بازدید 9417
۱
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

نرخ‌های پایانی بازار طلا و سکه تهران/ آرامش در سومین روز هفته

بازار طلا و سکه امروز با ثبات قیمت و به دور از هیجان و التهاب سپری شد. این در حالی است که نرخ ارز نیز تغییرات چندانی نداشته و اونس جهانی طلا نیز با کاهش اولین روز کاری هفته را آغاز کرده است.
کد خبر: ۸۹۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ 29 April 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه امروز با ثبات قیمت و به دور از هیجان و التهاب سپری شد. این در حالی است که نرخ ارز نیز تغییرات چندانی نداشته و اونس جهانی طلا نیز با کاهش اولین روز کاری هفته را آغاز کرده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در پایان معاملات امروز (دوشنبه نهم اردیبهشت ۹۸) شاهد ثبات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بودیم.

بر این اساس، محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی اظهار داشت: امروز با توجه به نرخ ۱۲۸۲ دلار برای هر اونس طلا در اولین روز کاری هفته بازار‌های جهانی و همچنین نوسان اندک بهای ارز در بازار تهران، شاهد ثبات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بودیم.
 
نرخ های پایانی بازار طلا و سکه تهران/ آرامش در سومین روز هفته
 

کشتی آرای در ادامه، آخرین قیمت‌های بازار امروز را این گونه بیان کرد: در پایان ساعت کاری بازار طلا و سکه تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش حدود ۳۰ هزار تومانی به رقم ۴,۹۷۰,۰۰۰ تومان رسیده است.
 
همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به قیمت ۴,۷۳۰,۰۰۰ تومان معامله شده است که نسبت به روز قبل، ۳۰ هزار تومان کاهش داشته است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز امروز با افت ۳۰ هزار تومانی به رقم ۲,۷۴۰,۰۰۰ تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به نرخ ۱,۷۶۰,۰۰۰ تومان رسید که نسبت به روز قبل، ۴۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی با کاهش ۳ هزار تومانی به رقم ۹۶۲ هزار تومان رسیده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش قیمت، رقم ۴۴۷,۴۰۰ تومان می‌باشد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱،۹۳۸،۰۰۰ تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز یکشنبه، ۷ هزار تومان کاهش داشته است.

حباب سکه نیز با کاهش نسبت به روز قبل، به رقم ۵۷۰ هزار تومان رسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ریشه اصلی گرانی ها خود ما مردم هستیم ....باز بخرید و تقاضا را افزایش دهید و همه را بدبخت تر کنید حتی خودتان را ...فکر میکنید با خرید طلا و سکه و ارز سود میکنید؟خیر سود اصلی را دلالان و نوسان گیران میکنند و شما بازی میخورید ..چرا؟چون اگر کاهش هم نیابد دست آخر باید گرانی هایی را که به خاطر خرید ارز و سکه و طلا ایجاد کردید خود و عزیزانتان نیز تحمل کنید ولی آنهایی که نخریدند باید از جیب بدهند و بیچاره تر شوند ....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل