بازدید 3007

ضرب الاجل کنگره آمریکا به وزارت دادگستری برای انتشار گزارش مولر

کنگره آمریکا به وزارت دادگستری این کشور تا دوشنبه مهلت داد تا گزارش بدون سانسور «رابرت مولر» در مورد دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ را در اختیارش قرار دهد.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹ 03 May 2019

کنگره آمریکا به وزارت دادگستری این کشور تا دوشنبه مهلت داد تا گزارش بدون سانسور «رابرت مولر» در مورد دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ را در اختیارش قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کنگره آمریکا به «ویلیام بار» وزیر دادگستری تا دوشنبه مهلت داده است تا زمینه دسترسی نمایندگان کنگره به گزارش سانسور نشده بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری دوره پیش این کشور را فراهم کند.

این در حالی بود که وزیر دادگستری آمریکا روز پنجشنبه در جلسه استماع کمیته قضایی مجلس نمایندگان که از قبل برنامه ریزی شده بود، حضور نیافت.

در پی این اقدام، «جرالد نادلر» رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه ای به بار از وی خواست صبح روز دوشنبه امکان دسترسی نمایندگان به این گزارش را ایجاد کند.

کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا «ویلیام بار» روز پنج شنبه دادستان کل این کشور را به کارشکنی در ارتباط با پرونده تماس با روسیه متهم کرد.

گفتنی است نمایندگان دموکرات کنگره درخواست کرده بودند که در جلسه پرسش از دادستان کل، افزون بر اعضای کمیته قضایی، مشاوران حقوقی ۲ حزب دموکرات و جمهوریخواه نیز حضور داشته باشند.

همین موضوع باعث شد که ویلیام بار جلسه پاسخگویی به پرسش نمایندگان عضو کمیته قضایی مجلس نمایندگان را لغو کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار