بازدید 8736
۱

آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۹۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 04 May 2019

مهلت انتخاب رشته‌های دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت پایان می یابد.

به گزارش مهر، انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از سه شنبه ۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه https://www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند.

عدم مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب رشته اینترنتی به منزله انصراف از پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی است و پس از انقضای مهلت مقرر امکان انتخاب رشته و معرفی برای مصاحبه در دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد.

نتایج اولیه وضعیت علمی داوطلبان به صورت کارنامه و بر اساس نمره کل و رتبه آنان با توجه به سهمیه و کد رشته امتحانی که داوطلب در آزمون آن شرکت کرده است توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است و داوطلبان علاقمند به پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی باید بر اساس کد شناسه انتخاب رشته که توسط سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه اعلام نتایج اولیه درج شده نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است هزینه انتخاب رشته به مبلغ ۵۳۰ هزار ریال را از طریق سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org پرداخت کنند.

دانشگاه آزاد پس از پایان مهلت مقرر برای انتخاب رشته نتایج داوطلبان حائز شرایط برای شرکت در مرحله ارزیابی مصاحبه تخصصی را اعلام خواهد کرد. پس از اعلام نتایج انتخاب رشته، آن دسته از داوطلبانی که شرایط علمی لازم به منظور شرکت در مصاحبه را احراز کرده اند، لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org آمادگی خود را برای شرکت در مصاحبه اعلام کنند.

داوطلبان موظفند در زمان مراجعه به سامانه برای اعلام آمادگی جهت شرکت در مصاحبه به ازا هر رشته / گرایش مبلغ ۹۲۰ هزار ریال پرداخت کنند. عدم اعلام آمادگی برای شرکت در مصاحبه در بازه زمانی اعلام شده از طریق سامانه به منزله انصراف است.

ورود به دوره دکتری تخصصی با آزمون بر اساس ۵۰ درصد نمره آزمون متمرکز، ۲۰ درصد سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و ۳۰ درصد مصاحبه علمی و سنجش عملی صورت می‌گیرد.

بر اساس مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد، ظرفیت پذیرش این دانشگاه در کنکور دکتری ۹۸ بالغ بر ۱۰ هزار نفر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایا مهلت انتخاب رشته باز تمدید میشه یا نه اخرین مهلت بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر