بازدید 5330

درخواست سخنگوی تعزیرات از مردم؛ فعلاً خودرو نخرید!

کد خبر: ۸۹۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 01 May 2019

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در فضایی که تعدادی سودجو و دلال بدون کارشناسی قیمت‌ها را افزایش می‌دهند از مردم تقاضا می‌شود خرید خودرو را عقب بیندازند تا شرایط خرید و فروش به روال عادی برگردد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مجلس در سال ۹۲ با تصویب قانون نظام صنفی، مداخله دولت در بازار را کاهش داد و خودتنظیمی را به بازار و بخش خصوصی واگذار کرد.

او گفت: اگر در گشت‌های مشترک نظارت بر بازار دستگاه‌های مختلف همکاری نداشته باشند به مشکل خواهیم خورد، به‌طور مثال قیمت مرغ در تهران تا ۲۳ هزار تومان هم رسیده بود که با هماهنگی سازمان حمایت و همکاری وزارتخانه‌های مختلف کنار هم به خروجی مطلوب رسیدیم و قیمت مرغ به ثبات رسید.

رایگانی گفت: در مرحله اجرا برخی سودجویی‌ها را شاهد هستیم، اما وقتی روند عرضه و تقاضا مدیریت شود و نهاده‌ها به‌موقع در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد به شرایط مطلوب می‌رسیم.

او افزود: تأکید و دستور رئیس جمهور به ۴ وزارتخانه برای مقابله با گرانفروشی به این دلیل بوده که این ۴ وزارتخانه مسئولیت بیشتری در مقابله و مبارزه با گرانفروشی دارند. از روز گذشته طرح ضیافت ماه رمضان آغاز شده است و نظارت‌ها با دقت بیشتر انجام خواهد شد. دستگاه‌های هر استان با متولیان هر قسمت باید وظایف خود را انجام دهند.

رایگانی در ادامه گفت: در فضایی که تعدادی سودجو و دلال بدون کارشناسی قیمت‌ها را افزایش می‌دهند از مردم تقاضا می‌شود خرید خودرو را عقب بیندازند تا شرایط خرید و فروش به روال عادی برگردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۹
حالا ما که مهندس هم هستیم و 16 سال سابقه کار هم داریم دیگه پولمون به یک 206 از رده خارج هم نمیرسه که بخریم! ولی اونهایی هم که پول دارند چی؟ نخرند که هر روز گرونتر بشه و مثل من اونها هم دیگه نتونن بخرن؟!
سلام پارسال سانتافه شد 300 میلیون گفتند نخرید الان شده 1.2 میلیارد چشم باز هم نمی خریم
""سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در فضایی که تعدادی سودجو و دلال بدون کارشناسی قیمت‌ها را افزایش می‌دهند از مردم تقاضا می‌شود خرید خودرو را عقب بیندازند تا شرایط خرید و فروش به روال عادی برگردد.""
زمانی که قیمت 206 50 میلیون بود هم این جمله رو شنیده بودیم.عزیزان دلال خود ایران خودرو و سایپا هستش.بیخود دنبال پرتقال فروش نگردید.
چرامردم نخرند چرا شماها گوششون رو نمیپیچین
کسی که مجبوره خانوادش رو جابجا کنه باید بخره
يادمون نرفته دلار شده بود ٤٧٠٠ رئيس جمهور اومد گفت نخرين ارزون ميشه !!!!!
مگه کسی هم هست که بتونه بخره؟؟؟
فعلا یعنی چقدر وتا کی؟
تو این مدت فعلا شما مثلا چی کار میخواهید بکنید؟
تا وضعیت مذاکره یا جنگ با امریکا پیش نیاد خریدن خودرو اشتباه محضه!
چون در هر دو حالت خودرو نابود میشه!!
اوضاع مملکت بیشتر از اونی که فکر کنی داغونه!
خودرو چیهههههههههه
چه سالیه امسال
قحطی!!!!!!!!!
چشم فعلا خودرو نمی خریم فعلا خونه نمی خریم فعلا برنج نمی خریم فعلا گوشت و میوه و سبزی و ... نمی خیریم فقط اجازه بدید فعلا نفس بکشیم
باشه
گوشت چطور استاد؟ مواد شوینده چطور؟ میوه جطور....اخه این چه راه کاریه؟؟ایران خودرو و سایپا هی گرون میکنن شما چه کردی ؟؟
تعزيرات اول برو با خودرو سازان برخورد كن اگه ميتوني!!! به تعهدشون عمل نميكنند!!!
ما مدیر نداریم که
همه متصدی اند
چرا مردم خودرو نخرن ؟ چطور بابت یه پفک مردمو جریمه های آنچنانی می کنید ولی انگار زورتون به خودرو سازا نمیرسه نه ؟ گرونی این کشور رو خودروسازا فولادسازا طلا فروشا و صرافیا به وجود آوردن خب یاللا جریمه شون کنین دیگه چرا معطلین
در همه موارد گرانی اجناس ، به لرز میگیرید تا مردم به تب راضی شوند .
ازساعت ۲۴ فردا
قیمت بنزین سهمیهه ای(۶۰لیتردرماه) ۱۰۰۰ تومان
قیمت بنزین ازاد ۲۵۰۰ تومان !!!!!
وقتی ثبت نام خودشرکت سایپاوایرانخودرو خودرورادوبرابرقیمت قبلی می فروشن شما دنبال کی می گردیدعمو.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار