آمریکا و ایران بعدشم جنگ بدبختی میاره بیچارگی میاره به نظرت خوبه...؟
راستی فکر می‌کنید ایران میتونه تنگه رو ناامن جلوه بده... عزیز من ایران راجب تنگه هرمز هیچ کاری نمیتونه بکنه دکتر ظریف هم اینو میدونه....
جانباز شیمیایی
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
مطمئنا مهمترین عامل بریده شدن افراداز مسولان وجود و حرفهای نا امید کننده شریعت مداری و امثالهم بوده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
کیهان همیشه زیادی نظر میده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
درود بر کیهان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
حرف کیهان حرف طیف خاصی هست که اتفاقا قدرت را در دست دارد
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
ما اگر هم بخواهیم از بستن تنگۀ هرمز به عنوان برگِ برنده استفاده کنیم (هر چند در برنده بودنِ این برگ تردیدِ جدی وجود دارد) باید در بهترین و مناسبترین زمان و موقعیتِ ممکن این کار را انجام دهیم، زیرا بسیار بسیار بعید و تقریباً غیر ممکن به نظر می رسد که ما بیشتر از یک بار بتوانیم با این کارت بازی کنیم. اگر کار به دست امثال آقای حسین شریعتمداری بود، تا کنون و در موقعیتی کم اهمیت، این کارت سوخته و بی مصرف شده بود.
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
شريعتمداري حرف حق رو زده خوب ميگه وقتي نفت نتونيم بفروشيم تنگه رو ناامن ميكنيم بعداقاي همه چيزدان مردودشده در برجام اومده ميگه نميگزاريم كسي ناامن كنه اقاي ظريف فازت چيه.
بعضيها منو ياد انتخابات واون هزارتومني كه گفتند يك دلار مساوي با هزارتومان ميشه نميخوايد بيدارشين
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
خوب اگر راست میگید ۱ ساعت نا امن کنید!
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی