بازدید 4229
۲

ساخت ماهواره «پیام ۲» خرداد آغاز می‌شود

کد خبر: ۸۹۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲ 04 May 2019
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: سناریوی ساخت ماهواره پیام ۲ دانشگاه صنعتی امیر کبیرتا ۳ هفته آینده در اوایل خرداد ماه انتخاب و بلافاصله آغاز می‌شود.

به گزارش «تابناک» مرتضی برآری رئیس سازمان فضایی ایران در گفتگو با خبرگزاری فارس، گفت: سناریوی ساخت ماهواره پیام ۲ دانشگاه صنعتی امیرکبیرتا ۳ هفته آینده در اوایل خرداد ماه انتخاب می‌شود که در این رابطه سازمان فضایی در حال تلاش است تا بتواند با برگزاری جلسات کارشناسی تعریف پروژه ماهواره این دانشگاه را نهایی کند.

وی با اشاره به اینکه ۳ سناریو برای ساخت ماهواره دانشگاه امیرکبیر وجود دارد، افزود: با انتخاب یک سناریو تا سومین ماه از سال ۹۸ ساخت ماهواره پیام ۲ بزودی با استفاده از اساتید و دانشجویان در قالب یک تیم عملیاتی آغاز می‌شود.

برآری تصریح کرد: با مشخص شدن سناریو ساخت ماهواره بلافاصله فرایند قرار داد به سرعت انجام می‌شودکه طبق برنامه ریزی که کردیم بین یک تا ۴ سال زمان برای ساخت ماهواره تعریف شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
البته پیشرفتهای فضایی خوب و افتخارآمیز است، اما ای کاش آقایان بر توان دانشجویان و اساتید داخلی در حوزه طراحی و تولید خودرو یا مثلا دستگاههای مورد نیاز کارخانه ها و کارگاهها نیز همین تمرکز را داشتند. پیشرفت و خودکفایی در این زمینه هاست که کشور را از بحرانهای شدید حفظ میکند.
تو ماه رمضان کی حوصله ماهواره درست کردن داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی