بازدید 2666

بررسی موانع پیش روی کرسی های آزاد اندیشی

کد خبر: ۸۹۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 01 May 2019

معاون فرهنگی وزارت علوم خواستار ورود بیشتر دانشجویان به بحث کرسی های آزاد اندیشی شد و گفت: قرار است در قالب جشنواره ای موانع پیش روی کرسی ها بررسی و برگزاری کرسی ها تسهیل شود.

به گزارش مهر، غلامرضا غفاری درباره وضعیت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها گفت: مدیریت سیاست گذاری حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی به بحث کرسی‌های آزاد اندیشی می‌پردازد، بر همین اساس با دستگاه‌های مختلف، جلساتی را مبنی بر اینکه چگونه می‌توانیم بر اساس شیوه نامه و دستورالعمل موجود، شکل‌گیری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها را تسهیل کنیم برگزار کردیم.

وی ادامه داد: کارهایی در این زمینه انجام و حتی مقرر شده، در قالب جشنواره‌ای از دانشگاه‌های مختلف در خواست شود موانع پیش روی کرسی‌های آزاد اندیشی و چگونگی فرایند تسهیل برگزاری آن را به جشنواره مذکور ارسال کنند.

معاون فرهنگی وزیر علوم افزود: تمام تلاش ما بر این است که از مجموعه‌هایی که به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند، درخواست کنیم به بحث کرسی‌ها نیز بپردازند.

وی درباره اینکه روند برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در سال گذشته را چگونه ارزیابی می‌کنید افزود: برگزاری کرسی‌ها سال گذشته به نسبت خوب بود اما از دانشجویان انتظار می‌رود ورود بیشتری به بحث کرسی‌ها داشته باشند همچنین از انجمن‌های علمی درخواست کرده‌ایم، در این زمینه ورود بیشتری داشته باشند.

غفاری درباره مصونیت افرادی که در کرسی‌ها شرکت می‌کنند نیز یادآور شد: در بحث‌های شیوه نامه کرسی‌ها، آن شرایط و الزام‌هایی که باید لحاظ شود تا به کرسی‌ها اقبال بیشتری شود، دیده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی