بازدید 3596

زمان مراجعه متقاضیان جذب در فنی و حرفه ای

کد خبر: ۸۹۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 03 May 2019

اطلاعیه دانشگاه فنی و حرفه ای درباره متقاضیان جذب هیئت علمی در این دانشگاه اعلام شد.

به گزارش مهر، دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: متقاضیان جذب کارشناسی ارشد فراخوان بهمن‌ماه سال ۹۷ که از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی معاونت آموزشی دانشگاه و سامانه نور رضوی به آنها اطلاع رسانی شده است، می‌بایست نسبت به ارائه حضوری اطلاعات سوابق حرفه‌ای خود اقدام کنند.

این متقاضیان باید مدارک خود شامل، اصل و کپی تمام مدارک تحصیلی (کارشناسی و کارشناسی ارشد)، اصل و کپی مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه و کارت پایان خدمت برای آقایان)، مدارک اشتغال، مدارک بیمه مورد تأیید سازمان تأمین اجتماعی، پروانه‌های اشتغال یا نظام‌مهندسی، گواهی نامه‌های شغلی و حرفه‌ای، سوابق آموزشی، پژوهشی و اجرایی، نشان‌ها، مقام‌ها و دیگر اسناد مربوطه خود را در روزهای شنبه و یکشنبه و دوشنبه ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۹۸ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ به دبیرخانه جذب اعضای هیئت‌علمی دانشگاه واقع در سازمان مرکزی دانشگاه ارائه کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه، به همراه داشتن کپی مستندات مربوط به سوابق زیر الزامی است:

سوابق پژوهشی

مقالات منتشرشده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره‌های ملی و بین المللی، تألیف و ترجمه کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه‌های پژوهشی، داوری در مجله معتبر علمی و یا هیئت‌علمی کنگره، اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، و افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه کشوری برخی از مستنداتی است که باید ارائه شود.

همچنین مستندات مربوط به جشنواره‌های ملی، رتبه‌های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته رتبه اول دوره کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی / بالینی ویژه در رشته تخصصی، فعالیت‌های فناوری نیز باید ارائه شود.

مستندات آموزشی

متقاضیان باید مستندات آموزشی خود شامل سوابق تدریس، تهیه طرح درس، و طراحی بسته‌های آموزشی را ارائه کنند.

مستندات اجرایی

متقاضیان باید مستندات عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعدادهای درخشان، عضویت در هیئت تحریریه را ارائه کنند. همچنین اگر سابقه خدمت تخصصی به‌عنوان عضو هیئت‌علمی، مدارک و گواهی نامه‌های مرتبط با توانمندی‌های نوین الکترونیک و بانک‌های اطلاعاتی، مدارک مرتبط با راه اندازی کارگاه یا فعالیت‌های آموزشی و سایر مدارک و گواهی‌های شرکت در کارگاه‌های تخصصی را دارند نیز در روزهای مربوطه ارائه دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر