بازدید 9813
۲
تیغ مجلس بر گلوی شهرداری‌ها

واکنش‌ها به عواقب مصوبه جدید مالیات بر ارزش افزوده

کد خبر: ۸۹۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲ 02 May 2019

معاونان برنامه ریزی شهرداری های کلان شهرهای کشور با صدور بیانیه ای در سی‌امین نشست خود در تهران درباره عواقب مصوبه کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص مالیات بر ارزش افزوده هشدار دادند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، در این بیانیه ضمن اشاره به مغایرت های این مصوبه با اصول قانون اساسی و احکام دایمی برنامه های توسعه و برنامه ششم، بر بی اثر شدن اختیارات قانونی شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها تاکید شده و با اشاره به تغییر ماهیت عوارض شهری به مالیات عملا اختیار، کنترل و بالطبع هزینه کرد آن را از شهرداری ها سلب می کند و برنامه ریزی در حوزه شهرها را به صورت ویژه تحت تاثیر منفی قرار خواهد داد.

در این بیانیه ضمن درخواست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برای بررسی تبعات این مصوبه، از شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها خواسته شده برای اصلاح این مصوبه تلاش کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
این مصوبه یکی از بهترین مصوبات مجلس است چون شهرداری ها توانایی لازم در خصوص نحوه هزینه کرد را ندارند و با توجه به فساد گسترده درآنها منابع از بین می رود . کافی است رجوع کنید به عملکرد شهرداری ها که چه وارد می شود و چه خارج می گردد !
شهرداریها تمامشان ورشکست شده اند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها