بازدید 7412
۱

جزییان بیشتر از جمجمه کشف شده در همدان

کد خبر: ۸۹۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱ 30 April 2019

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از ادامه بررسی‌ها برای یافتن اطلاعات بیشتر در رابطه با پرونده کشف جمجمه در صبح روز شنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا زارعی با اشاره به اینکه این جمجمه در روز شنبه توسط مشاهده شهروندان و اطلاع رسانی به پلیس در بیشه‌زارهای بلوار فرودگاه همدان کشف شده است، اظهار کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته در محل کشف جمجمه، هیچ نشانی از سایر اعضای بدن یافت نشد از این‌رو احتمال می‌رود این جمجمه توسط سگ‌های ولگرد از مکانی دیگر به این نقطه انتقال یافته باشد.

وی با بیان اینکه از سر بریده به علت جویده شدن توسط حیوانات درنده تنها قسمتی از جمجمه باقی مانده بود و صورت آن قابل شناسایی نبود، مطرح کرد: این جمجمه برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی استان منتقل شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان نیز گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته این سر متعلق به یک جوان بوده که در مدت زمان ۶ ماه تا ۱ سال گذشته جان خود را از دست داده است.

دکتر علی‌ احسان صالح با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته هیچ گونه آسیب جدی و ضرب دیدگی در جمجمه یافت نشده است، اظهار کرد: هیچ گونه آثاری از شکستگی در جمجمه یافت نشده از این رو می‌توان با قطعیت گفت که علت مرگ و یا قتل، ضربه مغزی نبوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در پایان عنوان کرد: با این وجود این پرونده مختومه اعلام نشده و بررسی‌های بیشتر ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
همدان چه خبر است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل