بازدید 4079

عملکرد دستفروشان فاقد نظارت جامع دستگاه‌های نظارتی

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه رها شدن نظارت بر عملکرد دستفروشان توسط دستگاه‌های نظارتی تبعات اجتماعی به بارمی‌آورد، گفت: دستفروشی شغل نیست و برخی از مردم از روی ناچاری تن به دست فروشی برای گذران اقتصاد معیشتی می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 29 April 2019

علاءالدین خادم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت حضور گسترده دستفروشان در حوزه اشتغال؛ گفت: دستفروشی شغل نیست بنابراین نباید خلا بیکاری را با گسترده شدن فضای دستفروشی پر کرد بلکه باید فکر اساسی برای حوزه اشتغال پایدار در حوزه اقتصاد کرد.

بیکاری بسیاری از افراد در حوزه اشتغال مشهود است

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری بسیاری از افراد در حوزه اشتغال مشهود است ونمی توان این مسئله بسیاری کاربردی را منکر شد تصریح کرد:دستفروشی اشتغال کاذب است و نباید عاملی برای کاهش نرخ بیکاری تلقی شود زیرا هیچ نوع نظارتی در این حوزه وجود ندارد.

تزریق اعتبارت بر بدنه اشتغال روستایی راهکار اساسی توقف دستفروشی

وی ادامه داد: دستفروشی هیچ نوع برآورد اقتصادی واجتماعی مثبتی برای کشور در بر ندارد و این در حالی است که باید فکراساسی برای تزریق اعتبارات و تسهیلات به حوزه اشتغال پایدار در روستا های کشور کرد تا بتوان از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری شود .

عضو فراکسیون تولید واشتغال بابیان اینکه رها کردن فعالیت دستفروشان توسط دستگاه های نظارتی برای کشور تبعات اجتماعی و فرهنگ در بردارد یادآور شد: تکرار برداشت از صندوق توسعه ملی برای توسعه اشتغال روستایی راهکاری برای ریشه کنی دستفروشی در کوچه و بازار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی