بازدید 5864

فرزاد مجیدی هم در تمرین استقلال آفتابی شد

در اولین تمرین فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال فرزاد مجیدی برادرش هم به محل تمرین آمد تا این شائبه به وجود بیاید که این مربی جوان احتمالا قرار است به کادر تیم فوتبال استقلال اضافه شود. هنگام حضور فرزاد مجیدی به محل تمرین فتحی مدیرعامل باشگاه هم برخورد گرمی با او داشت
کد خبر: ۸۹۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 29 April 2019

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال در اولین روز کاری برادرش به عنوان سرمربی تیم، در محل تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد تا شایعه انتصاب مجددش به عنوان سرپرست تیم سر زبان ها بیفتد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از شکست استقلال برابر پدیده و پایان رویای قهرمانی این تیم در لیگ هجدهم مدیران باشگاه تصمیم گرفتند که فعالیت وینفرد شفر را به حالت تعلیق در بیاورند تا این مربی در صورت توافق مالی از جمع آبی پوشان جدا شود. اما امروز فرهاد مجیدی رسماً به عنوان سرمربی موقت استقلال انتخاب شد و مراسم معارفه اش در این تیم در محل تمرین آبی‌ها در ورزشگاه تهرانسر برگزار شد.

جالب اینکه در اولین تمرین فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال فرزاد مجیدی برادرش هم به محل تمرین آمد تا این شائبه به وجود بیاید که این مربی جوان احتمالا قرار است به کادر تیم فوتبال استقلال اضافه شود. هنگام حضور فرزاد مجیدی به محل تمرین فتحی مدیرعامل باشگاه هم برخورد گرمی با او داشت تا حالا شایعه بازگشت سرپرست سابق آبی‌ها به استقلال پررنگ‌تر شود.

فرزاد مجیدی در لیگ پانزدهم و در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی سرپرست تیم استقلال بود، اما با برکناری این مربی با تجربه، او هم رفت و در این سال‌ها مدتی به عنوان سرپرست نساجی قائمشهر فعالیت کرده است که در آنجا هم حواشی کمی نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار